آموزش اسکی کودکان | آموزش اسکی در تهران | کلاس اسکی کودکان

  • نویسنده : ادمین بخش آموزش اسکی
  • چهار شنبه 28 آذر 1397
  • 2 کامنت

آموزش اسکی کودکان در تهران مبتدی تا حرفه ای

آموزش اسکی

 آموزش اسکی برای افراد مبتدی و متوسط به صورت حرفه ای در پیست های تهران شامل پیست اسکی توچال ، آموزش اسکی در پیست اسکی دیزین ، پیست شمشک ، آموزش در پیست اسکی دربندسر برای تمامی سنین از کودکان تا بزرگسال همراه با اساتید مجرب اسکی دارای کارت مربی گری اسکی از فدراسیون اسکی به شما عزیزان آموزش خواهیم داد


   آموزش اسکی مبتدی برای مبتدیان \ بسته استارتر
1 تا 3 روز
این بسته مناسب برای بسیار مبتدی است! شروع به کار با اصول اولیه، Packet Starter به شما کمک می کند تا شما را به سمت دامنه ها برسانید، تکنیک خود را ارتقا دهید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

جزییات آموزش اسکی
عبور آسانسور مبتدی، که به شما امکان دسترسی به منطقه مبتدی را میدهد. (اگر چند روز خریداری شود، روزهای دو و سه کامل خواهد شد عبور از کوهستان کامل.
دو درس گروهی در روز.
استخدام تجهیزات اسکی و اسنوبردی تفریحی (اسکی، چکمه و قطبهای OR تخته، چکمه و باندینگ، لباس و کلاه ایمنی را می توان برای هزینه های اضافی گنجانید)
جزئیات:

بسته می تواند در هر دو مورد آموزش اسکی و تمرین های اسکی استفاده قرار گیرد.
درسها ساعت 10:20 و 2 بعد از ظهر هر روز شروع می شود و لازم نیست که در آن رزرو شود! لطفا اطمینان حاصل کنید که حداقل 15 دقیقه قبل از شروع درس، با تجهیزات خود آماده شوید.
چندین روز به طور پیوسته مورد استفاده قرار نگرفته است، اما تجهیزات باید در روزی که اسکی یا سوار شدن را نداشته اید بازگردانده شود.
برای بیش از سه روز، به معرفی ما به بسته برف نگاه کنید!
روزها

آموزش اسکی بزرگسالان

جزئیات:

شما می توانید از این بسته برای اسکی در یادگیری اسکی و آموزش اسکی استفاده کنید
چندین روز لازم نیست به طور پیوسته مورد استفاده قرار گیرد، اما شما باید استخدام اسکی یا اسنوبرد پس از اسکی نکنید.
اگر برای 3 روز یا بیشتر اسکی می کنید، توصیه می کنیم چهار روز معرفی یک بسته ی Snow که بهترین ارزش را برای شما به ارمغان می آورد.
اگر برای بچه های 6-17 ساله خریداری کنید قیمت یک روز 190 دلار است. برای کودکان 5 ساله قیمت یک روز 156 دلار است. این برنامه کل روزانه باشگاه Kea است و شامل ناهار، پنج ساعت درس، آسانسور و اسکی استخدام می شود.


آموزش اسکی برای کودکان و بچه ها

آموزش اسکی کودکان


سن: 5-17
مجموعه بچه های گروه ما شامل سرگرمی، آموزش و پرورش و ماجراجویی کوهی است! مربیان با تجربه ما می توانند بچه ها را از تمام سطوح توانایی به اطمینان بر روی برف و بهبود توانایی اسکی و اسنوبورد کمک کنند.

سن:

درس های اسکی از 5 سالگی موجود است.
درس های اسنوبرد در دسترس از 7 سالگی.
شامل می شود:

بلیط بالابر.
درس ها (درس های دو ساعته 2.5 ساعت).
درس های صبحگاهی در ساعت 10 صبح شروع می شود و درس های بعد از ظهر در ساعت 1:30 بعد از ظهر شروع می شود. لطفا 15 دقیقه قبل از شروع درس خود وارد شوید.
استخدام اسکی و اسنوبرد تفریحی (اسکی یا اسنوبرد، چکمه و قطب - کلاه و لباس را می توان برای هزینه اضافی اضافه کرد).
ناهار.
باز به همه سطوح توانایی.
درس های گروه حداکثر تعداد را به دلایل ایمنی و یادگیری مطلوب می گذرانند.
شما باید قبل از ورود به منطقه درس، مجوز بالایش و اجاره خود را (از 9 صبح) در اختیارتان قرار دهید. بلیت های کاغذی برای این درس ها مورد نیاز است و مهمانان قبل از آمدن به عضویت باید به آن نیاز داشته باشند. لطفا زمان زیادی را صرف کنید تا از ناامیدی جلوگیری کنید.

