فورتنایت | ایونت فورتنایت |‌ رویداد فورت نایت |‌ مسابقات fortnite

  • نویسنده : ادمین بخش فورتنایت
  • سه شنبه 13 آذر 1397
  • 3 کامنت

ایونت فورت نایت و مسابقات فورتنایت

فورتنایت

Fortnite چیست؟(فورتنایت)

Fortnite یک بازی ویدیویی آنلاین است که در سال 2017 منتشر شد و توسط Epic Games توسعه یافته است. این بسته به عنوان بسته های نرم افزاری جداگانه ای با حالت های مختلف بازی در دسترس است که در غیر این صورت همان گیم پلی و موتور بازی عمومی را به اشتراک می گذارند. حالت های بازی عبارتند از: Fortnite: Save the World، یک تیرانداز تعاونی - بازی بقا برای تا چهار بازیکن برای مبارزه با موجودات زامبی مانند و دفاع از اشیاء با استحکاماتی که آنها می توانند ساخت، و Fortnite Battle Royale، نبرد Royale رایگان به بازی بازی که در آن تا 100 بازیکن به عنوان آخرین فرد باقی می مانند. هر دو حالت بازی در سال 2017 به عنوان عناوین دسترسی سریع منتشر شد؛ صرفه جویی در جهان تنها برای ویندوز، macOS، PlayStation 4 و Xbox One در دسترس است، در حالی که Battle Royale برای این پلتفرم ها نیز برای دستگاه های Nintendo Switch، iOS و Android منتشر شده است.

در حالی که هر دو بازی برای Epic Games موفقیت آمیز بوده است، Fortnite Battle Royale موفق شد با بیش از 125 میلیون بازیکن در کمتر از یک سال، درآمد داشته باشد و صدها میلیون دلار در ماه درآمد داشته باشد و از آنجایی که پدیده فرهنگی بوده است.
برای دومین بار تصور کنید که میدان جنگی Minecraft و PlayerUnknown کودک داشته باشد - این یک روش عالی برای توصیف Fortnite است. به عبارت دیگر، آن یک تیرانداز سوم شخص است که شما را در مقابل 99 بازیکن دیگر در یک نبرد برای آخرین شخص ایستاده قرار می دهد. به علاوه، بازی در عناصر هنر، معدن و ساختمان، که می توانید بسته به اولویت شما استفاده کنید یا نادیده بگیرید، بازی می کند.


چگونه فورت نایت بازی کنم؟
هدف از Fortnite Battle Royale آخرین فرد زنده در مسابقه است که می تواند تا 99 بازیکن دیگر داشته باشد.

هنگامی که شما شروع به بازی می کنید، از آسمان با یک کمان بال و چتر نجات و زمین در جایی در جزیره غول پیکر قرار می گیرید که با یافتن وسایل، اسلحه و مهمات برای دفاع از خود و از بین بردن دیگر بازیکنان است. البته، هر چند دقیقه، نقشه کوچکتر می شود، و تمام بازیکنان باقی مانده را در یک قسمت خاص نقشه پیوند می زند. این باعث می شود بازیکنان از پنهان شدن خارج شوند و اطمینان حاصل کنند که این بازی در نهایت پایان می یابد، زیرا در نهایت نقشه به اندازه ای کوچک است که واقعا هیچ جایی برای پنهان شدن وجود ندارد.

شما فقط می توانید اسلحه و اقلام زیادی را در یک بار حمل کنید و هنگامی که شما می میرید خارج از بازی می شوید، بدان معنی است که شما باید بارها و تجهیزات خود را به طور مرتب مدیریت کنید تا بهترین شانس برای بقا را به دست آورید.

قبل از آن ذکر کردم که یک عنصر خلاقیت در بازی وجود دارد و این درست است. هر بازیکن دارای یک فایروال است که می تواند برای خراب کردن یا تقریبا هر چیزی در بازی به منابع خام تبدیل شود. سپس از این منابع می توان برای ساخت سازه هایی نظیر دیوارها، پله ها، درها و سایر موارد استفاده کرد. برای روشن شدن، شما مجبور نیستید از این ویژگی ها استفاده کنید، اما به سرعت راه اندازی یک دیوار یا ساختار دیگر برای جلوگیری از آتش سوزی دشمن قطعا یک استراتژی است.

