مسابقات اسکی شرکت ها | جام اسکی شرکتی و برندها و استارت آپ ها

  • نویسنده : ادمین بخش مسابقات اسکی شرکت ها
  • جمعه 9 آذر 1397
  • 1 کامنت

مسابقات اسکی و جام اسکی برای ایونت و رویداد شرکت ها


مسابقات اسکی


یکی از ورزش های بسیار جذاب با آدرنالین بالا ورزش اسکی می باشد که بسیار لذت بخش هست و مزایای بسیاری در کنار خود دارد که می توان توضیحات کلی و کامل راه به شرح ذیل توضیح داد :

ما برای ایونت های شرکتی اسکی با مجوز رسمی رویداد در پیست اسکی توچال تهران برگزار میکنیم برای اطلاعات بیشتر مطالب ما را دنبال کنیپ یا با ما در تماس باشید 

تاریخچه اسکی :

اسکی دارای سابقه تقریبا پنج هزار ساله است. با وجودی که اسکی مدرن از ابتدای اسکاندیناوی پیشرفت کرده است، طبق تفسیر نقاشی های باستانی، ممکن است بیش از 100 قرن پیش در چینی ها مورد استفاده قرار گیرد.

کلمه "اسکی" یکی از معدود کلمات است که نروژ به جامعه بین المللی صادر کرده است. از کلمه "skíð" به معنی "قطعه تقسیم چوب یا هیزم" می آید.

اسکی نامتقارن در شمال فنلاند و سوئد تا حداقل اواخر قرن نوزدهم مورد استفاده قرار گرفت. در یک پا، اسکی باز یک اسکایپ مستطیلی برای اسکایپ به طول کشید و یک اسکی کوتاهتر روی پای دیگر برای لگد زدن گذاشت. زیرین اسکی کوتاه یا ساده و یا پوشیده شده با پوست حیوانات برای کمک به این استفاده است، در حالی که اسکی طولانی که از وزن اسکیج پشتیبانی می کند با چربی حیوانی به شیوه ای مشابه با اکسید مدرن اسکی درمان می شود.

اسکی بازان در ابتدا از یک قطب بلند یا یقه استفاده می کردند. اولین تصویر اسکی باز با دو قطب اسکی به سال 1741 می رسد.

اسکی به طور عمده برای حمل و نقل تا اواسط قرن نوزدهم مورد استفاده قرار گرفت، اما از آن زمان نیز به تفریح و ورزش تبدیل شده است. نژادهای اسکی نظامی در قرن 18 در نروژ برگزار شد و جنگ اقیانوس در اواخر قرن 18 مورد مطالعه قرار گرفت. [8] با پیشرفت تجهیزات و بلند کردن اسکی در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، دو اسکیت اصلی اسکی، آلپاین (اسکله) و اسکی نوردیک بوجود آمد. تفاوت اصلی بین این دو نوع نوع اتصال اسکی است (نحوه استفاده از چکمه اسکی به اسکی).


انواع اسکی :

آلپاین
مقاله اصلی: اسکی آلپاین
اسکی روی زمین نیز اسکی نامیده می شود. اسکی آلپی معمولا روی یک اسکی در یک اسکی می گذرد. این توسط پیوستگی پاشنه ثابت که در هر دو انگشت پا و پاشنه بوت اسکیج متصل می شود مشخص می شود. از آنجا که تجهیزات Alpine تا حدودی دشوار است به راه رفتن در، اسکی آسانسور، از جمله صندلی های بلند، اسکی بازان به سمت شیب. اسکی پشت کوه را می توان با استفاده از هلی کوپتر، کوه برف، پیاده روی و ماشین برف. امکانات در استراحتگاهها میتواند شامل اسکی شبانه، après-ski، و اسکی پرتقال تحت نظارت گشت اسکی و مدرسه اسکی باشد. اسکی آلپاین از نوع قدیمی اسکی در شمال اسکاتلند در دهه 1920 جدا شده بود که ظهور آسانسورهای اسکی به معنای آن نبود که دیگر نیازی به راه رفتن نبود. تجهیزات آلپ به نقطه ای اختصاص داده است که اکنون تنها با کمک آسانسور قابل استفاده است.

