مسابقات مدارس | مسابقه ورزشی بین مدراس و مدرسه ها

  • نویسنده : ادمین بخش مسابقات مدارس
  • شنبه 3 آذر 1397
  • 0 کامنت

مسابقات مدارس | رویداد مدارس | ایونت های مدرسه و دانش آموزی

مسابقات مدارس

رویدادهای مدرسه سالانه
حراج

حراج بهار، شام و رقص برای والدین در جامعه است. این یکی از بزرگترین جمع کننده های سال است و یک رویداد چشمگیر است که نیاز به کمک بسیاری از داوطلبان دارد. این مزایده هر ساله در آلموند برگزار می شود.

سنگ بنای پروژه ABC

با تملک داوطلبانه فقط 2 تا 3 ساعت در ماه، قهرمانان دارایی ما ایجاد ارتباط با جوانان با خواندن کتاب های انتخاب شده و انجام فعالیت های کلاس درس مربوط به داستان با یکی دیگر از شریک بزرگسال است. اهداف برنامه ABC عبارتند از: افزایش تعداد دارایی های توسعه در همه کودکان و بزرگسالان، افزایش تعداد بزرگسالان مراقبتی که دانش آموزان در مدرسه با آنها در تعامل هستند، و ایجاد یک زبان و واژگان مشترک در مورد احترام به جامعه مدرسه. داوطلبان هر ماه توسط برنامه Project Cornstone در مدرسه آلموند در اولین روز جمعه از ساعت 8:30 صبح تا 9:30 بعدازظهر تا سپتامبر ماه مه آموزش می بینند. جلسات آموزشی از یک برنامه درسی برای بحث و تبادل نظر استفاده می کنند و رهبران پیشنهادات، تظاهرات و تسهیلات را ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه اصلی پروژه مراجعه کنید.

روزهای زیبایی

هدف از این برنامه حفظ محوطه مدرسه و جعبه های کاشت در خارج از کلاس های درس است. دو یا سه بار در سال، والدین و خانواده ها خواسته می شوند در روز شنبه به مدرسه بروند و وقت خود را برای کاج کردن بادام برسانند.

کتاب تولد کتاب باشگاه

تولد فرزند خود را جشن بگیرید و به مجموعه کتابخانه مدرسه بادام کمک کنید. ویژگی های باشگاه تولد کتاب عبارتند از: ارائه یک کتاب در افتخار فرزند شما، یک کتابفروشی شخصی، تایید مجموعه دائمی به کتابخانه، نمایش شخصی در خبرنامه و یک گواهی قدردانی. برای دریافت یک فرم اهدای کتاب اینجا را کلیک کنید.

 | نمایشگاه مدارس نمایشگاه های کتاب

PTA هر سال دو نمایشگاه کتاب را حمایت می کند. نمایشگاه کتاب اسکولاستیک در پاییز برگزار خواهد شد. دومین نمایشگاه کتاب در بهار برگزار خواهد شد.

Bookwave

BookWave در سال 2007 در آلموند برگزار خواهد شد! دانش آموزان فرصت انتشار کتاب خود را دارند. داستان ها، کتاب های تصویری، اشعار، هر چیزی می رود!

روز استعماری

در روز استعمار، دانش آموزان 5 در زمان با فعالیت های فعال به یاد می گیرند که چگونه استعمارگران زندگی می کردند و آنچه که آنها برای زنده ماندن. داوطلبان والدین برای هدایت مواد غذائی استعماری، چرم کاری، بافتن سبد، شمع سازی، بازی موسیقی استعماری و فعالیت های دیگر نیاز دارند. پوشیدن استعمار خود را بپوشان! این سنت سرگرم کننده، نقطه اوج تمام دانش آموزان 5 است که در سال تحصیلی در علوم اجتماعی آموخته اند.

هالووین کارناوال

هالووین کارناوال یک سنت سرگرم کننده برای خانواده های بادام است. وجود خواهد داشت بسیاری از بازی ها و فعالیت های نگه داشتن تم هالووین - فراموش نکنید که لباس خود را!

بازی های المپیک جوان

مسابقات المپیک مدرسه یک رویداد مسیریابی و منطقه ای برای همه دانش آموزان 4 تا 6 است. داوطلبان برای کمک به ورزشکاران بادام و یا کار در طول این رویداد مورد نیاز هستند.

علم خانواده شب

شب یلدا Science Family یک نمایش زنده از بسیاری از سرگرم کننده، دستکاری، آزمایش های علمی و تظاهرات برای بچه ها در Grad K-6 است.

STEM نمایشگاه

STEM Expo به کلاس K-6 برای ارائه پروژه ها باز است. این در طول بهار برنامه ریزی شده است.

روزهای روحانی

بادام روزی روحانی را در طول سال نگه می دارد. تم ها برای روزها توسط شورای دانشجویی انتخاب می شوند. در گذشته ما یک روز در پازا، روز دیزنی، روز موهای دیوانه، روزهای هاوایی و غیره برگزار کرده ایم. این ها در روز پنج شنبه اعلام خواهند شد و به عنوان رویدادها تنظیم می شوند.

