پیاده روی گروهی | پیاده روی شهری جمعی

  • نویسنده : ادمین بخش ورزش گروهی | تمرین گروهی
  • سه شنبه 6 آذر 1397
  • 2 کامنت

پیاده روی گروهی | پیاده روی شهری و ورزش گروهی

پیاده روی گروهی

هفته پیاده روی شهری چیست - و چگونه می توانید در پیاده روی گروهی شرکت کنید؟

شهرهای جهان در سراسر جهان، این روزهای تعطیلات جهانی را در این روزهای آخر هفته و بعد با بستن خیابان های مرکزی خود برای اتومبیل ها، در شهرهای گاردین جشن می گیرند، با نگاهی به شادی (و محاکمه) پیاده روی شهر.


گروه قدم زدن: خستگی ناخوشایند، انگیزه را افزایش دهید
شروع یک گروه پیاده روی مستلزم تلاش کم و پاداش های بزرگ است. به سادگی کلمه را گسترش دهید و سازماندهی کنید. شما به زودی به سوی سلامت بهتر خواهید رفت.

توسط کارکنان کلینیک مایو
از آنجا که راه رفتن برای اکثر مردم امکان پذیر است و نیازی به مهارت و تجهیزات خاص ندارد، محبوب ترین شکل فعالیت بدنی در ایالات متحده است. اگر دوست دارید پیاده روی کنید، چرا دیگران را در کنار ماجراهای پیاده روی خود دعوت نکنید؟ حصول اطمینان از دیگران با پیاده روی با هم میتواند به اهداف بهداشتی و تناسب اندام کمک کند.

شروع یک گروه پیاده روی سخت نیست، و پاداش ها ارزش کمی اضافی دارند.

مزایای یک پیاده روی گروهی و جمعی
شما قبلا می دانید که مزایای سلامت پیاده روی چیست. در اینجا چیز دیگری است که وقتی با دیگران راه میروید، دریافت میکنید:

مسئوليت
انگیزه
ایمنی
اجتماعی شدن
عضو شدن
برای شروع یک گروه پیاده روی، با گسترش دادن کلمه شروع کنید. گروه پیاده روی خود را در میان اعضای خانواده، دوستان و همسایگان خود قرار دهید. از حساب فیس بوک یا توییتر خود برای دسترسی به دوستان و دوستان علاقه مند خود استفاده کنید. شما ممکن است شگفت زده شوید که شما را احاطه شده توسط افرادی که آماده کفش های پیاده روی خود را تسویه کنند - و یکدیگر را برای ورزش منظم پاسخگو باشند.

شاید شما ترجیح می دهید از همکاران خود استخدام کنید. از کارفرمای خود درباره داشتن یک رقابت در محل کار دوستانه بپرسید. به عنوان مثال، کسانی که در گروه کاری خود را به یک مسابقه ردیاب فعالیت می کنند، چالش می کشند. گروهی که اکثریت قریب به اتفاق می افتد، حقوق و یا یک جایزه ساده را به خانه می برد. یا، پیگیری تعداد دقیقه فعالیت برای گروه و ببینید که چه کسی در هر هفته ظاهر می شود.

هر یک از شما باید حداقل 150 دقیقه هفته فعالیت بدنی شدید داشته باشید ... به اندازه کافی به شما نفوذ کند، اما به اندازه کافی برای از بین رفتن نفس شما نیست.

سازماندهی کنید
هنگامی که اعضای گروه خود را برای راهپیمایی به کار گرفته اید، برگزاری یک جلسه پیش پا افتاده را برگزار کنید. آدرس ایمیل، شماره تلفن و سایر اطلاعات تماس را جمع آوری کنید، بنابراین می توانید در مورد تمرینات باقی بمانید و انگیزه یکدیگر را حفظ کنید. شما حتی می توانید گروه خود را آنلاین با استفاده از ابزار، مانند آنچه در وب سایت انجمن قلب آمریکا موجود است، تنظیم کنید.