نوردیک

تور اسکی بهاره در Hardangervidda، نروژ
مقاله اصلی: اسکی نوردیک
رشته های Nordic شامل اسکی روی زمین و اسکی پریدن است که هر دو از اتصال دهنده ها استفاده می کنند که در انگشتان چکمه های اسکی بازان قرار دارند، اما نه در پاشنه. اسکی روی زمین ممکن است در مسیرهای نگهداری شده یا در مناطق ناتوان توسعه یابد. پریدن اسکی در مناطق خاصی انجام می شود که به طور انحصاری برای پریدن اسکی محفوظ است.

Telemark
مقاله اصلی: تل مارک اسکی
اسکی تل مارک یک تکنیک چرخش اسکی و نظم FIS است که پس از ناحیه Telemark نروژ نامگذاری شده است. از تجهیزاتی مشابه اسکی نوردیک استفاده می کند که در آن اتصال اسکی تنها در انگشتان چکمه های اسکی متصل می شود و اجازه می دهد پاشنه اسکی بازان در طول نوبت افزایش یابد.

اسکی بازان آلپاین
اسکی می تواند وسیله حمل و نقل، فعالیت تفریحی یا ورزش زمستانی رقابتی باشد که در آن شرکت کننده از اسکی برای برف استفاده می کند. بسیاری از مسابقات اسکی رقابتی توسط کمیته بین المللی المپیک (IOC) و فدراسیون اسکی بین المللی (FIS) به رسمیت شناخته شده است.


مسابقات و ایونت شرکت ها و استارتاپ ها برای اسکی


ایونت اسکی


رویداد شرکت منحصر به فرد شما
مسابقات اسکی به صورت بین المللی و یا در اسکی توچال برای ایونت شرکتی و کارمندان شرکت، مسابقه مهمانداری شهر تهران ایران، پس از مسابقات، به محل منحصر به فرد رویدادهای شرکت تبدیل خواهد شد. پذیرش سال نو را در اینجا برنامه ریزی کنید، شرکای کسب و کار خود را دعوت کنید و یا کارکنان خود را برای شغلی که به خوبی با یک شرکت کار می کنید، شناسایی کنید. همه اینها را می توان در منطقه مسابقه اسکی جهانگردی در تهران برگزار کرد و با افسانه ای جذاب از شهر درتهران به عنوان یک پس زمینه زیبا شناخته شد.

رویدادهای شرکت را می توان از 12 ژانویه تا 20 ژانویه 2019 رزرو کرد.


توضیحات مسابقات اسکی

جام جهانی اسکی سازمان ملل متحد

یک سری مسابقه تفریحی برای اسکی بازان و اسنوکران از تمام توانایی های میزبان اسکی بزرگ در نیومکزیکو
سری مسابقه کامل شامل 3 حوادث یک روزه است، اما شما می توانید برای هر تعداد که مایل باشید ثبت نام کنید
این زمستان رویدادهای اسکی در رودخانه سرخ، فرشته آتش و تائوس برگزار خواهد شد
هزینه ورود شما از تیم اسکی UNM Champions 2004 NCAA پشتیبانی می کند، اولین تیم از نیومکزیکو به عنوان یک عنوان NCAA

مزایای شما:

شرکت کنندگان بلیط روزی را با قیمت نیمی از قیمت ها دریافت می کنند (بلیط های تخفیف یافته در Taos)
یک راه عالی برای کشف دوستان، خانواده و همکاران
شبکه با شرکت های نیومکزیکو
لذت بردن از اسکی عالی در یک راه منحصر به فرد
روزهای آموزشی رایگان
یک هفته پس از مسابقه یک اجتماع آزاد است
پشتیبانی از تیم اسکی UNM
تیم های ثبت نام برای همه 3 رویداد همچنین بلیط های تخفیف به مسابقات اسکی تیم اسکی UNM (10 دلار برای هر نفر)
شانس گرفتن جوایز و جوایز عالی!
مأموریت
ماموریت شرکت UNM Ski Cup برای ارتقاء آگاهی و جمع آوری پول برای تیم اسکی نیومکزیکو است. جام اسکی مأموریت خود را انجام خواهد داد:

ارائه رویدادهای مسابقه ای با کیفیت، سرگرم کننده و بی خطر برای همه شرکت کنندگان.
همچنان بزرگترین و برجسته ترین رویداد اسکی در نیومکزیکو است.
حداکثر قرار گرفتن در معرض و فرصت های تبلیغاتی برای شرکت در مناطق اسکی.
فروش فرصت های حمایتی به شرکت ها و تیم های درخواست کننده.
ایجاد محرک اقتصادی میان کسب و کار، بخش شرکت و صنعت اسکی در ایالت نیومکزیکو.