قدردانی کارمندان

کمیته ادای احترام به آموزگاران و کارکنان بادام با احترام به فعالیت های ماهانه و برگزاری ناهار بهار برای همه معلمان و کارکنان احترام می گذارد.

به روز مدرسه بروید

مدرسه بادام در هر ماه اکتبر در "راه رفتن به مدرسه" ملی شرکت می کند. دانش آموزان در جلوی یا پشت مدرسه در مکان های تعیین شده ملاقات می کنند و با هم به بادام می روند.

حراج Walkaton و Walkathon Silent

Walkathon بزرگترین و بهترین سنت های بادام است. این یک رویداد سالم و سرگرم کننده است که با مشارکت فراوان دانشجویان، کارکنان و خانواده های بادام انجام می شود. دانش آموز کودک را برای کسب جوایز با موسیقی، غذا، حراج و فعالیت های دیگر در دسترس خواهد بود. اکثر دانش آموزان لباس مخصوص تی شرت را برای این رویداد خریداری می کنند. قبل از این رویداد، دانش آموزان حامیان مالی را جمع آوری می کنند که اهدای کمک های خود را برای تلاش های خود تعهد می کنند. این فرصتی عالی برای دانش آموزان برای جمع آوری کمک مالی و بهبود مدرسه خود است. همانطور که تاریخ اکتبر در حال نزدیک شدن است، در روز پنج شنبه برای جزئیات بیشتر نگاه کنید.
16 ایده های سریع و آسان رویداد

با یک خلاقیت کوچک، می توانید فعالیت هایی را انجام دهید که جامعه مدرسه را بدون شکستن بانک و یا داوطلبان خود خسته می کند.

توسط امیلی گراهام

02/12/2018

رویداد مدارس


   
با کارشناسان تماس بگیرید
شما مجبور نیستید تمام کارها را انجام دهید. این که آیا شما یک شب سرگرم کننده یا یک رویداد آموزشی برنامه ریزی می کنید، از مردم خود در جامعه خود برای کسب مهارت های خود استفاده کنید. بسیاری از کسب و کارهای محلی تخفیف های خود را ارائه می دهند و یا خدمات خود را در ازای تبلیغات کمی اهدا می کنند.

درس های رقص خانوادگی: از یک مربی رقص بخواهید تا به خانواده ها در مورد والس، دو مرحله، سالسا، رقص خط و یا انجام حرکت های هیپ هاپ بپردازد. با تمرین رقص یا رقص بسیار با رقابت با ستاره ها، درس های خود را دنبال کنید.

شب تناسب اندام: مربی تناسب اندام را دعوت کنید تا به بچه ها و والدین سرگرم کننده تمرینات خود را در خانه انجام دهید. از پرستار مدرسه بخواهید که فشار خون را اندازه گیری کند یا شاخص توده بدن را اندازه گیری کند و تنقلات سالم را ارائه دهد.

موزه شب: بسیاری از موزه ها برنامه های خانواده خود را در جاده ها برای هزینه می کنند. به طور معمول، موزه مواد را به ارمغان می آورد و فعالیت های خود را هدایت می کند، در حالی که خانواده ها عصر را انجام آزمایش های علمی یا ایجاد هنر با هم می کنند.
مسابقات مدارس
مشاوره کارشناس: از کارشناسان بخواهید که با والدین درباره پیشگیری از سوء مصرف مواد، قلدری، امنیت اینترنت، یا مسائل دیگر صحبت کنند. مشخص کنید که این برنامه ها فقط برای والدین و ترتیب دادن محل سکونت نوزاد است. والدین مدرسه شما از شما تشکر خواهند کرد.

راهنمایی سریع: با تشویق کسب و کار یا کارشناسان در مورد آگهی های رویداد و قدردانی از آنها در خبرنامه مدرسه خود، قدردانی خود را ابراز کنید.
رویدادهای درجه 6
رویداد دانش آموزی مدرسه
دانش آموزان ششم دارایی های مختلف را برای پرداخت هزینه های هدیه برای مدرسه و یک مدرسه فارغ التحصیلی کلاس 6 نگه می دارند.

بارگذاری را به اشتراک بگذارید
با این ایده های سرگرم کننده ای که در آن مهمان ها لوازم و یا سرگرمی را ارائه می دهند، هزینه ها و زمان آمادگی را تا حد امکان کم کنید. از شرکت کنندگان در RSVP بپرسید و از آنها بخاطر بخشی از این رویداد تشکر کنید.

شب بازی: از خانواده ها بخواهید تا بازی های مورد علاقه خود را به ارمغان بیاورند. شما همچنین می توانید فروشگاه های اسباب بازی مستقل محلی تماس بگیرید. برخی از بازی ها را برای رویدادهای مدرسه ای قرض می دهند یا اهدا می کنند و یا حتی تدریس می کنند.

