تیم فوتسال | تیم های فوتسال | اطلاعات تیم فوتسال برندکاپ

  • نویسنده : حسین رادپور
  • دو شنبه 16 مهر 1397
  • 2 کامنت

تیم های فوتسال و تیم فوتسال

تیم فوتبال | تیم فوتسال


تیم هنرمندان

تیم هنرمندان


بازیکنان مطرح : علی لهراسبی - احسان خواجه امیری - نیما نکیسا - حمید حامی


تیم فوتسال دیجی کالا

تیم دیجی کالا


دیجی کالا . فروشگاه آنلاین : توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم. امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند. امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند. مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.


تیم پرشیا خودرو (BMW)

تیم پرشیا خودرو


گروه خودروسازی ب.ام.و با اصالت 100 ساله، قدمتی دیرینه در ایران داشته و در حال حاضر یکی از با اصالت ترین برند های خودرویی حاضر در بازار خودرویی کشور است. حدود 80 سال از ورود اولین محصول ب.ام.و به ایران می گذرد و اکنون به لطف شرکت پرشیاخودرو، موفق ترین خودروساز رده بالای اروپایی در کشور است. شرکت پرشیاخودرو با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش و ارائه خدمات به خودروهای ب.ام.و، اکنون آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه فروش و خدمات پس از فروش برای ب.ام.و سواران ایرانی بوده تا نهایت لذت رانندگی را با خیالی آسوده تجربه کنند.


تیم فوتبال دامداران

تیم دامداران


سی و دو سال پیش در بهار سال 1363 فعالیت ما بصورت واحد صنفی و کارگاهی در شمال شهر تهران شروع شد. ابتدا محصول ماست را در انواع ماست های گاوی و گوسفندی و شیر با بسته بندی نایلونی خام و سپس نایلونی پاستوریزه تولید نمودیم و متعاقباٌ تولید دوغ، قره قوروت، بستنی سنتی، لور، کشک، کره، سرشیر و پنیر را اضافه کردیم. محصولات مان با ویژگی خاص طبیعی که داشت در همان ساعتهای اولیه روز در فروشگاهها تمام میشد. بعد از گذشت چند سال با استقرار دام پروری در شهریار، خود مبادرت به تهیه شیر خام طبیعی نمودیم و نهایتا در سال 1371 در روستای هفت جوی کارخانه تولید لبنیات را مستقر نمودیم. در حال حاضر مجموعه هولدینگ برند تجاری « دامداران» کارخانجات تولید و بسته بندی انواع محصولات لبنی پاستوریزه مدت دار و انواع نوشیدنی می باشد. انگیزه و هدفمان از ورود به این صنعت، تهیه لبنیات سالم و متنوع که تا آنروز در ایران وجود نداشت بود که این خود به خود سبب ایجاد کار آفرینی و اشتغال می شد. در تولید این گروه محصولات، که نیاز روزانه مردم میباشد صداقت،سلامت و طبیعت محوری ما سبب موفقیت و پیشرفت بیشتر ما شد. اهمیت این صنف و صنعت همان بس که در کتب آسمانی مورد اشاره ویژه و خاص خداوند، انبیاء و اولیاء وی قرار گرفته است. شغل و کسب کشاورزی-دامداری و همچنین مصرف لبنیات (شیر) بعنوان غذای بهشتی بر شمرده شده است که خود به خود شامل مشتقات آن نیز میشود. نام این شرکت (تین) نیز از قرآن برگرفته شده، از سوره ای که اشاره قسم به روشنایی، نور و روحانیت خداوند متعال و برکت نعمات وی می نماید. هلدینگ دامداران مجموعه ای مستقل در تهیه شیرخام، تولید ظروف، تولید انواع فرآورده های لبنی پاستوریزه و استریل میباشد.شرکت های میامی، سحر، جهان صالح و پارس سان نیز عضو این هلدینگ میباشند.


تیم داروسازی دکتر عبیدی

تیم عبیدی


بیانیه ماموریت، بیانیه­ ای در مورد هدف و علت وجودی سازمان می‌باشد. این بیانیه راهنمایی برای فعالیت­ های سازمان بوده و با بیان اهداف کلی آن ارائه راهنمایی برای تصمیم ­گیری می­ باشد. بیانیه چشم­ انداز، بیانیه­ ای است که سازمان­ ها با استفاده از آن افق دستیابی به اهداف خود را ترسیم کرده و آینده­ ای مشخص با دستاوردهای نسبتاً ایده ­ال و افتخار آمیز را به ذی­نفعان خود نوید می­ دهند. چشم انداز: پیشرو در تولید محصولات با کیفیت برتر مأموریت سازمانی: نواوری در تولید داروهای با دسترسی مناسب برای کلیه اقشار جامعه افزایش سطح آگاهی جامعه در عرصه سلامت بکارگیری نیروی انسانی متعهد و نوآور


 Anetwork تیم فوتبال ای نتورک


در اولین روزهای سال ۸۹ برای شرکت خود، ضرورتی را تحت عنوان تبلیغات در فضای اینترنت احساس کردیم؛ ولی تقریبا هیچ بستر مناسبی وجود نداشت و یا اگر بستری مناسب موجود بود، باید تعامل جداگانه‌ای با تک تک مدیران وب‌سایت‌ها اتفاق می‌افتاد. در نتیجه به این فکر افتادیم که برای اولین بار در ایران، سرویسی را به منظور مدیریت تبلیغات، میان سایت‌های خودمان ایجاد کنیم. در ابتدا دسترسی عمومی به این سرویس امکان‌پذیر نبود اما بعد از مدتی، برخی از دوستان و شرکت‌های همکار تمایل پیدا کردند تا از این بستر برای نمایش تبلیغات‌شان استفاده کنند. بدین‌ ترتیب در اواخر سال ۸۹، شروع فعالیت ما با تبلیغات یک سایت نیازمندی بود. در ابتدای مسیر موفقیت‌آمیز ای‌نتورک، نمایش روزانه بنرها به چیزی حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار نمایش در روز می‌رسید. و اما امروز، در سال ۹۵، ما شاهد گسترش تیم ۴ نفره‌ی خود به بیش از ۵۴ نفرهستیم و در ۵ سال گذشته، به صورت موفقیت‌آمیزی توانستیم جامعه‌ای شامل ۳۵۰۰ مشتری را مدیریت کنیم. همچنین با نمایش تبلیغات در ۱۵,۰۰۰+ وب‌سایت، موفق به دریافت ۹۰ میلیون کلیک شدیم. در این راستا یکی از موفقیت‌های چشمگیر تیم سخت‌کوش و خلاق ما، گذشتن از ۵۰ میلیارد نمایش بنر بود که در اردیبهشت‌ماه ۹۵ اتفاق افتاد. همچنین در کنار سرویس موفق تبلیغات کلیکی، به تازگی به یک آژانس بازاریابی دیجیتال گسترش یافته‌ایم تا بتوانیم گستردگی و کیفیت خدماتمان را افزایش دهیم.


