قوانین و مقررات برندکاپ

  • نویسنده : ادمین
  • پنج شنبه 18 بهمن 1397
  • 0 کامنت

کلیه کاربرانی که قصد عضویت در مجموعه برندکاپ و ثبت نام در رویدادها را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و ثبت نام در رویدادها از سایت کنند. عضویت در سایت و ثبت نام در رویداد به منزله مطالعه و قبول شرایط ثبت نام و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

ماده 1

افراد برای عضویت در سایت و ثبت نام در رویداد، باید در هنگام ثبت نام در حالت عادی به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی،شماره تماس مراحل عضویت را تایید می کنند.

تبصره 1

تنها اشخاص حقیقی عضویت در سایت را دارند.

تبصره 2

صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به به هیچ وجه پذیرفته نیست.

تبصره 3

کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره 4

تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت را دارند.کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره 5

عضویت در سایت برندکاپ رایگان است.

تبصره 6

به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکان‌پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.

ماده 2

درهنگام برگزاری رویداد و مسابقات،شرکت کننده مسئول حفظ و نگهداری وسایل خود است و مجموعه برندکاپ مسئولیتی در این قبال نمیپذیرد.

تبصره 1

افراد از آوردن اجناس قیمتی و زیور آلات به همراه خود ، خودداری فرمایند،در غیر اینصورت مجموعه برندکاپ مسئولیتی در این قبال نمی پذیرد.

ماده 3

افراد بالای 18 سال تمام حقوق عضویت ثبت نام در رویداد های برندکاپ را دارند.

تبصره 1

عضویت برای افراد بین 12 تا 18 سال با اجازه ولی و یا قیم امکان‌پذیر و معتبر است. افراد زیر 12سال، حق عضویت در مجموعه برندکاپ را ندارند.

تبصره 2

رعایت حکم این ماده و صحت و سقم ارائه اطلاعات بر عهده مشتری (عضو) بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

ماده 4

کاربر عضو، پس از عضویت و اخذ رمز و کلمه عبور، حق ثبت نام در رویدادها در سایت را دارد.

ماده 5

فرایند ثبت نام در رویداد سایت توسط کاربر به این شرح است:

الف- مشاهده رویداد هایی که قرار است برگزار شود و بررسی آن

ب- انتخاب رویداد و پرداخت آنلاین وجه

ج-ارسال رسید به صورت پیامک و ایمیل به کاربر

د-روز قبل از برگزاری رویداد مجموعه با شخص تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام می دهد.

تبصره 1

در صورت به حدنصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان  در زمان تعیین شده در این موارد، قرارداد بین کاربر عضو و برندکاپ فسخ و برندکاپ وجوه واریزی را پس از دریافت شماره شبای کاربر، ظرف مدت حداکثر 48 ساعت اداری وجوه به حساب مشارالیه واریز می‌شود. همچنین به وجوه مذکور از زمان واریز وجه به حساب های برندکاپ تا زمانی که وجوه در نزد برندکاپ باشد، هیچگونه سودی تعلق نمی‌گیرد.

تبصره 2

در صورتی که کاربر در مهلت تعیین‌شده برای شرکت در رویداد حضور پیدا ننماید و قبل از آن درخواست لغو و عدم حضور ندهد ، برندکاپ مسئولیتی در قبال عدم شرکت کننده نداشته و وجه واریزی مسترد نمی‌شود.

ماده 6

رسید‌های کالا و خدماتی که پس از ثبت نام برای کاربران عضو ارسال می‌شود دارای نام و مشخصات است اما کاربر عضو باید از رسید و یا کد دریافتی مراقبت نماید و چنانچه به هر دلیلی آن رسید مربوطه مفقود شود و یا شخص دیگری از آن استفاده کند، برندکاپ در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد.

تبصره 1

نام چاپ شده روی رسید، نامی است که کاربر در زمان عضویت به شرکت ارائه داده است. بنابراین مجموعه برندکاپ در خصوص هرگونه مغایرت نام با هویت واقعی شرکت کننده مسئولیتی ندارد و درصورت بروز هرگونه مغایرت، خریدار حق استفاده از رسید خود را نخواهد داشت.

ماده 7

به منظور تعمیرات دوره‌ای این سایت به‌طور موقت غیرقابل دسترس می‌شود و کاربران حق اعتراض ندارند.

تبصره 1

برندکاپ این حق را داشته که در هر زمان کلیه فعالیت‌های سایت را متوقف نموده و با پرداخت باقی مانده حساب اعضا کلیه فرآیندهای سایت و فعالیت‌های مربوطه را به‌طور دائمی متوقف نماید و کاربر عضو حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این امر را ندارد.