چه زمانی میتوانم بازی فورت نایت را شروع کنم؟
پاسخ کوتاه من نمی دانم؛ با این حال، کمی پیچیده تر از آن است. نسخه بتای Fortnite: Battle Royale برای انتخاب افراد در تاریخ 12 مارس 2018 راه اندازی شد، اما Epic Games (توسعه دهندگان) گفته اند که زمان فراخوان جدیدی برای بتا است.

به عبارت ساده، شما می توانید به وب سایت Fortnite Battle Royale بروید، ایمیل خود را وارد کنید، و برای دریافت دعوت نامه به بازی، زمانی که بیشتر در دسترس است، ثبت نام کنید. هنگامی که دقیقا یک دعوت نامه برای بازی را امتحان کنید حدس می زنید، اما من می دانم اگر شما می خواهید شانس بازی آن را به محض این که شما می توانید، شما باید ثبت نام کنید!

در بالای آن، بازیکنان که دعوت به بتا از بازی های حماسی را دعوت می کنند، همچنین کدهای دعوت دوستان برای اشتراک گذاری با دیگران دریافت خواهند کرد. چند کد مشخص نشده است، اما به نظر می رسد که افرادی که به اندازه کافی خوش شانس هستند تا بتوانند بتا را به دست آورند، فرصتی برای به دست آوردن چندین نفر دیگر را در اختیار خواهند داشت.

نکته: وب سایت فورتنیت با توجه به افزایش ترافیک و تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده، کاهش چشمگیری یافته است. اگر هنگام بارگیری سایت 404 پیام دریافت می کنید، باید منتظر بمانید تا سایت دوباره راه اندازی شود و اجرا شود.

فورتنایت چقدر هزینه دارد و چگونه پرداخت کنم؟
این بازی رایگان برای دانلود است - حتی نسخه کنسول و PC از بازی رایگان برای دانلود - اما احتمالا برخی از خرید در نرم افزار وجود دارد.

من تمام جزئیات را نمی دانم (از آنجایی که بازی هنوز راه اندازی نشده است)، اما در کنسول ها و نسخه های PC، Epic Games دارای پوسته های شخصیتی و سایر لوازم جانبی زیبایی برای خرید است.

Epic Games اعلام کرده است که این بازی همان نسخه کنسول است که مردم می دانند و دوست دارند، بنابراین من نمی توانم تصور کنم آنها هر چیزی را برای انتشار تلفن همراه تغییر دهند.

آیا فورت نایت کراس پلت فرم است؟
Epic Games گفته است که بازی Fortnite Battle Royale در تلفن همراه از بازی پلت فرم پلت فرم بین PlayStation 4، PC، Mac، iOS و در نهایت نسخه های آندروید پشتیبانی خواهد کرد. همانطور که در حال حاضر، ایکس باکس یکی از مرد خارج است. Epic Games گفته است که در حال کار بر روی گرفتن ایکس باکس One در برابر کار هستند. با این حال، هیچ تاریخی در زمانی که آن را تکمیل اعلام شده است.


جایزه های بازی نه تنها خود را به عنوان نزدیک ترین چیزی که ما در حال رفتن به بازی های ویدئویی اسکار، بلکه اساسا، به عنوان زمستان E3، که در آن شرکت های بازی قطره اخبار و تریلر برای انتشار آینده 2019 و فراتر از آن خود را امن. ما یک دسته از پیشگامان جهان را دریافت می کنیم، بلکه چیزی دیگری نیز هست. هردو میزبان جف کیهلی و حماس تأیید کردهاند که خبرهای فورتنیت در رویداد 5 دسامبر وجود خواهد داشت.

Fortnite برای چند بازی جوایز نامزد شده و به نظر می رسد که بهترین بازی در حال انجام و احتمالا بهترین بازی چند نفره را به دست آورد، با توجه به سالی که در اختیار داشت. اما زمان جوایز بازی فقط اتفاق می افتد که همزمان با روز پس از پایان فصل 6 به پایان برسد و در حالی که هنوز مشخص نیست که دقیقا فصل 7 شروع می شود، ممکن است آن روز یا یک یا دو روز پس از آن به خوبی باشد.