تیم صبانت


شرکت انتقال داده های ندا گستر صبا در پایان سال 1382 موفق به اخذ پروانه PAP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گردید. این شرکت تاکنون توانسته است اقدام به ایجاد بستر باند پهن (Broad-Band Infrastructure) جهت ارائه سرویس های متنوع برای نیم میلیون پورت پر‏سرعت در کشور نماید. از آنجا که این شرکت سرآمدی در کیفیت در کنار توسعه کمی را به عنوان هدف سرلوحه فعالیت خود قرار داده است، علاوه بر اقدام به برنامه ریزی جهت افزایش ظرفیت و زیرساخت های خود برای ارائه خدمات به بیش از یک میلیون مشترک پرسرعت، برنامه‏ های جامعی جهت افزایش کیفیت محصولات و ارائه خدمات از طریق توسعه دانش سازمانی، بهبود فرآیندهای جاری، ارتقا و توسعه تجهیزات و بهره گیری از تکنولوژی های نوین، نموده است. شایان ذکر است شرکت نداگسترصبا به عنوان اولین گروه از شرکت ها، موفق به اخذ پروانه FCP در آبان ماه سال 1394 گردید و از این پس تحت عنوان "ارائه دهنده خدمات ارتباطی ثابت" به فعالیت خود ادامه خواهد داد. ارزش های محوری صبانت : مشتری مداری و بهبود تجربه مشتری مشارکت و توسعه فرهنگ کار تیمی توجه به حقوق و کرامت انسانی دانش محوری و یادگیری سازمانی پویایی سازمان از طریق خلاقیت و نوآوری مسئولیت پذیری و پاسخگویی دامنه کاربرد سیستم مدیریت کیفیت فعالیت های شرکت در زمینه استانداردهای مدیریتی در حوزه کیفیت خدمات اینترنتی بر بستر ADSLبوده و طی سالیان گذشته کلیه ممیزی های مرتبط با صدور گواهینامه های استاندرد های مدیریت کیفیت در این دامنه برگزار شده است. در آخرین ممیزی در اسفند ماه 1395 توسط شرکت صادرکننده گواهینامه، بر اساس گزارش ممیزی شخص سوم، شرکت انتقال داده های نداگستر صبا بدون هیچگونه عدم انطباقی، موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 گردید. این شرکت با توجه به تنوع خدمات و با رویکرد بهبود مستمر خدمات اینترنت پر سرعت، در مسیر تحقق اهداف کلان و دستیابی به چشم انداز سازمان، از سال 1396 اقدام به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت با ویرایش سال 2015 نموده و تضمین کیفیت این خدمات را در اقدامات آتی مدنظر دارد.