یک روز کامل شامل دو درس گروهی می شود - 2.5 ساعت طول و یک ناهار تحت نظارت با مربی.
درسها از ساعت 10 صبح تا 1:30 بعد از ظهر هر روز شروع می شود و لازم نیست که رزرو شود.
درس های گروه حداکثر تعداد را به دلایل ایمنی و یادگیری مطلوب می گذرانند.
باز به همه سطوح توانایی.

سن 5زیر سال

سن: 6 تا 17 سال


اطلاعات مهم:

باشگاه Kea رزرو های پیشرفته را انجام نمی دهد. 15 دقیقه قبل از شروع روز.
تمام درس های بچه ها دارای تعداد حداکثر برای یادگیری ایمنی و بهینه هستند.
* اگر آب و هوا درس را مجاز ندهد، ما سرگرمی های داخلی را ارائه می دهیم.
اختیاری افتخار افزودنی:

برای همه شما در اوایل ایستاده، ما یک سرویس قطاری راحت در ساختمان پایه برای جا به جایی از کودکان از 9که در آن کارکنان دوستانه ما بچه های خود را از طریق اجاره و به پیست اسکی تهران در توچال و دیزین و دربندسر می باشد.


آموزش پیشرفته و حرفه ای اسکی


1 تا 3 روز
این بسته مناسب برای اسکی بازان متوسط و پیشرفته و اسنوکران است. بسته پیشرفت سواری شما را افزایش می دهد و مهارت های خود را بیشتر می کند.

بسته شامل:

عبور آسان روز
دو درس گروهی در روز.
استخدام تجهیزات اسکی و اسنوبردی تفریحی (اسکی، چکمه و قطبهای OR تخته، چکمه و باندینگ، لباس و کلاه ایمنی را می توان برای هزینه های اضافی گنجانید)
جزئیات:
کلاس آموزش اسکی
بسته می تواند در هر دو Remarkables و Coronet Peak مورد استفاده قرار گیرد.
درسها ساعت 10:20 و 2 بعد از ظهر هر روز شروع می شود و لازم نیست که در آن رزرو شود! لطفا اطمینان حاصل کنید که حداقل 15 دقیقه قبل از شروع درس، با تجهیزات خود آماده شوید.
چندین روز به طور پیوسته مورد استفاده قرار نگرفته است، اما تجهیزات باید در روزی که اسکی یا سوار شدن را نداشته اید بازگردانده شود.
لباس و کلاه در بسته گنجانده نشده است، اما می توان آنها را با هزینه اضافی اضافه کرد. ما از عینک ایمنی و دستکش به دلایل بهداشتی اجاره نمی کنیم.
تمام روزها باید در فصل 2018 استفاده شوند و غیر قابل برگشت و قابل انتقال نیستند.

آموزش اسکی در تهران برای مبتدیان

آموزش اسکی اسنوبرد و آلپاین برای مبتدیان


"اسکی آسان تر است اما برای معلم سخت تر است - در حالی که اسنوبورد سخت تر است اما آسان تر استاد است".

این یک ادعا رایج است که در جهان از snowsports شنیدید و درحالیکه افراد مختلف میتوانند به ورزشهای مختلف بروند، به طور کلی درست است.

با اسکی، تکنیک مبتدی می تواند به یک رویکرد مدولار شکسته شود، اما کمال آن به شما نیاز خواهد داشت که بسیار فنی شوید.

با اسنوبورد، همه چیز در مورد لبه های خود (هر دو پاشنه پا و لبه های پا) - این سخت ترین بخش است، اما هنگامی که این به دست می رسد، شما از تکنیک اساسی ورزش استفاده می کنید - و می توانید به سطح بسیار چشمگیر بسیار سریع دست پیدا کنید، به ویژه اگر جسارت دارید

چند روز اول:
اسکی آلپاین یا اسنوبورد برای مبتدیان که آسانتر است 1

برای اولین یا دو روز، اسکی آسان تر از اسنوبورد است. این به طور عمده به این دلیل است که اسکی برای مبتدیان شهودی تر از اسنوبورد است، به دو دلیل اصلی:

جداسازی: با استفاده از اسکی، پاهای شما با سرعت پایین به هم متصل می شوند، اگر شما شروع به سقوط کنید تا بتوانید تعادل خود را دوباره تنظیم کنید، می توانید یک پا را با سرعت پایین بکشید. از طرف دیگر اسنوبوردی نیاز به پاهای خود را به هیئت مدیره متصل می کند و در ابتدا می تواند احساس ناخوشایندی و محدود کننده ای داشته باشد - و می تواند کمی استفاده شود. اگر شروع به سقوط کنید، ناگزیر سقوط خواهید کرد و ضربه را خواهید گرفت.

