تور دوچرخه سواری گروهی هفتگی | تور دوچرخه سواران

  • نویسنده : تور دوچرخه سواری گروهی
  • سه شنبه 6 فروردین 1398
  • 2 کامنت

تور دوچرخه سواری گروهی هفتگی

تور دوچرخه سواری به صورت هفتگی و گروهی روز جمعه صبح هر هفته برگزار می شود در این مسیر (قبل از هر هرفته مسیر دوچرخه سواری مشخص می شود) برنامه های مختلفی دیده شده است که دوستان عزیزی که با ما همراه هستند در جریان هستند و پذیرایی صبحانه هم در حین تور دوچرخه سواری گروهی انجام میشود.

دوچرخه سواری گروهی هفتگی رایگان می باشد فقط جهت هماهنگی تعداد برای صبحانه و موارد دیگر از طریق رزرو سایت و یا ایمیل و تماس اطلاعات خود را ثبت نمایید.


تور دوچرخه سواری


تور دوچرخه سواران با یک گروه از دوستان یا خانواده به صورت هفتگی یک تجربه سرگرم کننده و خاطره انگیز است و ما روند برنامه ریزی و رزرو را آسان می کنیم. با انتخاب بزرگی در سایت ما، آسان است که یک تور را با توجه به مقصد رویای گروهتان، منافع، سطح توانایی و بودجه ببینید. سفارشی برای برخی از تورها در دسترس است و ما می توانیم به شما کمک کنیم که گزینه ها را جابجا کنید تا یک سفر موجود در سایت ما را به برنامه ای تبدیل کنید که کل حزب شما را دوست دارد. و اغلب قیمت ها را می توان برای کمک به پوشش تور سازمان برگزار کرد!

به دنبال برگزاری یک سفر برای باشگاه خود هستید؟ ما برنامه هایی برای باشگاه ها هم داریم!

نکاتی از طرف طرفدار

بسیاری از مشتریان تکرار شده David Lamb گروه 20 ساله خود را برای تورهای دوچرخه در خارج از کشور سازماندهی کرده است. راهنمایی های خود را برای سازماندهی تورهای گروهی در وبلاگ ما بررسی کنید!

نحوه اطلاع از رویداد های هفتگی دوچرخه سواری گروهی در قالب یک تور دوچرخه سواری

شما عزیزان میتوانید از طریق ایمیل و یا تلفن مجموعه و یا شبکه های مجازی با ما در ارتباط باشید.

چند چیز برای شروع خوب:

مقصد (ها)

مدت زمان تور

تاریخ خروج (محدوده)

میانگین مایل در هر روز

سطح دشواری

نوع دوچرخه (جاده، MTB یا ترکیبی)

علاقه ها (تاریخ، قلعه، منظره، آبجو، آشپزی، شراب، پیاده روی)

حداکثر هزینه هر نفر (شامل کرایه هوا)

تشکیل حزب خود (سن، تک آهنگ / زوج / خانواده، اوقات فراغت / رقابتی)

تعداد افراد (بهترین حدس)

چی بیارم برای دوچرخه سواری گروهی

در حال حاضر، احتمالا سفر خود را رزرو کرده اید (و یا به شدت نزدیک است!) و هیجان زده و مضطرب برای ماجراجویی آینده خود را. اکنون زمان آماده سازی است. اما کجا باید شروع کنید؟ ما آمادگی سفر را برای چندین صفحه مفید برای شما آماده کرده ایم. برای اطلاعاتی در مورد بعضی از نکات مهم و راهنمایی در مورد چگونگی آماده شدن برای سفر آینده خود، زیر را ببینید.

چه چیزی برای آوردن چه نکاتی برای آوردن بسته بندی

اول و مهم ترین قاعده: PACK LIGHT.

ادامه مطلب

پول

چندین گزینه در زمان سفر به پول دارید. هر مقصد می خواهد شما پول خود را صرف آن کنید، اما همه آنها هنجارها و زیرساخت های متفاوت برای دسترسی و استفاده از آنها را دارند. اطمینان حاصل کنید که مقصد خاص خود را بررسی کنید، اما در اینجا چند یادآوری و دستورالعمل وجود دارد.

گوشی ها

تلفن همراه بین المللی می تواند بسیار مفید باشد، به ویژه اگر شما در تور خود هدایت می شوید و نیاز به رسیدن به اپراتور تور بین شهرها دارید. این نیز آرامش بزرگ است تا خانواده بتوانند در موارد اضطراری به شما دسترسی پیدا کنند. یا دوستانتان را به خانه بازگردانید (یا متن، عکس یا ویدیو ارسال کنید) به دوستان خود یادآوری کنید که در تور دوچرخه سواری در خارج از کشور حضور دارید (یا فقط به «سلام» بگویید).

