ایونت

برگزاری رویداد ورزشی و ایونت ورزشی شرکتی و برندها

برگزاری ایونت تفریحی و رویداد ورزشی هیجانی برای شرکت ها و برندها، یکی از بخش های مهم برندکاپ که به تازگی ایجاد شده برگزاری رویداد ورزشی تفریحی برای شرکت ها و برند ها می باشد و هدف از این ایونت های ورزشی روحیه انگیزشی برای کارمندان به همراه سلامتی و در کنار آن جنبه ارتباطی بین مدیران و تبلیغات میان مردم و برندها و در اخر وفاداری مشتری می باشد که در ادامه به جونب یک ایونت ورزشی شرکتی و نمایشگاه ورزشی می پردازیم ...

ادامه مطلب

0

7

چگونه یک ایونت حرفه ای برگزار کنیم؟ | مراحل برگزاری رویداد

شاید قصد برگزاری یک رویداد یا ایونت رو داشته باشین اما ندونین باید از کجا شروع کنین، ما قصد داریم در اینجا اطلاعاتی رو برای شروع به شما بدیم تا بهتر بدونین باید از کجا شروع کنین... ...

ادامه مطلب

0

0

ایونت

ایونت

ایونت چیست و برگزار کننده ایونت کیست؟ اگر بخواهیم به صورت خلاصه به برگزاری رویداد و یا همان ایونت بپردازیم میتوان گفت که یکی از لذت های ما همین کار هست. ما میتوانیم برنامه ریزی های مختلفی برای ایونت های شرکتی و یا شخصی شما عزیزان داشته باشیم از ایونت تبلیغاتی شرکت ها گرفته تا رویداد های تولد شخصی ، کافیست تصمیم بگیرید ، ما انجامش میدیم. ایونت و رویدادهایی : ایونت به معنای رویداد یا اتفاق میباشد .ییابی رویدادی و راه حلی مناسب برای تبلیغات موثر و مثبت میباشد بیی هاییز بیشتر و تبلیغات جذاب تر برای بیننده میباشد . اغلب اوقات ایونت های سازمان ها باعث ایجاد فضایی شاد و مفرح برای اعضای آن سازمان میشود ما برای شما رویداد های ورزشی تفریحییقه شما برنامه ریزی مییم . برگزاری اییدهد ایونت ها سبب برقراری ارتباط و تعامل با افراد میشود و در حین این ارتباط جشنیی همگان در ذهن افراد باقی میگذارد. تجربه ما اثبات رده بندی جهانی ما است. مشاهده هیجان های ورزشی که ما از آن خارج شده ایم و به تنظیم بادبان کمک کرده ایم. در خط میانی مدیریت رویدادهای ورزشی ، Sport Evasion خدمات کاملی را از تصور درست تا نظارت و ارزیابی پس از رویداد ارائه می دهد. ما می توانیم این رویداد را برای شما مدیریت کنیم یا می توانیم ضمن احترام به حریم خصوصی شما ، در کارهای خاص به شما کمک کنیم. با رویکردی متناسب ، ما از طریق ورزش هایی مانند آنچه با روز ورزش آئودی انجام می دهیم ، از مردم ، شرکت ها و مارک های مختلف انرژی می دهیم. ما همچنین رویدادهای ورزشی با مارک خاص خود را مانند بازی های شرکت بیروت ایجاد می کنیم. 20 سال تخصص Sport Evasion تضمین می کند که ما می توانیم ضمن ارائه ارزش افزوده تجاری به بخش ورزش (چه به عنوان بخشی از یک استراتژی تحویل رویداد اصلی و چه بر اساس انتخابی و انعطاف پذیر) ، کلیه الزامات لجستیکی و مدیریت رویداد را مدیریت کنیم ، از طریق تجارت و کسب حامی. فعالیت. با برنامه های توسعه ای خود ، با تمرکز بر رهبری و مدیریت ، ما در کنار ارگان های ملی مدیریت ، نهادهای ورزشی آموزشی و مقامات محلی برای حمایت از بهبود نیروی کار صنعت ورزش فعالیت می کنیم. برنامه ریزی رویداد Sport Evasion برنامه های رویدادهای جامع را ارائه می دهد که شامل موارد زیر است: مدیریت بودجه نقش ها و مسئولیت ها برنامه های اقدام بازه های زمانی پشتیبانی رویداد Sport Evasion پشتیبانی از