ما احتمالا می بینیم که تیزرها برای فصل 7 به زودی به عنوان امروز، با یکی که هر روز به ارمغان می آورد به بزرگ نشان می دهد. و به نظر می رسد ممکن است که نشان می دهد بزرگ می تواند در خود جوایز بازی، با توجه به زمان بندی.


رویداد فورتنایت



  فورت نایت FortniteEPIC

مطمئنا "خبر" می تواند چیزهای زیادی را به معنی بدست آورد. نجات جهان می تواند در نهایت آزاد به بازی باشد. شاید برخی از اسباب بازی های جدید یا خط تولید وجود داشته باشد. شاید حماسه یک حالت اسپین خاموش دیگری را ایجاد می کند که بزرگ می شود. اما زمانبندی که تقریبا دقیقا با فصل 7 انجام می شود، به نظر می رسد مثلن واضح ترین نامزد است. من تصور می کنم شاید یک نوع رویداد در بازی اتفاق بی وقفه در جوایز بازی است که خارج از قلمرو احتمال است، با توجه به توانایی حماسی برای اجرای رویدادهای زنده جرمی که کاملا بی وقفه بین پرتاب راکت و انفجار مکعب اجرا می شود، نیست.
شما میتوانید فصل ۶ فورتنایت و فصل ۷ هفت فورتنایت را از همین صفحه دنبال کنید
شما همچنین می توانید
"راز" بزرگ در فصل 7 به بعد نزدیک به ابر طوفانی در افق جنوبی نقشه است. ابرهای طوفانی که نشان دادند، یک کوه یخ بود. یک کوه یخ که نشان داد آن چیزی است که به نظر می رسد نوک یک قلعه بر روی آن است. یک قلعه که در آن چراغ ها به تازگی به دیروز رفت. به این ترتیب، این موضوع به زودی به مقصد خواهد رسید تا با نقشه / سقوط به نقشه برسد. به زودی به اندازه کافی اتفاق می افتد زندگی می کنند در جوایز بازی برای راه اندازی فصل 7؟ منظورم این است که من هیچ وقت از Epic در این مورد نگذاشتم، اما اگر این یک رویداد یک بار بود، ما در مورد آن پیش از زمان صحبت خواهیم کرد تا همه بتوانند در هنگام بازی در بازی زندگی کنند.
مسابقات فورتنایت
ما می دانیم که قلعه یخی یخی در حال آمدن است، ما می دانیم که برف در حال آمدن است و یک ربات که در اطراف کاراکتر های استالین قرار دارد. به نظر می رسد که کجا این اتفاق می افتد، هر کسی حدس می زند، اما ما از دوران مکعب خارج می شویم و به نظر می رسد به چیزی جدید تبدیل شده است و ممکن است جوایز بازی ها نقطه ی پرش از آن باشند. شما می توانید شرط بگذارید که تماشا خواهم کرد تا ببینم آنچه اعلام شده یا آشکار شده است.

به روز رسانی: Fortnite فصل اذیت کردن را آغاز کرده است با یک تصویر جدید از یک یخ ... پادشاه؟ آنها همچنین گفتند که جوایز بازی شروع فصل 7 را نشانه نمی گیرند، هرچند تیزر می گوید که آن روز راه اندازی می شود. با این حال، اشاره ای وجود دارد که این امر به یک رویداد در بازی می انجامد که می تواند در طول جوایز بازی به عنوان فصل 7 آغاز شود.


فورتنایت

ایونت فورتنایت

ایونت فورتنایت و مسابقه ای برای فورتنایت بازان

تورنمنت فورتنایت

مجموعه برندکاپ پس بررسی کامل تمامی جوانب بازی فورتنایت و استفاده از تیم حرفه ای فورتنایت باز به تازگی تصمیم بر اجرای یک رویداد بسیار جذاب به نام رویداد فورتنایت تعریف کرده است شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه زمان و مکان ایونت فورتنایت تهران با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس سایت را تکمیل کنید 02126764698