ادامه مطلب

کتاب ها و نقشه ها

مسابقات دوچرخه سواری گروهی

اگر شما بیشتر مسافرین هستید، پیش بینی ساختمان تور دوچرخه شما نیمی از سرگرم کننده است، و شما ممکن است لذت بردن از انجام تحقیقات و گرفتن مواد اضافی قبل از تور خود را.

سفر تور دوچرخه سواری خود را گسترش دهید

فلورانس به رم مزرعه سفر خود را گسترش دهید

اقامت در هتل به عنوان بخشی از بسته تور دوچرخه شما گنجانده شده است.

بیشتر تورها بعد از ظهر یا شب با ورود به هتل اول شما شروع می شوند. دوچرخه سواری واقعی معمولا صبح روز بعد بعد از صبحانه شروع می شود.

به همین ترتیب، در انتهای تور، معمولا یک مهمانی آخر شب نیز شامل می شود. شما در آخرین هتل می رسید، از یک شب آرامش لذت می برید و صبح روز بعد می روید.

توصیه می کنیم، اگر قادر به لذت بردن از چند روز اضافی در مقصد خود هستید. پیش از ورود به مقصد به شما امکان می دهد زمان را به یک منطقه زمانی جدید متصل کنید و شهر شروع را بررسی کنید و بعد از گذشت یک یا دو روز پس از پایان تور، زمان زیادی را صرف پس از تعطیلات فعال خود خواهید کرد.

لطفا به صفحه تور "تاریخ و قیمت" مراجعه کنید تا ببینید که آیا پسوند ممکن است. همیشه می توانید سعی کنید شب های اضافی را با اپراتور تنظیم کنید حتی اگر صفحه تور آنها را لیست نکنید. فقط یک ایمیل به ما بفرست

تورهای دوچرخه هدایت شده

دوچرخه سواری گروهی


تمرین های دوچرخه سواری

اگر شما لذت بردن از سفر با یک گروه، ملاقات با افراد جدید و داشتن برنامه راهنمای و ساختار روزانه، یک تور دوچرخه سواری هفتگی گروه هدایت شده است که احتمالا برای شما مناسب است.

این تورهای دوچرخه ای، راحتی داشتن همه چیز را برای شما برنامه ریزی می کنند: هتل ها، دوچرخه های اجاره ای، مسیرها، غذا، حمل و نقل های توشه، تورهای گشت و گذار و غیره. راهنماها مکان های مورد علاقه را مشخص می کنند، گشت و گذار و فعالیت ها را سازماندهی می کنند و در صورت خرابی (مکانیکی یا انسانی) وجود دارد.

پشتیبانی و پرسنل توسط تور و شرکت تور متفاوت است، اما یک راهنمای به طور معمول با گروه می رود، در حالی که راهنمای دوم درایو پشتیبانی با توشه خود را. این ون نیز امکان بخشیدن به بخش های کمتر جذاب و پیچیده ای از مسیر را فراهم می کند.

شما معمولا در گروهی از 8 تا 20 نفر، که معمولا از چندین کشور مختلف هستند، دوچرخه سواری کنید، که برای آشنایان جدید و دوستی های بین المللی ایجاد می شود. اکثر اپراتورهای تور به شما یک بسته اطلاعات جامع را با راهنمایی در مورد مناظر، برجسته های فرهنگی و توقف های دیدنی ارائه می دهند (گرچه میزان مواد در زبان انگلیسی توسط اپراتور توریست متفاوت است).