 alibaba.ir تیم علی بابا


علی‌بابا نه تنها کامل‌ترین سیستم جستجوی بلیط‌های سیستمی و چارتر است، بلکه امکان رزرو و خرید بلیط را در کمترین زمان ممکن، برای‌تان فراهم می‌کند. داشتن سفری آسان و مطمئن، یکی از آن مواردی است که کیفیت زندگی‌مان را بالا می‌برد و علی‌بابا، همه‌جوره سعی دارد تا هم‌وطن‌هایش بهتر زندگی کنند و از لحظه لحظه‌ی آن، لذت ببرند. حالا، برای اینکه علی‌بابا، حجت را بر مسافرانش تمام کرده باشد، امکان استرداد آنلاین را نیز، به باقی امکاناتش اضافه کرده است تا در هر لحظه از شبانه‌روز که دچار مشکلی شدید و از سفرتان بازماندید، بتوانید بلیط‌تان را کنسل کرده و با کمترین هزینه‌ی جریمه‌ی کنسلی، مبلغ بلیط را در حساب‌تان داشته باشید. سایت علی‌بابا، محصول همکاری نزدیک و دو طرفه‌ی آژانس سفرهای علی‌بابا و شرکت فرانگر است. ما امیدواریم که نوآوری و خلاقیت‌مان در این مسیر طولانی، با استقبال شما همراه بشود. آژانس سفرهای علی بابا در تاریخ 25/10/1390 با شماره ثبت 420571 به ثبت رسیده و متولد شد و دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است. کلیه‌ی حقوق مادی معنوی این سایت متعلق به این شرکت است. ارزش‌های سازمانی همان‌طور که هر جامعه‌ای ارزش‌های خاص خود را دارد، علی‌بابا هم ارزش‌هایی دارد که حفظ و ترویج آن‌ها موجب انسجام و تمایز آن از سایر سازمان‌ها می‌شود. با ملاحظه‌ی فلسفه‌ی فکری مدیران علی‌بابا و همچنین شخصیت کارکنان این سازمان، ایجاد فضایی که در آن، تمامی تفاوت‌ها در کانون رشد و بقای علی‌بابا معنا پیدا کند بسیار حائز اهمیت بوده و بنابراین ما در علی‌بابا، خود را با رعایت ارزش‌هایی که از فرهنگ آن می‌آید، غنی خواهیم کرد. فهرست ارزش‌­های سازمانی تایید شده، مبتنی بر فرهنگ قبیله­‌ای در علی‌بابا به همراه توضیح مفهوم هرکدام از آن‌ها به شرح زیر است: روابط شبکه‌­ای ما، در علی‌بابا به دنبال برقراری روابط میان فردیِ فراتر از سِمَت، سطح و واحد هستیم تا با تجربه‌ها و تخصص یکدیگر آشنا شویم و سرمایه‌ی اجتماعی علی‌بابا را افزایش دهیم. تعهد حرفه‌­ای ما، در علی‌بابا به دنبال ارزیابی تعهد در تمامی ابعاد آن بوده و در پی ارزش افزوده‌ی دو طرفه از سمت سازمان و برای سازمان هستیم. توانمند سازی ما، در علی‌بابا به دنبال ارتقای دائمی دانش و مهارت‌ها در ابعاد رفتاری و شغلی، و بهینه‌سازی توانایی‌ها در راستای خواسته‌های علی‌بابا هستیم. توسعه و تعالی ما، در علی‌بابا به دنبال تسهیل تعالی علی‌بابا هستیم؛ تا جایی که زمینه‌ی تعالی واحدهای سازمانی و خود را فراهم کنیم. تیم‌سازی بهینه ما، در علی‌بابا برای ایده‌ی خود به دنبال تیم هستیم، تیمی که با همراهی آن، ایده را عملی و در نهایت به محصول تبدیل کنیم. کار با حالِ خوش تمامی کارها در علی‌بابا برای لذت بردن از انجام کار و از آن مهم‌تر، برای لذتِ دیدنِ حال خوش علی‌بابایی‌ها انجام می‌شود. حرمتِ کلام ما، در علی‌بابا برای انجام وظایفمان منتظر کلمه‌ها هستیم، نه دستورالعمل و نامه‌ی رسمی؛ درست مثل یک خانواده. حساسیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان و کارکنان همه‌ی علی‌بابایی‌ها، شنونده و بیننده‌ی یکدیگر و مشتریان هستند تا کوچک‌ترین خواسته‌های آن‌ها بی‌جواب نماند. ایده و خلق راهکار ما، در علی‌بابا به دنبال نظرات‌ کسانی هستیم که در مورد آن، تخصص و تجربه دارند و می‌توانند راهی برای رفع مشکلات و یا توسعه‌ی نقاط قوت ارائه کنند. روحیه‌ی پیشرویی ما هیچ‌وقت در علی‌بابا متوقف نخواهیم شد و همه چیزِ همه چیز را می‌خواهیم. رهبری تسهیل‌گرانه رهبران علی‌بابا، مدیران و سرپرستانی هستند که از تجارب و حمایت‌هایشان برای تسهیل و پیشبرد علی‌بابا استفاده می‌کنند. سازمان دوستانه علی‌بابا قبیله‌ای‌ست که اعضای آن در جامعه‌ای کار می‌کنند که ملاحظه‌گر و هواخواه آن‌هاست. عاملیت همه‌ی علی‌بابایی‌ها، خودشان را مسئول انجام دادن و یا انجام ندادن کارهای‌شان می‌دانند و این مسئولیت را در تمام مدت زندگی کاری‌شان پذیرفته‌اند. با هم کار کردن ما، در علی‌بابا کارهایی را که می‌توانیم با هم انجام دهیم، فردی پیش نبرده و از با هم بودن لذت می‌بریم. گفت و شنود ما، در علی‌بابا منتظر نمی‌نشینیم تا مشکلات حاد یا خوبی‌ها خود به خود از بین بروند، بلکه به سرعت پیگیر رفع یا توسعه‌ی آن‌ها خواهیم بود همچنین. گفته‌ها را می‌شنویم و به دنبال تفسیر نیستیم و خود نیز منظورمان را واضح و بدون تفسیر بیان می‌کنیم. مربی‌گری رهبران علی‌بابا اعضای تیم‌های‌شان را برای انجام وظایفشان رشد داده و بستر این رشد را فراهم می‌کنند. هم‌دلی ما، در علی‌بابا با منطق، تحلیل و تصمیم عمل می‌کنیم و آن را با کمک و یاری یکدیگر به ثمر می‌رسانیم.


 aionet.ir تیم تلوزیون اینترنتی آیو


«آیو» یک تلویزیون اینترنتی جذاب است که محصول یک شرکت دانش بنیان و نخستین تلویزیون اینترنتی ایران در بخش خصوصی است که در سال 1394 با مجوز رسمی آغاز به کار کرد و توانسته در مدت کوتاهی به یکی از اوپراتورهای برتر و پیشرو در زمینه تلویزیون های اینترنتی تبدیل شود. با تلویزیون های اینترنتی، نسل جدید ارتباطات تصویری و تماشای صوت وتصویر به صورت آنلاین و از طریق اینترنت صورت می گیرد و کاربران می توانند محتوای دلخواه خود را شامل تمام شبکه های تلویزیون ایران، فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله اختصاصی و کارتون و انیمیشن و مستند و ... در زمان و مکان دلخواه توسط گوشی تلفن همراه (android و ios)، تبلت، دستگاه کامپیوتر و لپ تاپ شخصی(windows) و حتا از تلویزیون خانگی از طریق «آیو باکس» و یا تلویزیون هوشمند، با کیفیت عالی تماشا کنند. در این بین اگر کاربران درحال استفاده از اینترنت شرکت های منتخب و طرف قرارداد آیو باشند، لذت بردن از دنیای تصویری آیو بدون هیچ گونه کم شدن حجم اینترنت آنان همراه خواهد بود. تلویزیون های اینترنتی امکان دانلود ندارند و تماشای محتوای آن ها کاملا به صورت آنلاین صورت می گیرد. به همین خاطر گسترش این سرویس ها خود به خود امکان قاچاق و توزیع غیر مجاز محصولات فرهنگی را از بین خواهد برد و به صنعت فرهنگ و احترام به حقوق مولف کمک بسیاری خواهد کرد. «آیو» علاوه بر این خدمات دارای شبکه های اختصاصی دیگری نیز هست که شامل شبکه اختصاصی ورزشی «آیو اسپورت» شامل پخش زنده کلیه مسابقات مهم در رشته های مختلف ورزشی با گزارش فارسی ، شبکه اختصاصی کودک و نوجوان «آیو تون» شامل پخش انیمیشن ها و کارتون های متنوع برای کودکان و نوجوانان ، شبکه اختصاصی مجلس شامل پخش زنده جلسات علنی مجلس شورای اسلامی طبق کنداکتور مجلس و شبکه اختصاصی رضوی شامل پخش 24 ساعته حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. در ادامه این خدمات آیو در صدد است بر اساس نیاز و تقاضای مخاطبان شبکه های موضوعی دیگری را در آینده نزدیک راه اندازی نماید. کاربران می توانند از طریق سایت آیو به آدرس اینترنتی « www.aionet.ir » اپلیکیشن آیو را دریافت کنند . در گام بعدی تلویزیون های اینترنتی قادرند سرویس های دیگری مانند بازی های آنلاین و خدمات صوتی و تصویری دیگری نیز ارائه نمایند. چشم انداز «آیو» تبدیل شدن به بزرگترین اوپراتور IPTV درخاورمیانه است. «آیو» متشکل از جوانان خلاق و نخبه است که میانگین سن آنان به 30 سال نمی رسد.