رویداد را ارائه می دهد که شامل موارد زیر است: تنظیم و خرابی مارک و نشانه در هماهنگی روز تدارکات و استخدام توسعه و مدیریت داوطلبان بازاریابی و تبلیغ Sport Evasion بازاریابی و تبلیغات هدفمند را فراهم می کند تا رویداد شما در تمام بخش های جامعه و به ویژه مخاطبان هدف شما درگیر شود. ما همچنین می توانیم پوشش رسانه ای جامع را در پیگرد رویداد ، در طی و بعد از آن ایجاد کنیم. نظارت و ارزیابی جلوه های دست اول را مشاهده کنید. با استفاده از انواع روش های حرفه ای ، Sport Evasion می تواند تجزیه و تحلیل و ارزیابی کند: موفقیت خود رویداد تأثیر بعدی منطق رویداد Sport Evasion یک راه حل منحصر به فرد را ارائه می دهد: برنامه ریزی پیچیده ترتیبهای سفر برای سازمانهای ورزشی و سازمانی تهیه دقیق تدارکات در رویدادهای مهم تیم باتجربه ما یک دارایی واقعی برای برنامه های شما یا برنامه های ترتیب سفر است ، و از طریق زمین و پشتیبانی HQ را قبل ، حین و بعد از هر رویداد فراهم می کند. ورزش یک شرکت جهانی مدیریت ورزش است و دارای تخصص عمده ای در مدیریت رویدادها و بازاریابی ورزشی است. ما در هر کاری که انجام می دهیم به دنبال اخلاق و انصاف هستیم. ورزش اشتیاق و نشاط ماست. اشتیاق برای کار ما سوختی است که ما را برای رسیدن به نتایج خارق العاده الهام می دهد. کیفیت عالی "طبقه همکف" سازمان ما است. 10 مورد متداول در انواع رویدادهای شرکتی 10 مورد متداول در انواع رویدادهای شرکتی هنگامی که به دنبال راه های جدیدی برای اشتغال کارکنان هستید ، متخصصان رویدادهای شرکت با قالب های مختلف رویداد آزمایش می کنند. از سفرهای تشویقی سرگرم کننده گرفته تا گالاهای دیدنی ، می توانید اهداف یک سازمان را با طیف عظیمی از انواع جلسات شرکت تنظیم کنید. این آمار نشان می دهد که برنامه ریزان رویداد شرکت ها نسبت به سال گذشته 22٪ بیشتر برای عرضه محصولات در سال 2018 اختصاص می دهند. انواع دیگر رویدادهای شرکتی که امروزه این همه هیاهو ایجاد می شود چیست؟ برای پاسخ به این سؤال ، لیستی از 10 قالب برتر رویدادهای تجاری برتر را گردآوری کرده ایم. مدیریت رویدادهای شرکتی چیست؟ هر رویدادی که توسط یک شرکت حمایت می شود و کارمندان یا مشتری های خود را هدف قرار می دهد ، می تواند یک رویداد شرکت باشد. با برگزاری رویدادهای شرکتی ، سازمان ها معمولاً هدفشان سرگرمی یا پاداش کارکنان خود ، راه اندازی محصولات جدید ، ایجاد مشارکت و موارد دیگر است. در حالی که برخی از شرکت ها تصمیم می گیرند که چنین جلساتی را به یک برنامه ریز رویداد داخلی اختصاص دهند ، برخی دیگر متخصصان رویدادهای خارجی شرکت را استخدام می کنند. نحوه برنامه ریزی یک رویداد شرکتی رویدادهای شرکت کلیه انواع رویدادهای شرکت مشترکاً چیست؟ همه آنها اهداف یک شرکت خاص را منعکس می کنند و هدفشان تحقق این اهداف با جمع آوری افراد در یک مکان است. در اینجا یک چک لیست جامع برنامه ریزی شرکتی وجود دارد که می توانید هنگام ساختن رویدادها با هر اندازه و قالب به آنها مراجعه کنید: یک مکان استراتژیک انتخاب کنید. این قانون در مورد هر قالب رویداد شرکت ها صدق می کند. مهم نیست مخاطبان شما چه کسی باشند ، مردم می خواهند در محل رویداد شما احساس راحتی کنند. چه یک سالن هتل سنتی باشد و چه یک گالری هنری مدرن ، مطمئن شوید که واقعاً زیبا و مطابق با نیازهای