اسکی بیایید
خود را در مسابقه اسکی جام جهانی جام اسکی ما به شما فرصتی برای ایجاد یک رویداد منحصر به فرد برای شریک تجاری، مشتریان و کارفرمایان می دهیم - با درس اسکی که توسط ستارگان سابق آلمانی اسکی مربیگری می شود. ستاره اسکی را در داخل تیم خود پیدا کنید یا مسابقات رله ای را بین بخش های مختلف شرکت خود سازماندهی کنید. ما از طریق دوربین اقدام خواهیم کرد - سرگرم کننده خواهد بود و یک ماجراجویی هیجان انگیز همه برای مدت طولانی به یاد داشته باشید. ما همچنین می توانیم مسابقات و رویدادهای ستاره اسکی را ارائه دهیم - و بحث جام جهانی، که توسط میزبان تلویزیون آلمان ARD ارائه شده است.

تور اسکی در تهران: راهنمای نهایی

سرمايه اداري و اقتصادي تهران-ايران به علت شكوفايي و شلوغي، آلودگي هوا و آلودگي هواي شهري، شناخته شده است. با این حال، این امکان وجود دارد که همه را فراموش کرده و از شهر لذت ببرید.
کلان شهر دارای ویژگی های منحصر به فردتری نسبت به تقریبا هر شهر دیگر در ایران دارد. نشستن در کنار کوه های البرز و نزدیک شدن به کوه دماوند - بلندترین نقطه خلیج خاورمیانه 5670 متر ارتفاع، تهران را تبدیل به یک مرکز مهم اسکی و کوهنوردی کرده است و بنابراین یک مقصد اصلی برای گردشگران، ماجراجویان و ورزشکاران است.

صعود تاکال صعود
کوه صخره نوردی Tochal

اگر شما در هر شهر دیگری زندگی می کردید، می بایست یک تعطیلات طولانی مدت یا یک دوره تعطیلات طولانی برای سفر به راه دور فقط برای رفتن به یک اسکی استفاده کنید. این هم وقت گیر و پرهزینه است. با این حال، در تهران، فقط باید صبح زود بیدار شوید و به کوهستان های شمال بروید. شما به خانه می روید تا شام بخورید و در راحتی تخت خواب خود بخوابید، روز بعد آماده باشید تا کار کنید. به همین دلیل است که تهران به عنوان یک مقصد پیست اسکی به نظر می رسد.
زمستان در تهران به شما می دهد مجموعه ای از فعالیت های ورزشی و پرماجرا را انجام دهید؛ از پیاده روی نور در امتداد رودخانه ها و در قرون وسطی به هیکور بالا رفتن از قله البرز.
استراحتگاه های اسکی در منزل تهران چنین شهرت زیادی دارد که مردم را از سراسر کشور جذب می کند. ممکن است غلبه بر آن نباشد، پس از آن، به پایتخت ورزش های زمستانی ایران در تهران بپردازید.

اسکی آلابینی آسانسور، تهران
لوله های برف یک فعالیت مشترک است!

بعید به نظر می رسد خانواده ها در استراحتگاه ها باشند آنها معمولا در اردوگاه های پایه ماندند. بزرگسالان و نوجوانان، همراه با دوستان خود، بزرگترین اسکی بازان را تشکیل می دهند. نوجوانان اسنوبورد را ترجیح می دهند زیرا یادگیری آسان است و لباس ها جذاب تر هستند در حالی که بزرگسالان کلاسیک و اسکی کوهستانی را ترجیح می دهند. همانطور که استراحتگاه ها با کیفیت بالا هستند، آنها نیز در میان گردشگران خارجی بسیار محبوب هستند، جذب بسیاری از اسکی بازان غیر مسابقه از سراسر جهان.
یکی از جاذبه های برتر استراحتگاه ها این است که قوانین دقیق اسلامی اجرا نمی شوند، بنابراین شما شاهد خواهید بود بسیاری از افراد لباس های رنگارنگ و مد روز را می بینند و بسیاری از زنان با روسری های دیگر اجباری ناراحت نیستند.