چی انتظار دارهکپنهاگ یکی از دوچرخه سواران ترین شهرهای جهان است و دوچرخه سواری به آسانی یکی از بهترین و سرگرم کنندهترین راهها برای دیدن شهر است!اجازه دهید ما را که این مایل اضافی را! در 3 ساعت ماجراجویی دوچرخه سواری، شما می توانید تمام مناظر شهری و همچنین سنگهای پنهانی را که این شهر را بسیار ویژه می بینید، مشاهده کنید. شما یک نمای کلی فوق العاده از شهر تاریخی و شهر مدرن پرطرفدار خواهید داشت.شما بر روی پری دریایی کوچولو (خانم مورد علاقه کپنهاگ) یا رزنبورگ دست نخواهید یافت، اما برج بزرگ دور، Amalienborg و Christiansborg را نیز ببینید. درخشان، خانه های رنگارنگ Nyhavn از پشت دوچرخه حتی بیشتر جذاب می شوند. با این وجود سرگرم کننده در آنجا متوقف نخواهد شد، زیرا شما همچنین می توانید از Citadel، Nyboder و Fountain Gefion بازدید کنید.از آنجا که ما اندازه گروه ما را به 10 نفر محدود می کنیم، از راهنماهای ما توجه زیادی به خودتان می کنید. آنها داستان های این شهر شگفت انگیز را به شما خواهند گفت و به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد. آنها همچنین اطمینان می دهند که توصیه های خود را برای بهترین مکان ها برای خوردن ارائه می دهند و همچنین پیشنهادات مربوط به آنچه شما باید در طول بقیه بازدید خود انجام دهید!ما نمی توانیم صبر کنیم تا دوچرخه کپنهاگ را نشان دهیم و ما می دانیم تور دوچرخه سواری با ما یکی از برجسته ترین سفرهای شماست!

مشاهده تمام تورهای دوچرخه سواری یک روزه

دوچرخه سواری هفتگی

چه گنجانده شده است

پاسخ کوتاه "تقریبا همه چیز است." صفحات تورهای شخصی را برای آنچه در تورهای ویژه گنجانده شده است را مشاهده کنید، اما در اینجا یک لیست کلی از آنچه شما در تور دوچرخه هدایت می کنید:

اسکان دادن

بوفه صبحانه

شام شبانه

دوچرخه اجاره

پشتیبانی ون یا اتوبوس (نه در همه تورهای هدایت شده)

راهنمای سفر اطلاع رسانی با گروه

حمل و نقل چمدان از هتل به هتل

پذیرش و تورها با توجه به برنامه

توضیحات تور، مواد مسافرتی

برنامه ریزی دقیق مسیر

سواری با گروه

برخی از تورهای راهنمایی ما

دوچرخه سواری و آشپزی در توسکانی

دوچرخه سواری شهری

دوچرخه سواری گروهی


راهنمای تور دوچرخه سواران هدایت راهنمای شما به شما بهترین مسیر را نشان می دهد و در منطقه رومانتیک و زیبای توسکانی می خورد.

کشف مقدونیه: دوچرخه سواری و پیاده روی (هدایت)

پیاده روی و دوچرخه سواری هدایت شده در بالکان زیبا، این سفر شما را در کشف باور نکردنی مقدونیه می برد.

تقسیم به دوبرونیک (هدایت)

علاوه بر میراث فرهنگی غنی، منطقه دالماتیای کرواسی نیز دارای برخی از مناظر طبیعی طبیعی غیر منتظره است، از جمله تپه های سبز سرخ، آبی های زیبا و خط ساحلی شگفت انگیز.

وین - پراگ گرینز

یکی از بزرگترین مسیرهای دوچرخه سواری در اروپای مرکزی را که پر از جواهرات فرهنگی و تاریخی از جمله میراث جهانی یونسکو است، دنبال کنید.

قلعه ها و شراب پرتغال

تورهای قلعه و شراب به نام آن زندگی می کنند. بیشتر شبها در قلعه ها یا کنسول های قدیمی به هتل های زیبا جذاب منتقل می شوند. و شراب ... برای خودت قضاوت کن

مقایسه سریع

خود هدایت دوچرخه tours_comparisonchart تور دوچرخه هدایت شده است

سبک سواری

در تورهای هدایت شده، سواران تمایل دارند به عنوان یک گروه با راهنمای راهنمایی کنند. سواران بعضی اوقات می توانند به نوبت بعدی یا شهر بعدی بروند، اما این هنجار با هم همخوانی دارد. اگر شما یک دوچرخه سواری مستقل هستید که ترجیح می دهد با سرعت خود سوار شوید، تور یک تور دوچرخه سواری خودتان ممکن است یک گزینه بهتر باشد.

روز عادی

ببینید یک روز معمولی به نظر می رسد در یک تور هدایت

اجاره دوچرخه

دوچرخه اجاره به طور کلی بسیار خوب است، اما بسیاری از آنها با قفس های آب و یا کیلومتر شمار اتومبیل نیستند. با این حال، در دیگر افراطی ها، برخی از شرکت های تور در حال حاضر ارائه GPS به رهبری. لطفا اطلاعات مربوط به هر تور را ببینید تا اطلاعات مربوط به دوچرخه و تجهیزات موجود را بیاموزید. اکثر شرکت ها به علت بهداشت و ایمنی / دلایل مناسب، کلاه ایمنی ندارند. لطفا خودت رو بذار

هتل ها

اقامت معمولا در هتل های 3 و 4 ستاره و همچنین هتل های دو ستاره ای است که مخصوصا جذاب هستند یا تنها هتل های شهر. هتل ها و تفرجگاه ها به خاطر فضای مرطوب تر و بازتاب تاریخ و فرهنگ منطقه (به جای هتل های زنجیره ای بزرگتر) انتخاب می شوند. همانطور که اشاره شد، تمام اتاق ها دارای امکانات خصوصی هستند به استثنای کشتی ها و بارج های خاص.