میهمانان شما باشد. اهداف مشتری را با فعالیتهای رویداد هماهنگ کنید. هدف نهایی رویدادهای رونق محصول کسب نوردهی خوب است. در جلسات تقدیر از کارکنان ، بیشتر درباره تولید تجربیات سرگرم کننده و به یاد ماندنی است. توجه خود را برای ایجاد رویدادهای شرکتی هدفمندتر بر مشتری خود متمرکز کنید. نرم افزار قابل اعتماد مدیریت رویداد را انتخاب کنید. اجرای فناوری در رویدادهای شرکتی دیگر "خوب" نیست. نرم افزار برنامه ریزی رویداد را انتخاب کنید که می تواند از طریق اتوماسیون به شما آزادی بیشتری دهد. با تمرکز بر ابزارهایی مانند ثبت نام آنلاین ، ثبت نام در سایت دارای فناوری و تجزیه و تحلیل دقیق ، می توانید با سرمایه گذاری کمتر در نیروی کار و هزینه ، بهره وری خود را افزایش دهید. ایجاد اتصالات. موفقیت رویداد شما تقریبا به افرادی بستگی دارد که روی آن کار می کنند. این که آیا شما یک رویداد شرکت های بزرگ حرفه ای یا یک مبتدی بلندپرواز هستید ، ایجاد یک شبکه خوب از فروشندگان و تأمین کنندگان قابل اعتماد وسیله شما برای به اشتراک گذاشتن مسئولیت ها با افرادی است که می توانید به آنها اعتماد کنید. ترویج. پایگاه تماس خود را به ایمیل بفرستید ، داستانی جالب توجه ایجاد کنید که می تواند در پست های رسانه های اجتماعی یا سایر مواد بازاریابی پیچیده شود و شروع به تبلیغ کنید. یک تصور غلط وجود دارد که تبلیغات رویداد فقط باید قبل از یک رویداد اتفاق بیفتد. در حقیقت ، روشهای زیادی برای تحت تأثیر قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض رویداد نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، بسیاری از متخصصان رویداد با دعوت از آنها برای صحبت در یک جلسه شرکتی با حامیان رسانه همکاری می کنند و این به آنها کمک می کند تا تبلیغات بیشتری کسب کنند. چه میزبان کنفرانس و چه یک مسابقات گلف ، شرکت ها از رویدادهای شرکتی استفاده می کنند تا مردم را به سمت یکدیگر بکشند تا روابط بین فردی را که نمی توانند در محیط ساختاری دفتر وجود داشته باشند ، توسعه دهند. در اینجا نگاهی به انواع مختلف رویدادهای شرکت می پردازیم. سمینارها و همایش ها هدف: سازمانها این جلسات را با مخاطبان هدفمند برنامه ریزی و برگزار می كنند و اطلاعات مربوط به آنها را در اختیارتان قرار می دهند. توضیحات: سمینارها معمولاً وقایع کوتاه تری دارند ، از هر دو ساعت تا چند روز کاری در هر مکان ادامه دارند. آنها بلندگوهای یک یا چند دارند و به طور کلی همه شرکت کنندگان را در یک فضای یکسان نگه می دارند. از طرف دیگر ، کنفرانس ها معمولاً چندین جلسه دارند. آنها معمولاً در هتل ها برگزار می شوند ، ابتدا با یک جلسه اصلی شروع می شوند و سپس جلسات استراحت براساس موضوع را ارائه می دهند. نمایشگاههای تجاری هدف: سازمانها غالباً در نمایشگاه های تجاری به عنوان فعالیت تولید سرب شرکت می کنند. شرکتها همچنین ممکن است برای تقویت چهره خود به عنوان رهبر صنعت در بین افرادی که شرکت می کنند ، میزبان یا حامی یک نمایشگاه تجاری را انتخاب کنند. توضیحات: برنامه ریزی رویداد برای نمایشگاه ها شامل مذاکره درمورد نرخ حمایت مالی از فضای غرفه ، تبلیغات ، تبلیغ و فرصت های صحبت در جایی است که رهبری شرکت می تواند صحبت کند. نمایشگاه های تجاری در فضاهای بزرگ برگزار می شود و محصولات و خدمات اغلب صدها