قوانین دقیق اسلامی اجرا نمی شود!

همانطور که اسکی به عنوان یک ورزش لوکس تلقی می شود، اسکی بازان عمدتا از قطعات پیش ساخته و پارکینگ ها با اتومبیل های گران قیمت پر شده است. بنابراین، هنگامی که شما در استراحتگاه های اسکی تهران هستید، ممکن است فراموش کنید که شما در واقع یک کشور خاورمیانه ای هستید.
شش استراحتگاه اسکی در اطراف تهران وجود دارد که چهار مورد از آن ها دارای استانداردهای بین المللی هستند و در شرایط عالی قرار دارند و به همین دلیل محبوب ترند. آنها، به هیچ وجه خاص، Dizin، DarbandSar، Shemshak، و Tochal نیستند.
تقریبا تمام استراحتگاه ها از اوایل زمستان تا اوایل بهار باز هستند، اما برخی از آنها مانند Dizin و Tochal تا اواسط ماه می توانند به ارتفاع بالاتر باز شوند.

آبگرم توچال
توضیحات: نخستین اسکی در تهران، Tochal نیز نزدیک به شهر است. در ارتفاع 3700 متر، این بالاترین اسکی در ایران است. خود توچال پیک خود را ارتفاع 3،964 متر دارد. با توجه به ارتفاع بالا، استراحت برای مدت طولانی با برف پوشیده شده است، به اسکی بازان خوب پنج تا شش ماه سرگرمی اسکی!

آسانسور اسکی توچال، تهران

دسترسی پذیری: همانطوریکه توچال اسکی است عملا بخشی از سرمایه پراکنده است، به راحتی قابل دسترسی است. شما فقط باید به میدان تجریش در شمال تهران بروید و از دستورالعمل ها به مجتمع بالادست گاندولا توچال بپرسید. هنگامی که آنجا بودید، شما باید بر روی بالون گندالپاپ بپرید و در آخرین توقف بمانید. شما در حال حاضر در آغاز رفت و آمد است! این مجتمع فقط از اسفند 6:30 تا 01:30 بعد از ظهر به اسکی بازان امکان می دهد. و هر کس باید تا ساعت 3 بعدازظهر

امکانات: به عنوان Piste بسیار طولانی نیست، شیب آن مناسب است برای اسکی بازان آماتور، و حتی کسانی که به ورزش جدید است. امکانات آن عبارتند از: دو خط صندلی ها و چند خط آسانسور کوچک. برای اینکه اسکی بازان بتوانند شبها بمانند، یک هتل و یک رستوران در مناظر وجود دارد.

 تلکابین توچالTochal Telecabin

هزینه ها: در تاریخ فوریه 2018، هزینه کل، از جمله بالابر گوندولا، بلیط اسکی و مالیات مربوط به آن، به 1200000 ریال (€ 24) می رسد.
ویژگی های خاص: همانطور که در قسمت های شمالی تهران واقع شده است، اسکی توچال بسیار قابل دسترسی است و شما فقط باید یک تاکسی برای رسیدن به آنجا داشته باشید. اسکی غیر مسطح فقط به سمت شمالی کوهستان مجاز است. اسکی غیرفوتبال در سمت جنوب (به تهران) به دلایل ایمنی ممنوع است. آخرین، اما نه کمترین، تجربه یک ساعت طولانی گوندولا سوار تا یکی از بالاترین قله تهران است و دیدگاه بی نظیری از کلانشهر دارد، چیزی نیست که بخواهید از دستش بر بیاید.

هتل توچال

مجتمع اسکی دیزاین بین المللی دیزین
توضیحات: Dizin در 50 کیلومتری شمال تهران قرار گرفته و بزرگترین و مجهزترین مرکز اسکی در ایران است. تاسیس 50 سال پیش، Dizin Ski Resort میزبان بسیاری از رویدادهای اسکی و اسنوبورد محلی و بین المللی ایران است. استراحتگاه