موقعیت بدن: اسکی با موقعیت ساده و مستقیم به انجام می رسد. اسکی باز مبتدی دارای دید کلی محیطی می باشد و می تواند دقیقا همان جایی که او می رود و همه چیز را در مقابل، از جمله افراد و اشیاء دیگر ببیند. از سوی دیگر، موقعیت های اسنوبوردی در کنار هم قرار گرفته است و بنابراین مبتدی دارای دید محیطی کمتری است و فقط در حدود 50 درصد از آنچه در جلوی در حال حرکت در دامنه ها است، مشاهده می شود. این نیز می تواند کمی به استفاده از.

پس از ماه عسل
الپاین یا اسنوبورد برای مبتدیان که آسانتر است 2

اسنوبوردی:
هنگامی که این دو (به طور عمده روانشناختی) موانع برطرف می شوند، اسنوبرداران مبتدی باید بتوانند به سرعت نسبت به ورزش پیشرفت کنند. پیوستن پایه به اسنوبرد، ابتدا ناخوشایند، مزیتی به شمار می آید - همانطور که اسکی بازان دریافتند که عبور اسکی آنها ممکن است تبدیل به یک مسئله شود؛ نگه داشتن اسکی جدا از خود یک مهارت است.

اسنوبرداران مبتدی، با یک مونوسکی پرنعمت، مجبور نیستند در مورد این نگران باشند. بنابراین هنگامی که اصول اولیه شانه ها را عوض می کنند، که مفصل ها را باز می کند، که مچ پا و پاها را تبدیل می کند که اسنوبرد را تغییر می دهد، آنها را درک می کنند، سپس می توانند به دامنه های مناسب برسند. گام بعدی این است که در بهبود تعادل و افزایش سرعت کار کنید. و افزایش سرعت در واقع باعث چرخش حتی ساده تر به علت وجود ارتباط کمتر بین پایه هیئت مدیره و برف، که باعث کاهش مقاومت در هنگام چرخش.

برای اکثر مبتدیان snowboarders، اصول سوار کردن و چرخش ساده باید در عرض یک یا دو هفته قابل دستیابی باشد. بنابراین افزایش سرعت، چرخش دفاعی و سوار شدن به سطح بعدی در دامنه ها، در پارک (و در پشت صحنه)، این است که شما بقیه وقت خود را انجام می دهید.

اسکی:
برای اسکی بازان، با این حال، کار سخت پس از یک دوره ماه عسل یک یا دو روز شروع می شود و احتمالا طول می کشد تا طولانی تر از آن که برای اسنوکران برای ایجاد سطح اساسی مهارت لازم باشد. داشتن دو اسکی جداگانه در دو پاره جداگانه، در ابتدا یک مزایا، شروع به تبدیل شدن به یک مشکل می کند، زیرا حرکت هر دو پهلو به طور همزمان، با تقارن و هماهنگی، طول می کشد تا برای رسیدن به آن.

اسکی بازان شروع می کنند با پاشنه برف (پکیج آکوا پیتزا) شروع می شوند - که راهنمایی های اسکی را با هم، دم اسکی جدا می کند - و اسکی مستقیما (با نام مستعار فرانسوی سیب زمینی) در یک شیب مهد کودک برای گرفتن مبتدی برای رفتن مستقیم به دامنه ها در سرعت گام بعدی برش لقمه برف است که تکنیک snowplough را دوباره به وجود می آورد تا اسکی بازان بتوانند یک اسکی را به بیرون حرکت دهند تا یک چرخش در جهت مخالف به پایان برسد.

آلپاین یا اسنوبورد 3

برخلاف پیشرفت سریع اسنوبردرها، در اکثر موارد اسکی بازان شروع به کار می کنند تا در پایان هفته اول پیشرفت هایی را که در گذشته رخ داده است بکار برد. هرچند پیشرفت سخت تر و فنی تر است، زمانی که اسکی بازان شروع به استفاده از آبی و قرمز می کنند، یک ورزش پیدا می کنند که به تدریج تکنیک و مهارت را به چالش می کشد. و حاکمیت، هرچند دشوار است، به دلیل دشواری رسیدن به آن، بسیار ارزشمند است.