زنبورها دانش: اجازه دهید دانش آموزان را با آنچه که با یک زنبور عسل املا یا رقابت در ریاضی یا جغرافیایی آموخته اند، نشان دهد. یا جداول و مسابقه را به والدین بسپارید تا دریابید که آیا آنها دقیق تر از یک گرید 5 هستند؟

پیک نیک مدرسه: یک پیک نیک در زمینه های مدرسه داشته باشید، هر خانواده که غذای خود را می آورد. فعالیت های چندگانه برای بچه ها را برنامه ریزی کنید، اما در حالی که والدین خود را مخلوط می کنند، وقت آزاد خود را در زمین بازی به آنها بدهید.

تنه یا درمان: خانواده ها را دعوت کنید تا تنه های اتومبیل خود را تزئین کرده و جوایز جایزه را برای بهترین دکوراسیون بدست آورند. والدین از طریق حوضچه پارکینگ، فریاد می زنند که آب نبات را به دانشجویان می دهند.

نکته سریع: خانواده ها را تشویق کنید که خلاق باشند اما نیاز به پاک کردن آنها از خودشان دارند.

مسابقات دانش آموزان


نگاهی به سفرهای خانوادگی
برنامه رویدادی را که شخص دیگری همه کارها را برای شما انجام می دهد! تخفیف گروهی را در یک محل سرگرمی محبوب دریافت کنید و کل جامعه مدرسه را برای پیوستن به سرگرمی دعوت کنید. کودکان و نوجوانان یک انفجار داشته، و والدین هم از اجتماع لذت خواهند برد.

شب اسکی روی: اسکی روی غلتک یا یخچال و فریزر را برای چند ساعت رزرو کنید و همه چیز را تماشا کنید. برخی از بزرگسالان را در دست بگیرید تا اسکیت بازان را تربیت کنید و یک اسکیت مخصوص برای VIP های مدرسه برنامه ریزی کنید - بچه ها آن را دوست دارند!

خارج شدن از ورزش: گروه خود را به بازی توپ ببرید. برخی از کدهای ارزان را در یک بازی لیگ برتر رزرو کنید یا به تیم های لیگ جزئی در منطقه خود نگاه کنید. بپرسید که آیا گروه شما می تواند در طول بازی شناخته شود یا خیر، و دانش آموزان را برای رسیدن به تیم طلسم تطبیق دهد.

پارک تفریحی: بلیط های تخفیف امن برای خانواده های مدرسه در یک پارک تفریحی یا پارک آبی. یک پناهگاه پیک نیک را رزرو کنید که در آن شرکت کنندگان می توانند ناهار یا غذا خوردن بین غواصی یا اسلاید آب را بشکنند.

بولینگ: برنامه مسابقات بولینگ مادر یا پسر، یا اجازه دهید خانواده ها در برابر یکدیگر رقابت کنند. اگر رقابت چیزی جز گروه شما نیست، به دنبال یک کوچه بولینگ باشید که بولینگ کیهانی، بازی سرگرمی یا تجهیزات لیزر را ارائه می دهد.

راهنمایی سریع: اطمینان حاصل کنید که پدر و مادر می دانند که انتظار می رود از این رویداد با بچه های خود لذت ببرند. اجازه ندهید دانش آموزان را ترک کنند.

مبادله کنید
یک برنامه مبادله ای برای کمک به خانواده ها برای کاهش کلاهبرداری و تامین نیازهای فرزندان خود برنامه ریزی کنید. یک منطقه ثبت نام داشته باشید که خانواده ها می توانند بلیط هایی را برای هر اقلامی که می آورند دریافت کنند. آنها می توانند بلیط هایی را برای پرداخت اقساطی که می خواهند به خانه بپردازند استفاده کنند.

کتاب ها: راه بهتر برای صرفه جویی در خانواده ها و ترویج اهمیت خواندن چیست؟ یک کتاب مبادله کتاب را با برنامه سواد آموزی مدرسه برنامه ریزی کرده و مواد را برای بچه ها برای ایجاد نشانک های خود فراهم کنید.

لباس هالووین: هر پاییز، بچه ها را دعوت به تجارت دزدان دریایی سال گذشته یا شاهزاده خانم برای چیزی جدید برای آنها. برای خانواده هایی که دارای چندین تکنیک ترفند یا راننده هستند، این می تواند صرفه جویی در پول واقعی باشد. اگر علاقه به اندازه کافی وجود داشته باشد، اجازه دهید که بزرگسالان نیز در عمل عمل کنند.

لباس مدرسه: با یک لباس مدرسه ای که فرزند شما از بین رفته است چه کار می کنید؟ اجازه دهید که خانواده ها در ابتدای یا پایان سال تحصیلی از لباس پوشیدن در شرایط خوب استفاده کنند.

تجهیزات ورزشی: از محبوبیت فوتبال یا بیس بال در اجتماع خود با اجازه دادن به خانواده ها از لباس های فوتبال و یا بیس بال استفاده کنید. در نظر بگیرید که این رویداد را شامل انواع تجهیزات ورزشی از جمله دوچرخه تا اسکیت در خط.

راهنمایی سریع: برای پیشبرد چگونگی حذف موارد اقامت از مدرسه، پیشنهادی داشته باشید.

نوشته شده در سال 2018 و به طور منظم به روز شد.


جهت اطلاعات بیشتر با شماره 02126764698 تماس حاصل فرمایید