تیم پیمنت ۲۴ | payment24.ir



پیمنت۲۴ به عنوان یک ایده استارتاپی، برای حل مشکلات پرداخت‌های ارزی و دریافت درآمدهای به دست آمده از منابع خارج از کشور، کار خود را در شیراز آغاز کرد. در حال حاضر گستره فعالیت مجموعه ما به حدی رسیده است که وب‌سایت ما در حال حاضر بازدید روزانه چشمگیری از مشتریان ثابت و جدید دارد. مجموعه ما با پشتوانه اعتمادی که در طی سال‌های گذشته بین مشتریان خود به دست آورده امروز با گذشت بیش از ۸ سال از اولین قدم‌ها به عنوان یک استارت‌آپ کوچک به جایگاهی رسیده که فعالیت‌های خود را از مرکز شیراز به دفترهای دیگر مجموعه در شهرهای تهران و اصفهان هم گسترش داده و بیش از ۵۰ پرسنل متخصص در تمام زمینه‌های مربوطه، در حال نیازسنجی و رفع خواسته‌های مشتریان هستند. حضور نیروی انسانی قوی، با انگیزه ایجاد تجربه بهتر برای مشتریان، باعث شده تعداد افرادی که به صورت ثابت امور پرداخت‌های ارزی خود را به پیمنت۲۴ می‌سپارند به سرعت افزایش پیدا کند. حجم بالای سفارشات در هر روز نیاز به پشتیبانی مستمر در ساعات مختلف شبانه روز را برای پیشبرد هر چه سریع‌تر سفارشات این مشتریان ایجاد می‌کرد. پیمنت۲۴ در حال حاضر تنها مجموعه پرداخت‌های ارزی بین‌المللی در کشور است که با تکیه بر نیروی انسانی متخصص در ساعات مختلف شبانه روز، حتی روزهای تعطیل، پشتیبانی مستمر به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین با توجه به گستردگی جغرافیایی دفاتر مجموعه در سه شهر بزرگ ایران، مشتریان می‌توانند در طول روز جهت انجام امور مختلف در محل دفاتر ما حضور پیدا کنند و علاوه بر امکان ثبت آنلاین سفارش یا درخواست پشتیبانی آنلاین یا تلفنی، به صورت حضوری از خدمات ما بهره ببرند. مزیت‌های رقابتی پیمنت۲۴: دفاتر فعال و آماده پاسخگویی در ۳ شهر ایران پشتیبانی و پاسخگویی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ شب در دفاتر شیراز و تهران پشتیبانی در دفاتر شیراز و تهران حتی در روزهای تعطیل مشاوره و پیشنهاد بهترین راه حل برای انجام پرداخت بین‌المللی انجام سفارش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مناسب‌ترین نرخ روز افتخارات کسب شده: میلیون‌ها دلار ارزآوری برای کشور ایجاد بستری امن برای فریلنسرهای داخل کشور برای کار با کارفرمایان خارجی برنده عنوان وب‌سایت برتر نهمین دوره جشنواره وب و موبایل، در گروه مالی


تیم لیون کامپیوتر


لیون کامپیوتر فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه‌ی فروش قطعات کامپیوتر به صورت آنلاین از طریق وبسایت www.Lioncomputer.ir شروع نموده و نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی را داشته و تا کنون به تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران ارسال کالا داشته و در این زمینه یکی از پیشتازهای این عرصه می باشد . لیون کامپیوتر در سال 1390 پس از اینکه ۷ سال از فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه‌ی فروش آنلاین قطعات کامپیوتر را سپری می‌کرد با مقوله‌ی ارزهای رمزگذاری شده، بویژه بیت کوین آشنا شد و جزو اولین مجموعه‌هایی بود که قدم در این زمینه‌ی نوظهور و نوپا می‌گذاشت و این در حالی بود که از عمر ارز بیت کوین تنها حدود ۱ سال سپری شده بود و در کنار ارائه‌ی سیستم‌های حرفه‌ای و تخصصی به گیمرها و طراحان و سایر کاربری‌های تخصصی، مقوله‌ی ماینینگ نیز در دستور کار اصلی لیون کامپیوتر قرار گرفت. لیون کامپیوتر اولین فروشگاه اینترنتی در ایران است که در سال 1396 امکان خرید توسط ارزهای رمزگذاری شده را برای خریداران فراهم کرده است. این فروشگاه همواره با تیم حرفه‌ای تولید محتوا، اقدام به تولید اخبار و مقالات حوزه‌ی سخت‌افزار و کالاهای دیجیتال پرداخته و در همین راستا، برنامه‌های ویدیویی نظیر لایوتک، LCBench و کامنت را نیز تولید و پخش نموده است. تیم اورکلاکر لیون کامپیوتر به عنوان یکی از تیم‌های مطرح در سطح جهان می‌باشد که رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کرده است. مجموعه‌ی لیون کامپیوتر با مدیریت سعید حسینی، با شعار خرید خوب، حال خوب، پیشتاز در ارائه‌ی خدمات تخصصی در زمینه‌ی سخت‌افزار است و افتخار می‌کند که به عنوان برترین فروشگاه آنلاین سخت‌افزار ایران به انتخاب هوادارانش در سال 1394 در جشنواره وب ایران انتخاب شده و در این مسیر گام بر می‌دارد.