معیارهای اقامتی هتل در اتریش، جمهوری چک، آلمان، مجارستان، هلند، سوئد و سوئیس استاندارد شده است. اطلاعات مربوط به معیارهای دیگر در اروپا را بدست آورید.

وعده های غذایی

صبحانه تقریبا در همه تورها (استثنائات ذکر شده) گنجانده شده است و شام گروهی هم در هتل یا رستوران مجاور است. در بیشتر موارد، شام از پیش سفارش شده است، اگر چه برخی از انتخاب ها اغلب در دسترس هستند. در بسیاری از تورهای هدایت شده توسط دوچرخه، گروه ها برای اسنک و پیک نیک ها برای وعده های روزانه می نوشند که توسط راهنماهای آماده شده است. هیچ کس در این تورها گرسنه نیست! اگر محدودیت های غذایی دارید، لطفا قبل از رزرو با ما تماس بگیرید تا بتوانیم گزینه های شما را از شرکت تور بررسی کنیم.

برنامه های سفر

بیشتر تورها بعد از ظهر یا شب با ورود به هتل اول شما شروع می شوند. دوچرخه سواری واقعی صبح روز بعد آغاز می شود. شهرهای شروع معمولا دسترسی راحت هوا و یا راه آهن دارند.

تور دوچرخه سواری در تهران ایران

تور دوچرخه های برندکاپ می تواند تورهای دوچرخه سواری خصوصی را از تهران و محیط اطراف برای گروه های کوچک یا بزرگ ترتیب دهد. اگر بخواهید یک سفر دوچرخه را به تنهایی انجام دهید، یک گروه مدرسه، باشگاه اجتماعی، مربیان و یا فقط یک دسته از دوستان یا خانواده ای داشته باشید که مایل به انجام یک تور دوچرخه خصوصی باشند با ما یک درخواست برای تور دوچرخه

حداقل هزینه تور یک گزینه خصوصی است به شرح زیر است: 2 تور تور دوچرخه هزینه 175 €، هر ساعت اضافی هزینه اضافی 50 €. یک تور دوچرخه خصوصی 3 ساعته حداقل 225 یورو هزینه می کند و هزینه حداقل برای 4 ساعت تور دوچرخه خصوصی 275 یورو و غیره است. شما می توانید در حدود 8 نفر در یک گروه با این هزینه داشته باشید و در صورت وجود بیشتر افراد در گروه، هزینه همان سفرهای برنامه ریزی شده ما است. لطفا توجه داشته باشید که نرخ های ویژه برای گروه های مدرسه و آژانس های مسافرتی در دسترس است.

توصیه می کنیم حداقل یک نسخه 2 ساعته برای یک تور دوچرخه سواری در شهر و 3 یا 4 ساعت نسخه داشته باشید اگر دوست دارید کمی بیشتر را ببینید و همچنین برای نوشیدنی یا غذا در طول مسیر متوقف شوید.

تور هفتگی دوچرخه سواران


برای تور تور دوچرخه ما توصیه می کنیم حداقل یک تور 3.5 ساعته برای یک تجربه کوتاه در ساحه بدون زمان برای توقف نوشیدنی و یا میان وعده و 4 تا 5 ساعت گزینه برای مسیرهای طبیعی یا طولانی خود را با زمان برای یک نوشیدنی و / یا مواد غذایی در طول مسیر متوقف می شود.

برای دریافت احساس تورهای دوچرخه ما می توانید به عنوان مثال از تورهای دوچرخه سواری ما بخوانید و انتخاب کنید. تور دوچرخه آمستردام شهر، تور دوچرخه مینیمم آمستردام، تور دوچرخه حومه شهر یا یک تور 5 تا 6 ساعته دوچرخه سواری در Waterland حومه شهر، که از شمال به بازدید برخی از روستاهای معتبر زیبا برخوردار است. اگر درخواست خاصی دارید با ما تماس بگیرید و خواهیم دید که آیا می توانیم آرزوهای خود را برای تورهای دوچرخه خصوصی اختصاص دهیم.