 تناسب اندام در اسکی
شما باید بسیار مناسب باشید که یک اسکی باز و یا اسکی برنده باشید. اما برای شروع، اسکی کمی بیشتر بر روی پاها و رانها تنگ است، در حالی که اسنوبورد نیاز به قدرت هسته ای بیشتری دارد، زیرا بدن فوقانی با چرخاندن و تعادل بیشتر درگیر است. در اینجا چند تمرین توصیه می شود اگر شما یک یا هر دو را انجام می دهید - اما این کمک می کند تا به طور کلی آمادگی برای انجام هر دو را کمک کنید:

اسکی:
دوچرخه سواری گزینه ای است که Snowskool توصیه می کند، مخصوصا برای اسکی بازان، چرا که پایه را تقویت می کند اما تاثیر کمتری نسبت به زانو و مفاصل دارد. تمرینات تقویتی پا نیز کمک می کنند.

اسنوبوردی:
تمرینات تقویت کننده هسته ای که تمرکز بر عضلات شکمی و پایین آوردن رگها را بهبود می بخشد، به طور کلی آمادگی، تعادل و جلوگیری از آسیب را بهبود می بخشد - و مخصوصا برای snowboarders مفید است. بعضی نمونه های عالی از تمرین های تقویت کننده هسته ای، از crunches ساده به pilates وجود دارد، اما paddleboarding یکی دیگر از ورزش های محبوب (در هیئت مدیره) است که ارائه می دهد کار اصلی هسته خارج از فصل.

چیز دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که اغلب مبتدیان هنگام اسنوبورد بیشتر و سخت تر می شوند. بنابراین یادگیری به اسنوبرد می تواند در مورد بدن شما بسیار مهربان باشد، اگر کمی جوان تر هستید - یا در شکل فیزیکی خوب است.

اعتیاد خوب
برای بسیاری از مردم، اسلواکی ها کاملا اعتیاد آور هستند - یک اسکی باز یا اسنوبردر منتظر یک تعطیلات برفی در کوه ها با همان ناامیدی است، زیرا یک ساحل ساحلی منتظر تعطیلات تابستانی توسط دریا است. و بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما اسکی یا اسنوبورد را انتخاب می کنید، اگر شما مرحله اولیه را از دست می دهید و واقعا به آن دسترسی پیدا کنید، احتمالا این ورزش به یک بخش مرکزی از زندگی شما تبدیل خواهد شد. شما می خواهید به ادامه و تبدیل شدن به یک متخصص.

بر خلاف سایر اعتیاد، این یکی خیلی بد نیست، شما در حال ورزش کردن در کوه ها هستید، در هوای تازه و داشتن انفجار کامل برای بوت شدن. اسکی و اسنوبورد هر دو دارای یک طرف اجتماعی بزرگ هستند و صحنه آپر بخش بزرگی از هر دو ورزش است، بنابراین شما در طول مسیر دوستان زیادی خواهید داشت.

برای اسکی بازان و اسنوبرد بازانی که برای اولین بار درس نکرده اند و یا مبتدیانی که به اسکی / اسنوبرد یاد می گیرند، ویژه بزرگسالان یادگیری اسکی / اسنوبرد آنلاین فقط برای شما طراحی شده است.

تمرین های اسکی

تمرین های اسکی برای کودکان


آموزش حرفه ای با ستاره اسکی آلپاین - ما کارآیی های کارآمدتری داریم که می توانید انجام دهید!
تناسب اندام باعث می شود اسکی در دامنه ها و در پشت صحنه نه تنها بسیار امن تر، بلکه همچنین سرگرم کننده تر است. با آماده سازی مناسب می توانید از روزهای برف لذت ببرید و از عضلات شکم ناراحت نشوید. المپیک قهرمان و چهار بار به طور کلی برنده FIS جهانی آلپ جهانی Lindsey وان می داند که چگونه خود را حفظ مناسب. در اینجا شما هشت تمرین را که بخشی جدایی ناپذیر از برنامه آموزشی او است، به شما نشان می دهیم. همه چیز را می توان در خانه و بدون تجهیزات پیچیده انجام داد.
قبل از شروع، بهتر است گرم شود پنج تا هفت دقیقه باید به اندازه کافی باشد تا بتوانید تمرینات خود را انجام دهید و ماهیچه های خود را آماده کنید. پیاده روی در محل، بازو و لگن در حال چرخش، پریدن جک و squats باید قبل از اینکه تمرین واقعی را شروع کنید، عرق کنید.
به یاد داشته باشید: گرم شدن باعث جلوگیری از آسیب می شود، بنابراین آن را جدی بگیرید و همیشه تمرکز خود را حفظ کنید.
خندق جانبی
با لجنهای جانبی شروع کنید که لب به لب و همچنین چهارگوشه و همسترینگ شما کار می کنند. پای بلند، پاهایتان را از هم جدا کنید و با یک قسمت بالای بدنه خم شوید. یک گام بزرگ را به طرف خود بکشید. اطمینان حاصل کنید که زانو خم شده است، پاها نقطه جلو و زانو شما را از دست ندهید. فشار را خاموش کنید و به موقعیت شروع کنید.
ورزشکاران پیشرفته می توانند زانوهای خود را حتی بیشتر از هم خم کنند، که حتی بیشتر شدید است، اما همچنین به سختی انجام می شود. مهم است که قبل از افزایش شدت، می توانید یک تمرین درست انجام دهید.
پاهای خود را سوزانید؟
پاهای خود را سوزانید؟