تیم فست کلیک


همواره کوشیده ایم تا به درست ترین نحو ممکن نیازهایتان را درک کنیم و بهترین مسیرها را با تخصص و تجربه ای که داریم انتخاب کرده و در نهایت،تمامی ابزارهای لازم و قدرتمندترین رسانه های کشور را برای تحقق یکایک اهدافتان به کار بگیریم.بهترین های ایران شما را در مسیرتان همراهی می کنندبا تجربه ترین تیمپس از کسب تجربه های بزرگ و موفق در طی سال ها فعالیت تبلیغاتی در زمینه های مختلف، می توانیم ادعا کنیم که ما می دانیم مشتریان بالقوه تان به چه حرفی گوش می دهند و چه چیزی را دوست دارند بشنوند.به ما بپیوندید، تا آن ها را از قول شما به آن ها بگوییم. بهترین همراهاز همین لحظه ای که این وب سایت را می خوانید تا زمان تحقق یکایک اهدافتان، همواره و در تمامی چالش های مسیر مشترکمان، در کنار شما هستیم.قوی ترین رسانه هاما می دانیم مشتریان آینده شما معمولا کجا هستند و در چه زمان هایی از چه رسانه های دیجیتالی، بیشتر استفاده می کنند. هر جای دنیای آنلاین که باشند ما نیز در آن جا هستیم و پیامتان را به آن ها می رسانیم!


تیم آواتک


هدف ما آواتک بر پایه باور به جوانان پر استعداد ایرانی بنا شده، کارآفرینانی که جسورانه دست به خلق نوآوری و ارزش آفرینی می‌زنند تا گامی موثر در رفع نیازها و حل مشکلات برداشته و به پیشرفت و آبادانی كشور و رونق اقتصادی آن كمك كنند.آواتک بیش از هر چیز یک باور است. جایی که ایده های کارآفرینان نخبه بارور شده و آرزوهایشان محقق می‌شود. آواتک پشتیبان کارآفرینان جسوری هست که از تحول و نوآوری نمی‌هراسند . باور ما اين است كه گره مشكلات اقتصادي ايران عزيز از طريق اتكا به نيروهاي داخلي باز خواهد شد.بنابراین براي تحقق اين هدف مهم تلاش خواهيم كرد بهترين شرايط،امكانات و زمينه انتقال دانش جهاني را برای جوانان کشورمان فراهم کنیم. ماموریت ما ما تلاش خود را مي كنيم تا بستر مناسبي را براي تبديل ايده هاي جوانان كشورمان به كسب و كار فراهم كنيم و پس از تبديل ايده جوانان به كسب و كار، زمينه جذب سرمايه و بالندگي و توسعه استارتاپ هاي ايراني را فراهم آوریم.ما همه تلاشمان را در جهت صيانت از نخبگان و ايده هاي جوانان ايراني به كار خواهيم بست تا اميد جوانانمان را به ثمر بنشانيم و به آنها به باورانيم كه ما مي توانيم كارهاي بزرگي بكنيم. تحول و نوآوری را کسانی به وجود می‌آورند که از شکست نمی‌ترسند.آواتک پشتیبان کارآفرینان نوپایی است که آماده بلندپروازی هستند و با توکل به پروردگار برای ساختن افق آینده «ایران زمینمان» شب و روز تلاش می کنند . تلاش میکنیم تا شعله شوق و سرزندگی را برای پیمودن مسیر دشوار کارآفرینی درون آن‌ها روشن نگه داریم.


تیم میوا


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای پذیرایی از مهمانان در مراسم هایتان برای تهیه میوه و تنقلات اقدام کرده باشید. خرید خود فرآیندی زمان بر و سخت است، رفتن به میادین میوه و تره بار آن هم قبل از طلوع آفتاب و خرید کردن در میان ازدحام جمعیتی بازاری! شاید چندان برای یک شهروند عادی خوشایند نباشد. شما نمی دانید که آیا میوه ی مورد نظرتان موجود است یا خیر؟ آیا قیمت و کیفیتش همخوانی دارند؟ هزینه ی حمل و نقل و مشکلات آن از دیگر دشواریهای شماست و این تازه شروع کار است! پس از خرید نوبت به شستشوی میوه ها میرسد. آب مصرفی و افرادی که باید میوه ها را بدون استاندارد پاکیزگی بشورند و سپس خریدن بسته های نه چندان شکیل و بسته بندی کردن اقلام پذیرایی مراحل بعدی این فرآیند هستند.

بنیانگذاران میوا در سال ۱۳۹۵با داشتن چنین تجربه هایی از خرید و بسته بنده ی میوه ها و بسته های پذیرایی، اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی میوا کردند. فروشگاه اینترنتی معتبر و با کیفیت که تمام این کارها را انجام می دهد و به شما این امکان را می دهد که قبل از روز مراسم از خرید و آماده بودن بسته های پذیرایی اطمینان حاصل کنید و وظیفه ی میزبانی را برای شما نه تنها تسهیل کند، بلکه بهترین بسته های پذیرایی را با تضمین بهترین کیفیت، قیمت و با ارسال رایگان در اختیار شما قرار دهد