سپس جزئیات گروه راه رفتن خود را شرح دهید، از جمله:

چقدر برای پیاده روی
فاصله تا پوشش
راه را انتخاب کنید
سرعت راه رفتن
وقتی و کجا برای دیدار
آیا رفتن به داخل یا خارج از منزل؟
چه کاری را در مورد آب و هوای بد انجام دهید
البته گروه راهپیمایی شما ممکن است به تعدادی انعطاف پذیری نیاز داشته باشد تا بتوانید آب و هوا، برنامه های کاری، بیماری یا عوامل دیگری که ممکن است بوجود می آیند. اگر تعداد زیادی از مردم را استخدام کرده باشید، در نظر بگیرید که ممکن است بر اساس سطح تناسب اندام، اهداف تناسب اندام، قابلیت دسترسی یا سایر عوامل، به گروه های کوچکتر پیاده روی بروید.

از سوی دیگر، اگر اعضای گروه پیاده روی شما در سطوح مختلف تناسب اندام باشند، می توانید با پیاده روی با یکدیگر، یکدیگر را تشویق کنید و انگیزه دهید. استقرار انگیزه یکی از عوامل کلیدی در تداوم اهداف بهداشتی و تناسب اندام شما در دراز مدت است. بنابراین برای پیروی از دوستانتان، به ویژه در آن روزها که احساس می کنید که تمرینتان را از دست میدهید، تکیه دهید.

حفظ حرکت
هنگامی که روال راه رفتن گروه شما برقرار است، به دنبال راهی برای حفظ و تقویت انگیزه باشید. شما می توانید یک نام برای پیاده روی گروهی خود انتخاب کنید، رویدادهای پیاده روی خیریه را وارد کنید و اهداف گروهی را برای افزایش طول پیاده روی یا شدت تعیین کنید.

دوستیابی که در گروه پیاده روی تهران تجربه می کنید و موفقیت های تناسب اندام مشترک به شما کمک می کند راه خود را برای سلامت بهتر راه بروید.


اول از همه، شادمانی است: نویسندگان و نویسندگان آمریکایی دیوید سداریس در مورد عشق خود به راه رفتن در شهرها از رالی تا ریکیاویک به ما می گوید، Will Self توضیح می دهد که چه چیزی از پیمبیون ها در لندن می آموزد و ما از فرانک لوبویتز در نیویورک می شنویم هلن گارنر در ملبورن، "ناوبر طبیعی" تریستان گولویی در پورتسموث و نویسندگان شهرهای مختلف مانند دهلی و نیوکاسل، قاهره و ولینگتون.

اما ما برای رسیدن به این هدف، راه های زیادی پیش رو داریم. لورا لیکر چشم انداز چشم انداز Vision Zero، طرح جهانی برای از بین بردن تمام مرگ و میر ترافیک است. لندن فقط امضا کرده است: آیا از موفقیت نیویورک و یا تاخیرهای لس آنجلس لذت خواهد برد؟ مسدود کردن پرچمدار شهردار صدیقه خان در خیابان آکسفورد خیابان عابر پیاده است.

 برنامه هایی برای پیاده روی در تهران و شهر های ایران برداشته شده است.

 برنامه هایی برای پیاده روی خیابان تهران برداشته شده است
ما همچنین از سکوت تازه در شهر Pontevedra اسپانیا گزارش می کنیم. کشف آنچه که هنگ کنگ را به انجام معکوس دقیق و بازگرداندن خیابان عابر پیاده محبوب به وسایل نقلیه؛ و نگاهی به ظهور، سقوط و تولد نخستین خیابان پیاده رو در اروپا، Lijnbaan در روتردام.

راشل آلدرت در دانشگاه وست مینستر در پشت لندن، اعداد را برای شناسایی خطرناک ترین مناطق شهر لندن برای مردم پا به عرصه می گذارد و منتقد ما، اولیور وین رایت، به بررسی "فرورفتگی های" فراموش شده شهر لندن می پردازد و از این که آیا این دهه های 1960 پررنگ تر می شود، بازنگری بعید است

ما همچنین با کشف پدیده "خطوط میل" و بررسی هنر "زیر" - که در آن شرکت کنندگان یک غریبه را دنبال می کنند، به امید دیدن یک شهر در یک نور جدید، به سمت پیش بینی نشده قدم می زنیم. .