تورهای دوچرخه ما معمولا به زبان انگلیسی هستند، اما ما هم اکنون از راهنمایی های چند زبانه فوق العاده استفاده می کنیم و اغلب می توانیم تورهای خصوصی را در هلند، آلمانی، اسپانیایی و غیره ارائه دهیم. لطفا هنگام درخواست رزرو مطمئن شوید که اولویت زبان خود را درخواست کنید.

ما بیشتر وقت ها برای تورهای دوچرخه خصوصی در طول روز برای گروه های کوچکتر و گروه های بزرگ در بعد از ظهر وجود دارد. همانطور که درخواست های بسیاری برای تورهای خصوصی دریافت می کنیم، توصیه می کنیم که حداقل چند هفته پیش رزرو کنید، ترجیحا قبل از آن.

سفرهای گروهی دوچرخه سواری

تور دوچرخه سواران همیشه با دوستان و خانواده شان بهتر است

تور دوچرخه سواران گروهی

Sojour متخصص در ساخت دوچرخه و تعطیلات فعال برای گروه های خانواده ها، دوستان و همسالان است. این که آیا شما برای سفر کاملا خصوصی، یک تعطیلات سفارشی یا صرفا تصمیم به پیوستن به یک تور سائیک موجود، انتخاب می کنید، گروه شما از همان خدمات غیرمتعارف، رهبران تورهای جانباز، امکانات متمایز و ترکیبی عالی از فعالیت هایی که از پایه برای همه تعطیلات ما.

7 نفر از اعضای خانواده / اعضای خانواده و شما 8 مهمان ما را دریافت کنید 50٪ تخفیف در سفر شما!

14 نفر از دوستان / اعضای خانواده را به همراه داشته باشید و شما، 15 مهمان ما، می توانید کاملا رایگان سفر کنید!

همه سفرهای گروهی باید بر روی یکی از روزهای منتشر شده ما باشد، در غیر این صورت باید یک سفر خصوصی باشد.

تخفیف گروه دوچرخه سواران هفتگی ممکن است با سایر پیشنهادات ترکیب شود. (رزرو اولیه، تخفیف برای اولین بار یا گذشته مسافر).

تخفیف گروه را نمی توان با هیچ پول نقد یا اعتبار ارجاعی ترکیب کرد.

اگر گروه شما متشکل از 16 یا بیشتر از اعضای همراه با سفر باشد، این سفر شخصی برای گروه شما خواهد بود.

تور هفتگی دوچرخه سواری

راه رفتن را فراموش کنید، ترافیک را فراموش کنید، دوچرخه سواری کنید! باد را در موهای خود احساس کنید و دو بار در یک تور پیاده روی ببینید. اگر شما به دنبال یک راه فعال برای دیدار از شهر مناسب برای همه مردم، بدون در نظر گرفتن توانایی های فیزیکی خود، پاسخ دوچرخه است.ما تنها کسانی هستند که در ورشو به شما پیشنهاد می دهند تورهای منظم دوچرخه سواری را در چهار مسیر فوق العاده ما ارائه می دهند. آنها با دقت طراحی شده اند که نه تنها آموزنده و جامع، بلکه راحت و دلپذیر نیز هستند. ما را ببخشید! تور ورشو و رسیدن به دانستن واقعی ورشو با بهترین میراث تاریخی، پارک های زنده و زندگی فرهنگی، و نقاط که شما در هر کتاب راهنمای پیدا نمی شود. شاید شما بخواهید تاریخ تاریخ یهودیان ورشو یا دوره های آشفته دوران کمونیست را بدانید؟ آخر، اما حداقل اگر از زندگی شلوغ شهر خسته شده اید، می توانید به بانکهای رودخانه ویستلا زیبا و وحشی در تور دوچرخه سبز سبز فرار کنید.حداکثر اندازه یک گروه 15 است. اگر افراد بیشتری در گروه شما وجود داشته باشد، گروه را به تیم های کوچکتر تقسیم کنید، هر کدام یک راهنمای جداگانه دارند. اما اگر گروه شما فقط اندکی بزرگتر از 15 باشد، حداکثر حداکثر حداکثر حداکثر مجاز 20 گروه ما این است که ما به دلیل ایمنی هرگز بالاتر از آن نیستیم.


جهت اطلاعات بیشتر در خصوص تور هفتگی و گروهی دوچرخه سواری با شماره 02126764698 تماس حاصل فرمایید