تیم شرکت ارتباط فردا


شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» با نام سابق «تجارت الکترونیکی تات» (سهامی خاص) در 18 اسفند ماه سال 89 تحت شماره ۳۹۸۲۲۱ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۴۹۶۵۳۴ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری به ثبت رسیده است. دادوستد اساسِ زندگی است؛ در تمامِ لحظه‌های زندگی، وقتی در تعامل با دیگران هستیم، به نوعی در حال انجام دادوستدیم. عُلمایِ علمِ ارتباطات به جای دادوستد می‌گویند تَراکُنش. از نظرِ ارتباطی‌ها، ارتباط یا یک‌طرفه است یا دوطرفه و تعاملی. بالاترین مرحله ارتباط هم تراکنش است. با این که تراکنش یک مفهومِ ارتباطاتی است، اما دانشمندان علم کامپیوتر علاقه ویژه‌ای به آن دارند. در علمِ کامپیوتر وقتی از تراکنش صحبت می‌کنیم، از مفهومی بسیار مهم حرف می‌زنیم که اساسِ فناوری برای تسهیل زندگی است. در دنیای فناوری هم بیشترین کاربردِ کلمه تراکنش در فضای بانکداری و پرداخت الکترونیکی است؛ تا چند سال پیش، خطی فرضی و جداکننده بین بانکداری و پرداخت سنتی با بانکداری و پرداخت الکترونیکی وجود داشت؛ یعنی یک بانکداری سنتی داشتیم که مبتنی بر شعبه بود و یک بانکداری الکترونیکی که هرچند در شعبه هم تغییراتی ایجاد کرده بود، اما بیشتر به ابزارهایی نظر داشت که بیرون از شعبه کار مردم را راه می‌انداختند. امروز اما صحبت از بانکداری الکترونیکی در مقابل بانکداری یا پرداخت الکترونیکی در برابر پرداخت بی‌معناست. ما اکنون فقط یک بانکداری داریم و یک پرداخت. آن بانکداری و پرداختی که غیرالکترونیکی است متعلق به امروز نیست و به دیروز تعلق دارد. به عنوان نمونه روش‌های پرداخت مبتنی بر اسکناس هم در دنیای امروز دیگر مانند گذشته نیست و حتی استفاده از اسکناس نیز یکی از روش‌های متعدد پرداخت در دنیای جدید است و این طور نیست که در برابر پرداخت با اسکناس پرداخت با روش‌های دیگر داشته باشیم. در دنیای جدید فناوری چنان روش‌های متعددی در زمینه پرداخت ایجاد کرده که تصور دنیایی بدون وجود روش‌های مختلف پرداخت ممکن نیست. در «ارتباط فردا» پا را از این هم فراتر گذاشته‌ایم و تصور می‌کنیم در فردایی که فاصله زیادی با ما ندارد، بانکداری دیجیتال و فناوری‌های مالی تصور ما از تراکنش را به کلی تغییر خواهند داد. با این نگاه شرکت «ارتباط فردا» شکل گرفته و در مسیر تحول همگام با فرکانس‌های دنیای جدید قرار دارد.


تیم فوتبال گاج


انتشارات گاج پس از 15 سال‌ فعالیت در حوزه نشر فقط یک مسأله ذهن ما را درگیر خود می‌کردو آن این بود: آیا دسترسی به این امکانات برای تمام فرزندان سرزمین‌مان به یک اندازه آسان است؟ آیا امکان آشنایی، انتخاب و خرید محصولات متنوع در حوزه نشر برای یک پایتخت نشین با دانش آموز ساکن دورترین نقطه ایران یکسان است؟ این دغدغه ما را بر آن داشت تا راهی سریع و آسان را برای ارتباط میان خود و متقاضیان بیابیم . گاج مارکت با هدف خدمت‌رسانی و ارائه کتاب‌های انتشارات بین‌المللی گاج پا به عرصه فروش اینترنتی گذاشت. از آنجا که رفع نیاز مخاطبان اولویت ما در گاج مارکت بوده و هست، تلاش کردیم تا پاسخگوی تمام سلیقه‌ها باشیم؛ از این رو امکان خرید اینترنتی محصولات متنوع از تمام انتشارات معتبر با موضوع رمان، فلسفه، شعر و ادبیات و ... را نیز فراهم کردیم. شاید در ابتدا ارائه کتاب برایمان به عنوان هدف اصلی محسوب می‌شد، ولی رفته رفته بر این مسأله واقف شدیم که در کنار کتاب اقلام مورد نیاز دیگری نیز وجود دارد. احتیاج مخاطبان اصلی ما یعنی طالبان علم و فرهنگ و هنر به لوازم التحریر موجب شد تا کالاهایی مانند مداد، خودکار، دفتر و... نیز به فهرست لوازم قابل خرید آنلاین گاج مارکت افزوده شود. ما برآنیم تا در آینده‌ای نزدیک، در این فروشگاه آنلاین تمام نیازهای فرهنگی شما را در سایر بخش‌ها چون دیجیتال، لوازم ورزشی، بسته‌های آموزشی و اسباب بازی نیز پاسخگو باشیم. هدف ما برقراری عدالت فرهنگی در زمینه کسب علم است. کوشیده‌ایم تا بعد مسافت هیچ دانش‌آموزی را از امکان رسیدن به موفقیت باز ندارد و تنها فاصله شما تا رسیدن به کالای مورد نظرتان تنها یک کلیک باشد و بس.


 گلدن لاین | تیم فوتبال دریتا


دکتر مهدی جبرائیلی در یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی تولیدکنندگان و مدیران جوان و نهمین دوره‌ی معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران موفق شد علاوه بر کسب این عناوین، شمایل ارزشمند سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر علی اکبر صالحی دریافت کند.

 وی از کارآفرینان برتر و دبیر کل خاورمیانه‌ی جامعه‌ی مدیران و کارآفرینان حرفه‌ای اتحادیه‌ی آسیا و اروپا و همچنین رئیس فدراسیون جهانی کارآفرینی است.

از دیگر جوایزی که در این مراسم توسط معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت، دکتر رحمانى به وی اعطا شد، می‌توان به مدال افتخار مدیریت ملى اشاره کرد.

بنیانگذار جهش و رهبر ارتش ملی صادرات ایران، درباره‌ی لزوم انطباق با تغییرات جهانی گفت: اکوسیستم تجارت، اقتصاد و حتى لایف استایل در دنیا در حال دگردیسى‌هاى اساسى است؛ ما نیز براى هم سطح بودن با دنیا، نیاز به بروزرسانى و تطبیق با استانداردهاى کلاس جهانى داریم. لازم است سرعت و تمرکزمان را بازبینى کنیم و با همت و خرد جمعى بهترین تصمیمات را بگیریم.

گفتنی است در این دوره ۹۳۰ درخواست برای جشنواره ارسال شد و از میان آنها تنها ۵ چهره‌ی ماندگار، ۷ مدیر ویژه‌ی نمونه‌ی جوان، ۱۰ مدیر رتبه‌ی دوم و ۷ واحد خدماتی و تولیدی برگزیده شدند.

این جشنواره با هدف شناسایی و ارزش نهادن به نیروی انسانی به خصوص کارآفرینان جوان و در راستای خلق ارزش افزوده‌ی اقتصادی، تولید و ارائه‌ی خدمات بهتر برای جامعه برگزار شده است. با توجه به اینکه کارآفرینان قدرت ارائه‌ی راه‌های برون رفت از شرایط فعلی کشور و رسیدن به توسعه را دارند؛ ارزش نهادن و حمایت از این قشر می تواند به توسعه‌ی هر کشوری منجر شود.