فروشنده را نشان می دهد. عقب نشینی های اجرایی و برنامه های تشویقی هدف: توسعه مشاغل و برنامه ریزی سازمانی به طور معمول مباحث برنامه این عقب نشینی ها هستند ، اما به عنوان بخشی از انگیزه و پاداش اصلی ، فعالیت های لذت بخش نیز به آن اضافه می شود. توضیحات: اینجاست که شرکتها معمولاً برای جمع آوری این رویدادها پول بیشتری را برای هر شخص هزینه می کنند. عقب نشینی های اجرایی و سفرهای تشویقی به طور معمول بین سه تا پنج روز به طول می انجامند و برنامه ریزی نیاز به توجه به انتخاب سایت ، اسکان ، حمل و نقل ، پذیرایی ، جلسات تجاری ، گلف و سایر فعالیت ها دارد. رویدادهای گلف هدف: تورهای گلف تقریباً مورد علاقه هر سازمان است. مدیریت روابط هدف اصلی است و تیم ها اغلب برای این منظور ساخته می شوند. توضیحات: مانند عقب نشینی های اجرایی ، ایده این است که به افراد سازمان در مکانی اختصاص دهیم که بتوانند در یک محیط آرام روابط برقرار کنند. دلیلی وجود دارد که عبارت "معاملات روی سبز مهر و موم شده" ابداع شده است. وقایع تقدیر هدف: این برنامه ها به یک میزبان رویداد اجازه می دهد تا وقت غیر رسمی را با میهمانان خود در یک محیط غیرقانونی بگذراند ، و به هر دو طرف فرصتی برای ایجاد گزارش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اولویت های تجاری متقابل می دهد. رویدادهای قدردانی می تواند از برنامه هایی باشد که به منظور قدردانی از کارکنان انجام می شود و از آنهایی که برای نشان دادن قدردانی مشتری ، ارائه می دهند ، که هر دو به عنوان اصلی در شرکت های آمریکایی تبدیل شده اند. توضیحات: امکانات و انواع رویدادهای تقدیری بی حد و حصر که سازمانها در طول سال برگزار می کنند وجود دارد. برنامه های متداول شامل موارد زیر است: شام و تئاتر روز در مسابقه لباس در عرصه های ورزشی سفرهای روزانه و عصرانه مهمانی های خصوصی در جشنواره های موسیقی مهمانی های تعطیل بلیط های یک رویداد محبوب شرکت یا سازمان Milestones هدف: نقاط عطف شرکت فرصتی را برای تجارت یا سازمان فراهم می کند تا یک افتتاحیه بزرگ یا دیگر نقاط عطف یا سالگرد بزرگ را جشن بگیرد. توضیحات: رویدادهای عطف شرکت در اجرای آنها متفاوت است اما تمایل به دنبال برنامه های مشابه با عنوان تقدیر از کارکنان و مشتری دارد. نشانگرهای Milestone معمولاً دارای طبیعت گردی هستند و می توانند بسته به اندازه شرکت و حضور عمومی شرکت ، شامل مشتریان ، فروشندگان و حتی جامعه محلی شوند. رویدادهای تیم سازی هدف: رویدادهای تیم سازی برای تقویت اعتماد به نفس ، حسن نیت و روحیه کارکنان است. این وقایع همچنین فرصتی بی نظیر برای کارمندان فراهم می کند تا وقت خود را در یک محیط غیر کاری بگذرانند. منظور از رویدادهای تیم سازی است که فقط آنچه را که نامشان می گوید انجام دهند. توضیحات: فعالیتهای گروهی در فضای باز و بدنی رویدادهای تیم سازی سازمانی را نشان می دهد. در حقیقت ، شرکت هایی در سراسر کشور در میزبانی رویدادهای تیم سازی در دوره های پیچیده داخلی و خارجی طراحی خاص خود تخصص دارند. رویدادهای تیم سازی همچنین می تواند شامل کارگاه های آموزشی در مورد احساسات در محیط کار و همچنین آموزش حساسیت باشد. رویدادهای راه اندازی محصول هدف: رویدادهای راه اندازی محصول می تواند از جلسات داخلی باشد تا کلیه کارمندان را در مورد محصولات آینده