 مردم در دهه 1950 از طریق Lijnbaan، اولین خیابان پیاده رو در ایران راه می روند
فیس بوک توییتر Pinterest مردم در دهه 1950 از طریق Lijnbaan، اولین خیابان پیاده رو در تهران می روند. عکاس: www.wederopbouwrotterdam.nl
تجارب خود را به اشتراک بگذارید

ثبت نام برای Cityscape: بهترین شهرهای گاردین هر هفته
 ادامه مطلب
ما می خواهیم در مورد تجربیات شما درباره راه رفتن در شهر بدانیم - خوب و بد. مسیر مورد علاقه شما چیست و چرا؟ چه چیزی شما را خوشحال می کند یا خسته می کند؟ آیا شهر شما به عابر پیاده و یا خصمانه؟ فکر می کنید می توانید انجام دهید تا مردم بیشتر پیاده رو شوند؟


ما در هفته های آینده مجموعه ای از پاسخ ها را منتشر خواهیم کرد. اگر در استفاده از فرم مشکل دارید، اینجا را کلیک کنید. شرایط خدمات ما را اینجا بخوانید.


از آنجا که اینجا هستی ...
... ما یک درخواست کوچک برای پرسیدن داریم سه سال پیش ما تصمیم گرفتیم با حفظ ارتباط با خوانندگان ما، پایدار نگهبان را حفظ کنیم. فن آوری های مشابه که ما را با یک مخاطب جهانی هم متصل می کردند درآمدهای تبلیغاتی را از ناشران خبر تغییر دادند. ما تصمیم گرفتیم که به دنبال یک رویکرد باشیم که به ما امکان می دهد که روزنامه نگاری ما را برای هرکسی آزاد و بدون در نظر گرفتن جایی که آنها زندگی می کنند یا آنچه که آنها بتوانند بپردازند، در دسترس ما قرار دهیم.

در حال حاضر بیش از یک میلیون خواننده از روزنامه نگاری مستقل و تحقیقاتی ما از طریق کمک ها، عضویت یا اشتراک ها حمایت کرده اند که نقش مهمی در کمک به در بروز یک وضعیت مالی خطرناک در سطح جهانی ایفا کرده است. ما می خواهیم از همه حمایت شما متشکریم اما ما باید هر ساله این حمایت ها را حفظ و حمایت کنیم.

پشتیبانی پایدار از خوانندگان ما، ما را قادر می سازد تا در طول زمان به چالش کشیدن تحولات سیاسی ادامه دهند تا زمانی که گزارش های حقیقی هرگز بحرانی نباشد، به دنبال داستان های دشوار است. گاردین از نظر سرمقاله مستقل است - روزنامه نگاری ما از بی طرفی تجاری است و تحت تاثیر صاحبان میلیاردر ها، سیاستمداران و سهامداران قرار ندارد. هیچ کس ویرایشگر ما را ویرایش نمی کند هیچکس فکر نمیکند. این مهم است، زیرا ما را قادر می سازد صدای کسانی را که کمتر شنیده اند، به چالش بکشند و آنها را برای حساب نگه دارد. پشتیبانی خوانندگان به این معنی است که ما می توانیم روزنامه نگاری مستقل گاردین را به جهان ادامه دهیم.

اگر کسی که گزارش خود را بخواند، کسی که آن را دوست دارد، به حمایت از آن کمک می کند، آینده ما بسیار امن تر خواهد بود. برای کمتر از 1 دلار، می توانید از نگهبان حمایت کنید - و تنها یک دقیقه طول می کشد. متشکرم.


سازماندهندگان پیاده روی داوطلبانه ما به این دلیل است که پیاده روی بنیاد قلب کمک کرده است تا بسیاری از استرالیایی ها فعالانه عمل کنند و مراقبت از سلامت قلب خود را بهتر کنند - این چسب است که گروه های پیاده روی ما را با هم نگه می دارد.