تیم فوتبال حامی سان


مرکز تماس حامی‌سان (wecare) ارائه دهنده خدمات برون سپاریکیفیت، برنامه ریزی، کار تیمی و نوآوری در خدمات از ابتدای راه سرلوحه کار ما در مرکز تماس حامی‌سان (wecare) بوده تا در زمینه ارائه خدمات برون سپاری مرکز تماس و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته و خدمات تولید محتوا بتوانیم به سطح بالایی از رضایت مشتریان دست پیدا کنیم. حامی‌سان (wecare) به عنوان ارائه دهنده خدمات برون سپاری به سازمان ها با تکیه بر تیمی پویا و قوی به دنبال ارائه خدماتی نوین و باکیفیت به مشتریان خود به منظور کسب رضایت هر چه بیشتر می باشد تا سهم خود را از این بازار گسترش دهد.Icon CCRخدمات مرکز تماسخدمات مرکز تماس حامی‌سان (wecare) بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته متناسب با کسب کار شما قابل شخصی سازی است. خدمات ما در این واحد پاسخگویی به تماس های مشتریان، اجرای تماس های خروجی و بسیاری خدمات دیگر را شامل میشود. 


 تیم بانک دی | مربی محمود خوارک چی


بانك دي براساس قانون اجازه تأسيس بانك هاي غير دولتي مصوب بيست و يكم فروردين ماه سال هزار و سيصد و هفتاد و نه، مستند به ماده 98 قانون برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادي،‌اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و در چارچوب قانون پولي و بانكي كشور مصوب تيرماه سال هزار و سيصد و پنجاه و يك، قانون عمليات بانكي بدون ربا مصوب سال 1362، و با رعايت قانون اصلاح قسمتي از قانون تجارت مصوب بيست و چهارم اسفند ماه هزار و سيصد و چهل و هفت شمسي و همچنين با رعايت ساير قوانين جاري و با هدف تسهيل و فراهم ساختن امكان مشاركت گسترده و فراگير ملي و مردمي در تمامي فعاليت هاي سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادي و مالي بويژه در زمينه هاي پولي، مالي و بانكي تشكيل و اداره مي گردد.
تحقق هدف مذكور مستلزم تجهيز منابع مالي از طريق جذب سپرده ها، اخذ تسهيلات و استفاده از ساير ابزارهاي پولي و مالي و تخصيص آنها براي اعطاي تسهيلات اعتباري و سرمايه گذاري در رشته هاي مختلف اقتصادي مي باشد.
بانك دي در راستاي تحقق اهداف خود، به انجام كليه عمليات مجاز پولي، مالي و بانكي (ريالي و ارزي) در چارچوب قوانين و مقرارت جاري كشور و قانون عمليات بانكي بدون ربا در حوزه جغرافيايي مورد عمل خود، اقدام خواهد نمود.
بانك دي همواره نسبت كفايت سرمايه (C.A.R ) مورد نظر بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و مقررات و ضوابط بين المللي كميته بال* را رعايت خواهد نمود. 

*كميته بال: مرجع بين المللي نظارت بر بانكداري (The Basel Committee On Banking Supervision)


تیم فوتسال و فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس


بازیکنان مطرح : بهروز رهبری فر - محمد پروین

تیم کافه بازار


کافه‌بازار یک فروشگاه برنامه‌های اندرویدی است که اولین نسخه آن در بهمن ۱۳۸۹ توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف طراحی و منتشر شد. هم اکنون این فروشگاه به بیش از ۳۰ میلیون کاربر و ۲۰ هزار توسعه‌دهنده برنامه‌های اندرویدی خدمت‌رسانی می‌کند. این محصول متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان به شماره ثبت ۴۴۷۹۹۸ است. دارای نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت عضو نظام صنفی رایانه‌ای کشور به شماره عضویت ۲۱۰۱۱۸۲۰ دارای مجوز رسانه‌های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران عضو حقوقی انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف بازار فرصت مناسبی‌ برای توسعه‌دهندگان است تا به بازار رو به رشد تلفن‌های هوشمند قدم بگذارند و کسب درآمد کنند. توسعه‌دهندگان برنامه‌های اندرویدی می‌توانند با استفاده از پنل مخصوص توسعه‌دهندگان بازار، به‌آسانی برنامه‌های خود را منتشر، به‌روزرسانی و مدیریت کنند.


تیم فرانش


تا به حال شده که برای یاد گرفتن یه مهارت جدید که بتونی با اون کار خاصی بکنی، شغلی بگیری، یا پروژه‌ای انجام بدی، بین انواع کلاس‌ها و کتاب‌ها و سی‌دی‌هایی که واقعا نمی‌شه اطمینان کرد چه محتوایی دارن و چقدر به کار آدم میان سردرگم شده باشی؟ بله، ما هم خودمون این سردرگمی رو قبلا کشیدیم. ایراد از اینجا است که این درس‌های دانشگاهی، این کلاس‌ها و کتاب‌های تئوری، واقعا آدم رو برای کار عملی در دنیای واقعی آماده نمی‌کنه. توی خیلی از رشته‌ها، به خصوص اونهایی که با کامپیوتر و نرم‌افزارها و زبان‌های حرفه‌ای سروکار دارن، این «آموخته‌ها» با مهارت لازم برای انجام یه کار فاصله داره. و ما برای همین اینجاییم. تیم جوان و پرانرژی فرانش که اومدیم تا این راه و رسم رو عوض کنیم، تا این شکاف بین دانشگاه و بازار کار رو پل بزنیم. تا آدم‌هایی که کاری رو بلدن و مهارتی دارن رو پیدا کنیم و بیاریم تا مهارت خودشون رو به دیگران منتقل کنن. تا یه راه خیلی راحت بسازیم که هر کسی از هر جایی بتونه بدون احتیاج به کلاس‌های حضوری پرخرج و کتاب‌های سنگین، یه یادگیری واقعی و باکیفیت رو تجربه کنه، و مهارتی که توی زندگی و کارش لازم داره رو از آدم‌های کاربلد یاد بگیره، و اون آدم‌های کاربلد هم بتونن دانش‌ خودشون رو به کاربران یاد بدن و از این راه به درآمد خوبی برسن. ما کارمون رو سال پیش از شتابدهنده آواتک شروع کردیم، البته اون زمان هنوز اسم‌مون کائسنا بود، یادگار دورانی که یه سایت علمی دانشجویی بودیم. در آواتک خیلی چیزها یاد گرفتیم، به‌خصوص از همه کاربرهایی که از همون ابتدای راه با ما همراه شدن، بازخورد دادن، حمایت‌مون کردن و انرژی دادن. از همه‌شون ممنونیم. و حالا امروز ما بچه‌های فرانش با نیروی جدید و انرژی بیشتر داریم تلاش می‌کنیم تا این مسیر رو هموار کنیم. و هنوز هم بزرگترین قوت قلب ما شما هستین، و همون‌طور که از همون اول همیشه گفتیم: باهمیم :)