تا مهمانی های پرتاب تمام عیار که باعث ایجاد حول و حوش انتشار یک محصول در بین مشتریان و رسانه ها می شوند ، متفاوت باشد. رویدادهای راه اندازی محصول برای شرکت های تجاری تا مصرف کننده (B2C) متداول است. توضیحات: رویدادهای راه اندازی به منظور ایجاد پوشش رسانه ای و وزوز صنعت قبل از انتشار محصول است. این رویدادها ممکن است شامل معرفی مقدماتی بر روی محصول به همراه آدرس از مهمترین مدیران شرکت باشد. راه اندازی محصولات بزرگ همچنین بسته به نوع صنعت بیشتر به مهمانی های بزرگ با میهمانان مشهور ، شام و سرگرمی احساس می کند. اپل و تسلا دو شرکتی هستند که مدل را کامل کرده اند. جلسات هیئت مدیره و جلسات سهامداران هدف: جلسات هیئت مدیره و جلسات سهامداران هر دو به اهداف اساسی خدمت می کنند. جلسات هیئت مدیره فرصتی برای اعضای هیئت مدیره برای بررسی عملکرد شغلی و دیدار با مدیران شرکت جهت تصمیم گیریهای مهم است. جلسات سهامداران این امکان را به شرکتها می دهد که عملکرد ، اهداف ، اهداف آینده و استراتژی های تجاری اخیر را با سهامداران خود به اشتراک بگذارند. توضیحات: سالانه ، دوسالانه یا حتی ماهانه برگزار می شود ، این دو نوع جلسات می توانند جلسات داخلی کوچک اعضای هیئت مدیره یا رویدادهای معتبر تجاری در مقیاس بزرگ برای سهامداران باشند که بسته به اندازه شرکت و مشارکت سهامداران در اندازه متفاوت هستند. گروهی از افراد در زمین گلف در اینجا برخی از ایده های شرکت های بزرگ در فضای باز برای تابستان آورده شده است مردی که در یک سمینار صحبت می کند آنچه باید درباره برنامه ریزی سمینار بدانید زنی که لباس بتونی دارد در سالن نمایشگاه های نمایشگاهی راه می رود. نمایش ها و فرصت های برتر تجاری برای برنامه ریزان رویداد مدیر رویداد در یک سالن ضیافت قبل از ناهار مشغول به کار است 10 دلیل مدیریت رویداد فرصت ایده آل برای شروع فعالیت تجاری است مشاغل برنامه ریزی رویداد 6 راه "دزدکی" برای یافتن مشاغل شرکتی که شامل برنامه ریزی رویداد باشد کارمندان در کلاه سانتا با درخشش تبلیغاتی شامپاین چگونه یک جشن تعطیلات شرکت شگفت انگیز را از ابتدا تا پایان برنامه ریزی کنیم جلسه کاری آداب و معاشرت مناسب برای فعالیتهای شرکت بسته بندی کالای عرضه شما چیزی است که هر برنامه ریز رویداد باید در بالای لیست چک خود داشته باشد. کیت تامین اصلی که هر برنامه ریز رویداد باید داشته باشد گروهی از مردم که در کنار پنجره های اتاق کنفرانس ایستاده اند ، در هنگام استراحت قهوه معاشرت می کنند نکاتی برای افزایش حضور در رویدادهای شرکتی بازرگانان در جلسه سالانه یک شرکت دست و پا می زنند. آنچه در نشست سالانه یک شرکت اتفاق می افتد زنان در مورد تنظیمات مکان در اتاق ناهار بحث می کنند نحوه شروع یک مشاغل خانگی برنامه ریز مهمانی همکاران تجاری که به سمت هواپیما قدم می زنند آنچه برنامه دستورالعمل عقب نشینی اجرایی نیاز دارد بازرگان جوان یک کنفرانس با یک جلسه کامل تشکیل می دهد نحوه استفاده مؤثر از جلسات عمومی در کنفرانس ها کارت خالی جدا شده برای خدمات کلاس اول اشتباهات مربوط به رویدادهای تجاری شما اشتباه نمی خواهید مشاغل اطراف میز در اینجا لیستی از فعالیتهای تیم سازی برای رویدادهای شرکت ارائه شده است تاجر که در تریبون صحبت می کند عناصر فرم قوی ارزیابی بلندگو را بیاموزید

مشاهده همه متن