پیاده روی شهری


سازماندهی پیاده روی:
شرکت کنندگان در حال پیاده روی هستند و از واکرهای جدید خوششان می آید (اگر شما گروه خود را در وب سایت ما ایجاد می کنید، واکر های جدید قادر به پیوستن خواهند بود)
پیاده روی شما را تقویت می کند (پوستر ها، آگهی ها و پشتیبانی های دیگر را دریافت خواهید کرد)
گروه پیاده روی شما را نگه می دارد و جزئیات تماس را به روز می کند (بنابراین ما می توانیم اجازه دهیم تا واکر جدید بداند چگونه می توانید در مورد گروه خود بدانید)
مدارک ثبت نام ماهانه را ارسال می کند تا بتوانیم واکرهای خود را پاداش بدهیم
ما را با داستانها و عکسهای گروه راهپیمایی خود در عمل نگه می دارد!
ما به شما کمک خواهیم کرد:
به نمایه آنلاین خود دسترسی پیدا کنید و پیاده روی شهری و گروهی خود را آنلاین مدیریت کنید
آموزش: آموزش همه آنلاین است و در انتها یک گواهی تکمیل ارائه شده است
پاداش: همه ما سازماندهندگان پیاده دریافت یک باند رایگان بنیاد قلب، بطری نوشیدن و برچسب نام - این راه ما می گویند با تشکر از شما! خبرنامه های منظم نیز به همه شرکت کنندگان ارسال می شود
گروه خود را پاداش دهید: شما و گروه شما می توانند به برنامه شناختن واکر که شامل گواهینامه، کالا و جوایز ماهانه برای هر واکر فعال
گروه خود را ارتقا دهید: پوسترها و آگهی های خود را در بسته خوش آمدید و همچنین دسترسی به بیش از بیست قالب الکترونیکی که می توانید برای تبلیغ گروه خود در منطقه خود استفاده کنید
درباره راه رفتن بیشتر بدانید: با کارگاههای سالانه رایگان و خبرنامه های منظم. کیت ما نیز به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کجا و زمانی که گروه شما راه می رود
پوشش بیمه: همه ثبت نام کنندگان پیاده روی توسط سیاست بنیاد قلب برای سازماندهی داوطلبانه پیاده که پوشش بیمه را پوشش می دهد پوشش داده شده است.
به ما کمک کن تا استرالیایی ها به گام های مثبت برای کاهش استرس، داشتن یک بدن سالم، ساختن روابط قوی تر و بیشتر، خوشحال باشند.

حرکات ورزشی برای پیاده روی گروهی و شهری

1. پیاده روی یخبندان ورزش ایروبیک متوسط و شدید است
پیاده روی به سرعت در حال افزایش است که میزان ضربان قلب خود را در ناحیه شدید و شدید توصیه می شود تا از مزایای "ورزش واقعی" برای سیستم قلب و عروق و کاهش خطرات سلامتی توصیه شود. سرعت سریع آن است که در آن شما تنفس سخت تر از حد طبیعی است - شما می توانید صحبت کنید، اما شما نمی توانید بخوانید. اگر پالس خود را بگیرد باید بین 50 تا 70 درصد حداکثر ضربان قلب شما باشد. حداقل 10 دقیقه در این منطقه پیاده روی کنید تا آن را به عنوان یک تمرین ورزشی ورزشی متوسط اندازه گیری کنید. شما باید حداقل 30 دقیقه تمرین شدید متوسط در هر روز، پنج روز در هفته را هدف قرار دهید که می تواند به مدت حداقل 10 دقیقه در یک جلسه شکسته شود.

یک تمرین پیاده روی سریع 20 دقیقه ای را امتحان کنید:

برای گرم کردن به مدت یک تا سه دقیقه با سرعت آرام شروع کنید.
سرعت 20 دقيقه را با ضربان قلب هدف يا نيروي درکي خود بگيريد.
پایان دادن به یک تا سه دقیقه در سرعت آسان برای سرد شدن.
2. ساخت تناسب اندام هوازی با پیاده روی صریح
پیاده روی یک ورزش واقعی است که می تواند آمادگی هوازی شما را ایجاد کند. شما باید به آرامی راه بروید و ضربان قلب خود را به 70 تا 80 درصد حداکثر ضربان قلب خود را در یک جلسه 30 دقیقه ای حداقل سه تا چهار بار در هفته به منطقه ایروبیک برسانید. این بین مناطق شدید متوسط و شدت شدید است. شما به شدت تنفس خواهید کرد اگر در حال حاضر مناسب هستید، ممکن است نیاز به اضافه کردن برخی از تپه ها، شیب تردمیل یا فواصل دویدن برای رسیدن به این منطقه با تمرین پیاده روی داشته باشید.

یک تمرین پیاده روی ایروبیک را امتحان کنید:

پنج دقیقه با سرعت سریع شروع کنید.
ادامه، قدم زدن در سرعت است که ضربان قلب خود را به منطقه هدف خود را به ارمغان می آورد. این سرعت سریع جایی است که شما به سختی تنفس می کنید و می توانید در جملات کوتاه صحبت کنید.
در این سرعت 30 تا 50 دقیقه پیاده روی کنید.
با سرعت 5 دقیقه خنک شوید.
3. پیاده روی به عنوان ورزش برای کنترل وزن
حقیقت در مورد هر گونه ورزش برای کنترل وزن این است که می تواند کمک کند پوند اضافی را حفظ کند، اما کنترل آنچه که می خورید بزرگترین اثر را دارد. CDC توصیه می کند حداقل 150 دقیقه در هفته فعالیت هوازی متوسط و یا 75 دقیقه فعالیت هوازی با شدت شدید برای مدیریت وزن. اما آنها عاقلانه بیان می کنند که شما باید کالری خود را کاهش دهید.