کرنش پای یکنواخت
تمرین بعدی برای بسیاری از گروه های مختلف عضلانی مفید است و تعادل شما را نیز آموزش می دهد. لودیا ون در تصویر نشان داده شده است، یک عضله ی پا، عضلات بازو، پشت بدن، همسترینگ، لب به لب، شانه ها و هسته را تمرین می کند. برخی از وزن ها (یا حتی بطری های آب) بلند می شوند، پاها را از هم جدا می کنند و با قسمت بالای بدنتان خم می شوند. بلند کردن یک پا و خم کردن جلو. پائین متحرک باید پشت سر شما باشد.
اگر می خواهید، شما می توانید سلاح را با وزن به سمت کف حرکت دهید. موقعیت خود را حفظ کنید - مطمئن شوید که پشت خود را مستقیما نگه دارید و ران خود را به طرف دیگر نچرخانید. صاف کردن بدن خود را اگر می خواهید، حتی می توانید پا را به جلو بردارید یا زانو خود را خم کنید و آن را بلند کنید. اول تمرین را انجام دهید و پاها را برای فاصله بعدی تغییر دهید. اگر بخواهید یک تعطیلات را از بین ببرید، برای خود تصمیم بگیرید.
لیندزی ون نشان می دهد ورزش و ورزش.
زیبا و مؤثر

تعادل وزنه ای معکوس معکوس
حالا اجازه دهید پاها با این تنوع شلوغی کار کنیم. مستقیما در مقابل توپ ایستاده و پای راست خود را با پائین بر روی توپ قرار دهید. سپس توپ را با پای خود بکشید و پایین بیاورید تا زانوی چپ شما زاویه 90 درجه باشد. سپس فشار دهید و به موقعیت شروع کنید. شما همچنین می توانید وزن خود را برای این ورزش اضافه کنید، اما همیشه مطمئن شوید که از تکنیک مناسب استفاده کنید. فرم خوب همیشه اولویت لازم برای جلوگیری از آسیب را دارد. مهم است که زانوی جلو شما از انگشتان پا دور نگردد. اگر این کار را می کند، فاصله بین پا ایستاده و توپ خیلی کوتاه است. همچنین، مراقب باشید که با بدن فوقانی روبرو نشوید.
تعادل و قدرت!
تعادل و قدرت!

تخته
در اینجا یک تمرین کلاسیک برای ثبات هسته وجود دارد: تخته. آرنج در زیر شانه های خود، پاها گسترش یافته، به طوری که شما در حال فشار دادن، لب به لب و ABS باید قرارداد. سعی کنید یک خط مستقیم از سرتان به پای خود بکشید.
این موقعیت را برای تمام فاصله نگه دارید و سعی نکنید که کمرتان را پایین بیاورید. ورزشکاران پیشرفته می توانند جایگزین بلند کردن یک پا شوند. اگر این تمرین برای شما خیلی دشوار است، می توانید همیشه روی شکم خود تمرین کنید یا سلاح های خود را در موقعیت بالاتر قرار دهید تا وزن خود را کاهش دهید.


تمامی آموزش های اسکی توسط این مجموعه با بیمه ورزشی و حوادث و مراقبان اسکی در پیست جهت جلوگیری از حوادث برای کودکان و بزرگسالان در فضایی بی خطر و مناسب انجام می شود


جهت اطلاعات بیشتر در زمینه اموزش اسکی برای کودکان و بزرگسالان در پیست های تهران از مبتدی تا حرفه ای با ما تماس بگیرید 02126764698