جام اسکی

در مقابل Tochal و Dizin، کار می کند که به طور خصوصی کار می کند و یکی از بهترین مکان های تفریحی و اسکی در این کشور است که در وضعیت جهانی قرار دارد.
قابلیت دسترسی: از طریق جاده لوشان-فاشام در شرق تهران امکان پذیر است. این حدود یک ساعت دور از تهران است.
تله ها و تسهیلات: اگرچه در مقایسه با Dizin کوچک است، اما دارای چندین تپه با دامنه های شیب دار و متوسط است. این استراحت مناسب برای اسکی بازان حرفه ای و نیمه حرفه ای است.
در بارنزار، یک خط از سطح بالابر (T-Bar) وجود دارد که اسکی بازان را در تعداد زیادی به سمت بالا از پایه ی کارگرناسار حمل می کند، جایی که سطح بالایی دیگر حمل افراد را حتی بالاتر می برد. به عنوان پاداش، کوه دماوند، بلندترین قله در 5760 متر در ایران، هنگام بارگیری دوم، واضح است.
چندین آسانسور کوچک در کمربندهای آماتور و غیرفعال وجود دارد.



امکانات: رستوران های مختلفی برای غذا های مختلفی وجود دارد و در کنار هم یک مدرسه اسکی، مرکز خدمات اضطراری و حتی توالت های تمیز وجود دارد! اما نقص آن فقدان امکانات مسکن است.
فروشگاه های ورزشی زمستانی وجود دارد که اسکی بازان می توانند تجهیزات را اجاره دهند.
هزینه ها: این هتل هزینه ای برابر با 950،000 ریال (19 یورو) برای کل هفته در روز و 500،000 ریال (10 یورو) در شب دارد.
ویژگی های خاص: فاصله کوتاهی از سفر، امکانات مدرن و حضور یک مدرسه اسکی یکی از ویژگی های برجسته Ski Resort دبیرستان است که تنها با این واقعیت که امکانات اقامتی وجود ندارد، مضر است.

مجتمع مسکونی اسمشاک
شرح: اسکلت شومشک، مانند کاردوزار، نزدیک به تهران و تنها 35 کیلومتری شمال شهر در منطقۀ رودباد قصر است.
این است که در کنار روستای شمشاک قرار دارد، جایی که نام آن می شود. این یک تفریح متوسط است که عمدتا به دلیل دامنه های شیب دار آن توسط حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، اختلافات مالکیت بین مردم محلی و فدراسیون اسکی در ایران به وضوح در مورد رفت و آمد است: شمشاک به شدت نیاز به قبل، به عنوان امکانات آن بسیار قدیمی است.

اسکی پوسته شمشاک، تهران

قابلیت دسترسی: از طریق جاده لوشان-فاشام در شرق تهران امکان پذیر است. این حدود یک ساعت دور از تهران است.
مفاصل و امکانات: با داشتن دو پا کوچکتر، دو خط صندلی چرخشی جداگانه وجود دارد. دو خط کوچک بلند نیز وجود دارد که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا از کار خارج می شوند. یک پیاده روی آماتور با خط مخصوص بلند پروازانه خود وجود دارد.

امکانات: دو هتل بزرگ در شهر شمشاک وجود دارد که تنها یکی از آنها باز است.
در مسیر اصلی تا پیادهروها، دو رستوران کوچک با غذای مناسب و مناسب و راحتی در دست دارند.
یک پارکینگ چندسطحی و مغازه های ورزشی زمستانی وجود دارد که مانند فروشگاه های قبلا ذکر شده اجاره تجهیزات اسکی را ارائه می دهد.

اسکی پوسته اسمشاک در تهران
 

هزینه ها: هزینه روزهای کاری (شنبه تا سه شنبه) 500،000 ریال (10 یورو) و در روزهای چهارشنبه تا جمعه و تعطیلات عمومی 650،000 ریال (13 یورو) است.
ویژگی های خاص: در حالی که از دیگر استراحتگاه های ذکر شده در اینجا ذکر شده است، ویژگی برجسته اسکی توچال و اسکی شمشک و اسکی دیزین و اسکی دربرندسر، شیب شیب دار به نام The Wall (Divar در فارسی) است که با حرفه ای و مغول (اسکی روی ریزه های کوچک بر روی اسکی- اجرا کنید) اسکی بازان.

امیدوارم از این مقاله لذت ببرید. لطفا نظرات و بینش های خود را با ما به اشتراک بگذارید جهت اطلابیشتر مسابقات و ایونت های شرکتی اسکی با ما در تماس باشید : 02126764698