تیم ایوند

تیم فوتسال


ابزاری مدرن برای برگزارکنندگان، مرجعی کامل برای شرکت‌کنندگانایوند یک سامانه‌ی آنلاین برای تمام کسانی‌ست که در حوزه‌ی برگزاری رویداد فعالیت دارند یا می‌خواهند به راحتی رویدادهای مورد علاقه‌شان را پیدا کرده و در آن‌ها شرکت کنند.اگر با ما در این مورد موافق‌اید که برگزاری همایش می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند یا حتی کسب‌وکاری جداگانه باشد، می‌توانید ابزارهای ایوند برای برگزاری و بازاریابی رویداد را امتحان کنید.اطلاعات مربوط به همایش، سمینار، ورکشاپ، کارگاه آموزشی یا یک وبینار که برگزار می‌کنید را به راحتی در ایوند در معرض دید دیگران قرار دهید. درمورد مکان و سالن همایش، زمان‌بندی، مهمانانی که در رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت و سایر اطلاعاتی که برای شرکت‌کنندگان مهم‌اند، محتوا تولید کنید و صفحه‌ی اختصاصی مربوط به رویدادتان را بسازید و اداره کنید.به چندین هزار برگزارکننده‌ی دیگر بپیوندید و یکی از رویدادهای موفق در حوزه‌های تکنولوژی، کارآفرینی، فرهنگی هنری، گردش‌گری، مدیریت، کسب‌وکار، علمی مهندسی، خیریه، مذهبی، پزشکی، مالی، توسعه فردی، تحصیلی، ورزشی، سرگرمی و علوم انسانی باشید.اگر برگزارکننده نیستید، با شرکت در رویدادهای مختلف می‌توانید شبکه‌ی ارتباطی‌تان را قوی‌تر کنید، یاد بگیرید، پیش‌رفت کنید و...لیست بزرگ و متنوع از رویدادهای موجود در ایوند، به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی به دنبال علایق‌تان بروید و در هر رویدادی که می‌خواهید ثبت نام کنید.چه برگزارکننده‌ی رویداد باشید و چه بخواهید در یکی از رویدادهای متنوعی شرکت کنید که از خدمات ایوند استفاده می‌کنند، شما عضوی از خانواده‌ی بزرگ ایوندی‌ها هستید و نظرتان برای ما مهم است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و انتقال نظرتان، با ما تماسبگیرید.


تیم زرین پال


زمانی که پرداخت آنلاین در ایران پدیده‌ای نوپا محسوب می‌شد و داشتن درگاه پرداخت اینترنتی برای شروع یک کسب‌و‌کار آنلاین با دشواری همراه بود، استارت‌آپی به نام زرین‌پال برای ایجاد یک فضای ایمن و قابل اعتماد میان فروشندگان اینترنتی و خریداران، با ارائه‌ی درگاه پرداخت اینترنتی در کمترین زمان و ساده‌ترین حالت ممکن شروع به فعالیت کرد. از فروردین ۱۳۸۹ تا به امروز اتفاقات تلخ و شیرین، تغییرات بزرگ و کوچک، بالا و پایین‌های فراوان و ناملایمتی‌ها و مهربانی‌های بسیار رخ داده است تا زرین‌پال به عنوان اولین پرداخت‌یار ایران پرچمدار دانش بنیان حوزه‌ی فینتک و مورد اعتماد فعالان وب فارسی و تجارت الکترونیک باشد.


تیم نت برگ


نت برگ یکی از زیر مجموعه های تجاری هولدینگ کسب‌و‌کار نوین ایرانیان است که تحت عنوان شرکت سهامی خاص و با شماره ثبت ۴۰۹۴۲۶، به مدیریت عاملی آقای علیرضا صادقیان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰آغاز نمود. حوزۀ فعالیت نت برگ، ارائه خدمات و محصولات شرکت های تجاری تراز اول بصورت آنلاین، روی وب آدرس NetBarg.com است. نت برگ درصدد است تا با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و استفاده از قدرت خرید گروهی، در حوزه خرید روشی را رواج دهد که از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات سودآور باشد، و از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفۀ اقتصادی بالایی داشته باشد؛ ارائه روشی که در آن خریدار و فروشنده به یک اندازه سود می برند. فارغ از تشریفات، عناوین شغلی و مراتب سازمانی، نت برگ متشکل از متخصصان و کارشناسان حوزه تجارت الکترونیک، مدیریت و IT است. نت برگ با تمرکز بر روی یک کالا یا سرویس به‌صورت روزانه، هم فرایند انتخاب را برای کاربران آسان می‌کند و هم با استفاده از قدرت خرید گروهی، کالای مورد‌نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف‌نظر نمود. با استفاده از این روش، همه روزه پیشنهادات متنوعی از انواع کالاها، خدمات، تفریحات و سرگرمی‌های تازه و جذاب روی سایت نت برگ قرار می‌گیرد که خریداران می‌توانند با استفاده از تخفیف‌های 40 تا 99 درصدی، این پیشنهادات ویژه را خریداری کنند. توجه: نت برگ تنها برند ثبت شده توسط شرکت کسب و کار نوین ایرانیان است و این شرکت با هیچ سایت تخفیف دیگر و یا با عنوان سایت دیگری فعالیت ندارد.