شما نمیتوانید چیزی را که به دهانتان میرسد فراموش کنید یا فراموش کنید. فعالیت ایروبیک مدت کافی (45 دقیقه پیاده روی سریع) باعث تشویق بدن شما برای راندن روغن های ذخیره شده می شود. اما اگر به اندازه کافی غذا می خورید که چربی ذخیره شده را جایگزین می کند، تغییری نخواهید دید. راه رفتن سریع، سریع رفتن، دوچرخه سواری، اگر غذا را کنترل نکنید، به کاهش وزن منجر نخواهد شد. به گفته یکی از مطالعات بزرگ در بریتانیا، زنانی که پیاده روی سریع را برای ورزش گزارش دادند، باریک تر از زنان است که به جای تمرینات ورزشی یا ورزشگاه ورزش می کردند.

این تمرینات پیاده روی چربی سوز را امتحان کنید:

با سرعت 10 تا 10 دقیقه به سرعت شروع کنید. این قند خون و گلیکوژن ذخیره شده را می سوزاند و به بدن می گوید که برای آماده شدن برای سوختن چربی آماده می شود.
سرعت را بگيريد و 30 تا 60 دقيقه به سرعت بچرخيد و ضربان قلب شما را تا 60 تا 70 درصد از ضربان قلب شما به ارمغان مي آورد.
با سرعت 5 تا 10 دقیقه خنک شوید.
4. مزایای پیاده روی آسان با شدت
قدم زدن با سگ و یا رفتن به یک قدم زدن در سرعت آسان عضلات و مفاصل شما کار می کند. این به خصوص اگر شما اضافه وزن دارید یا در معرض خطر آرتریت است. قدم زدن با سرعت آسان باعث کاهش بار بر روی مفاصل زانو به میزان 25 درصد می شود در حالیکه در واقع تعداد کمی کالری در هر کیلومتر کاهش می یابد تا سریعتر حرکت کند. در حالی که مزایای قلبی عروقی از پیاده روی سریع وجود ندارد، این نقطه شروع خوبی برای افزودن فعالیت در طول روز است. CDC همچنین یادآور می شود که شواهدی وجود دارد که ورزش آسان و شدید برای بهبود سلامت روان و خلق و خوی شما مفید است، که با تمرین شدت متوسط نیز افزایش می یابد.

5. فعالیت کم و شدید باعث کاهش زمان نشستن برای کاهش خطرات بهداشتی می شود
محققان دریافتند که نشستن یا به طور صحیح بیش از 30 دقیقه در یک زمان می تواند خطرات بهداشتی خود را افزایش دهد، حتی اگر شما در هر لحظه ای از تمرین کامل تمرین کنید. برای کاهش این خطرات بهداشتی، برای هر وعده یا یک ساعت به مدت یک تا سه دقیقه به طول انجامید. گرفتن و چرخاندن دفتر یا خانه ممکن است زندگی شما را نجات دهد. یک مطالعه نشان داد که این پیاده روی کوتاه و آسان باعث بهبود کنترل گلوکز و پاسخ انسولین می شود. شمار فزاینده ای از گروه های تناسب اندام هشدارهای غیر فعال را برای یادآوری زمانی که زمان به دست آوردن و حرکت است.

6. چگونه 10،000 گام یک روز ورزش را نشان می دهد
اگر شما به ردیاب تناسب اندام خود معتاد هستید و تلاش کنید تا 10،000 گام در روز برسید، خبر خوبی است که معمولا بدین معنی است که شما در طول روز درگیر ورزش هستید. برای اکثر مردم برای انجام فعالیت های روزانه بیش از 6000 مرحله دشوار است. با این حال، شما می توانید 10،000 گام را در سرعت آسان وارد کنید، و آن را نمی توان به عنوان ورزش متوسط و شدید.


برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از ایونت و رویدادهای پیاده روی گروهی در شهر تهران با ما در تماس باشید 02126764698