فوتبال حبابی مدارس | فوتبال بادی حبابی مدرسه

  • نویسنده : ادمین بخش فوتبال حبابی مدارس
  • چهار شنبه 30 آبان 1397
  • 0 کامنت

فوتبال حبابی مدارس و مدرسه | فوتبال بادی حبابی دانش آموزی


فوتبال بادی حبابی مدرسه


فوتبال حبابی برای مدارس

اگر شما به دنبال چیزی سرگرم کننده و پر انرژی برای پاداش دانش آموزان سخت کوش (یا معلمان) هستید، پس فوتبال حبابی یا فوتبال بادی پاسخ کامل است.


Bubble Footie می تواند یک برنامه مدون را در مدرسه خود سازماندهی و ارائه دهد که می تواند متناسب با تمام سنین و توانایی ها باشد. این یک راه عالی برای جذب دانش آموزان خود در فعالیت های مدرسه و فعالیت های مدرسه است و ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که همیشه به خوبی دریافت می شود!


بازیکنان نه تنها از لذت بردن از حباب فوتبال لذت می برند بلکه طیف گسترده ای از بازی های دیگر حباب را نیز در بر می گیرند که آنها را در تمام مراحل و در حرکت می گذرانند. بازی ها هم تیمی هستند و هم منحصر به فرد هستند و ما حتی می توانیم لیگ های کوچک و مسابقات جام را به عنوان بخشی از روز برای اضافه کردن یک لبه رقابتی اضافی آماده کنیم.


 فعالیت کامل با فوتبال حبابی دانش آموزان پسر یا دختر


روز پاداش دانش آموزان

یک باشگاه و یا ورزش پس از مدرسه

 جشن تیم یا گروه های یک مدرسه

یک رویداد تیم سازنده معلم و یا فوتبال حبابی معلم ها یا معلمان مدرسه

یک برنامه تحویل دانش آموز

برای عید نوروز و تشویقی ها

رویداد های تابستانی یا زمستانه و بهار و پاییز مدارس

 فوتبال حبابی مدارس


فوتبال حبابی دانش آموزی


برنامه مدارس فوتبال حبابی ما شامل مدارس ابتدایی و متوسطه در مناطق زیر است:


کل مناطق تهران

فوتبال حبابی مدارس سعادت آباد

فوتبال حبابی مدارس پاسداران

فوتبال حبابی مدرسه ولنجک

فوتبال حبابی مدارس فرمانیه

و....

رویدادها می توانند از 1 ساعت تا تمام روز ادامه داشته باشند. ما به نیازهای شما و تعدادی از کودکان مدرسه ای که در آن شرکت می کنند، خدمت می کنیم.


مربیان ما به طور کامل آموزش دیده، یکنواخت، DBS بررسی خواهد کرد که همه می توانند از تجربه لذت ببرند در حالی که در طول این رویداد بی خطر مانده اند. در صورت لزوم، مسئولیت های عمومی و ارزیابی ریسک در دسترس می باشد.


فوتبال زورب را می توان در زمین های آسترو، زمین های 3G، 4G، 5G و 6G، زمین بازی های علفی و سالن های ورزشی مدرسه بازی کرد. حوادث ما برای سن 8 سالگی به قدیمی ترین معلم شما مناسب است!


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ارائه فوتبال zorb به مدرسه همراه با قیمت گذاری لطفا با ما تماس بگیرید برای پیدا کردن بیشتر.

فوت دارت مدارس و مدرسه ها برای دانش آموزان و مسابقات مدارس
حباب فوتبال ترکیبی از بهترین جنبه های دو چیز کاملا متفاوت برای ایجاد یک تجربه واقعا منحصر به فرد است. فوتبال دوست داشتنی با حباب های غول پیکر برای شما بازی می کند و تلاش می کند تا در آن بازی کند، که به شدت سرگرم کننده و سرگرم کننده برای همه افراد است.

فوت دارت مدارس

 نظرات مدارس برای فوتبال بادی یا حبابی


با تشکر از شما هر دو برای امروز، به خصوص طنز و صبر و شکیبایی بی پایان شما. دختران (به جز کارکنان ..) انفجار مطلق داشتند! ما بسیار به ما توصیه می شود و ما قطعا منتظر دوباره با شما کار خواهیم کرد. - مدرسه سعادت آباد

فقط می خواست به شما بگویم که ما با رویداد در مدرسه Bridgemere بسیار خوشحال شدیم. این واقعا خوب بود و همه کسانی که در آن شرکت کردند - مدرسه ابتدایی بریجمر را دریافت کردند

امروزه از امروز تا به امروز، از صحبت کردن به پسران همه آنها واقعا از آن لذت بردم! - فوتبال حباب بادی مدرسه پسرانه

من فقط می خواستم بگویم که در هفته گذشته به لطف بزرگی از Footie حباب بچه ها به خانه رفتند و به طور کامل از تجربه لذت می بردند! - تارا نوا مدرسه آمادگی

این کاملا درخشان بود - من نتوانستم پیشرفت کنم و اتفاقات جالب را ببینم - اما کارکنان در مورد جلسه بسیار جالب بودند و دانشجویان واقعا از خود لذت می برند !!
با تشکر برای جلسه درخشان - ما قطعا در مورد استفاده از شما دوباره برای روز پاداش بیشتر فکر می کنم!
با تشکر از خانمهایی که جلسه را برای ما اجرا می کردند همانطور که بسیار حرفه ای بودند و من منتظر دیدن فیلم هایی هستم که کارکنان ما از فعالیت هایشان را می بینند !!
به دنبال کار با شما در آینده در آینده!
- آکادمی چادل

ما یک حادثه حباب برای یک رویداد مدرسه داشتیم و هر دو از بزرگسالان و کودکان به آن پیوسته بودند. سرویس خوب عالی بود، به خوبی سازمان یافته و به خوبی توسط دان مدیریت شد. همه ما را به مدت 2 ساعت سرگرم کرد و توصیه کرد. - مدرسه ابتدایی مارتون

کارکنان Bubble Footie برجسته بودند. آنها به زودی وارد شدند، به سرعت به راه افتادند، هر بازی را در روح من امیدوار بودم و در نهایت به سرعت فشرده شدم. شاگردان همه آن را دوست داشتند! - فوتبال حبابی بادی مدرسه دخترانه


جهت ارتباط و مشاوره فوتبال حبابی مدارس و رویداد های دانش آموزی داخترانه و پسرانه با شماره 02126764698 تماس بگیرید