فوت دارت یا همان شوت دارت | اجاره و خرید فوتبال دارتی

  • نویسنده : علی
  • یک شنبه 5 اسفند 1397
  • 0 کامنت

فوت دارت در تهران

جهت رزرو فوت دارت ، خرید و یا اجاره برای مراسم ها و ایونت ها با ما در تماس باشید

فوت دارت یا همان شوت دارت بازی مهیج دارت است که ایده ی فوتبال را در آن قرار می دهد. در این مسابقه، نمره بستگی به جایی که توپ در هنگام شلیک گلوله توپ با پا  می زند. این یک اجرای استاندارد برای بازی دارت است. در هر صورت، پا شلیک اجزای اضافی است که باعث جذابیت بازی، سرگرم کننده و هیجان انگیز برای بازی است.

فوت دارت یا شوت دارت نیز به عنوان Darts فوتبال شناخته می شود در حال حاضر داربست با پا! بازی سرگرم کننده جدید سرگرم کننده بازی دارت در حال حاضر با توپ فوتبال Velcro و چلپ توجه کردن دارت بازی! دوستان و همکارانتان را به دورتا سورهای جدید زندگی چالش ببندید. اندازه: 16 '2 دو طرفه شامل 10 توپ است


فوت دارت


دلیل اینکه چرا شما باید فوت دارت بازی کنید و از سایت ما بخرید

در حال حاضر سایت اجاره فوت دارت و رزرو بازی شوت دارت پا دچار چنین محبوبیتی در وب شده اند که هر کس در صفحات وب و صفحات شبکه های آنلاین باید درباره این بازی خیره کننده و جذاب صحبت کند. اگر شما علاقه مند به بازی کردن دارت هستید، این سایت بهترین جایگزین برای شما برای قدردانی و داشتن برخی از زمان های خوب در هنگام بازی است

فوت دارت یا همان شوت دارت بازی مهیج دارت است که ایده ی فوتبال را در آن قرار می دهد. در این مسابقه، نمره بستگی به جایی که توپ در هنگام شلیک گلوله می زند. این یک اجرای استاندارد برای بازی دارت است. در هر صورت، پا شلیک اجزای اضافی است که باعث جذابیت بازی، سرگرم کننده و هیجان انگیز برای بازی است.

مشتری یک جایگزین برای قراردادن دفتر پا دارد دارد که برای پرداختن به دولت ها مجهز است. در کنار این خطوط، هزینه کلی به میزان قابل ملاحظه ای بالا می رود، زیرا هزینه حمل و نقل به حد زیادی بالا است و هدر رفتن اضافی هشدار اضافی است. علاوه بر این، باید برای حفاظت از پا در میان حمل و نقل و هنگامی که قرارداد وجود دارد، این باعث هزینه های بالا و اضافی که بی فایده است و می تواند به طور خاص از دستیابی به پاکت دارت فاصله ای استراتژیک داشته باشد.

چرا باید فوت دارت را از ما بخرید؟

• یکی از مزیت های عمده ای که در این بازی وجود دارد این است که آنها می توانند توسط افراد مختلف در تمام سنین اجرا شوند. این بدان معنی است که پرداختن ذهن کمی به سن شما می توانید این بازی را بازی کنید و از سرگرم کننده لذت ببرید تا از هیچ وقت دیگر.

• Dart پا به شما کمک می کند که دقت خود را به عنوان یک فوتبالیست افزایش دهید. هر باشگاه فوتبال به طور موثر در آماده سازی خود برای پیوستن به مرحله پایانی برای کمک به آنها در بازی با دقت بالاتر به طور کلی برای مهاجمان بپیوندد

• فوت دارت به شما کمک می کند بدن خود را حفظ کنید. پس از مشارکت در جستجوی یک بازی، راهی برای کار کردن است.

توضیحات محصول بادی فوت دارت


فوت دارت کودکان و بچه ها برای مدارس و مدرسه

فوت دارت چیست؟

ما بسته به گذار ولسوالی یا موضوع رویداد شما می توانیم تضمین کنیم که ما برای شما یک جرقه فوتبال درست ارائه می دهیم. درست زمانی که میخواهید این جاروهای پلاستیکی قابل حمل را برای فروش خریداری کنید، سپس به عنوان تولیدکنندگان این آیتم، باید به شدت توانایی ارائه بهترین نگرش را داشته باشید. ایده آل ترین راه برای مقابله با گرفتن یکی از جرثقیل های ما برای فروش پشته ها این است که فرم تماس را پر کنید تا جایی که ما می توانیم زمان سربسته در حرکت را تجربه کنیم. در داخل فروش این چیزها فوتبال و پمپ باد می آید، بنابراین شما باید تنظیم کنید تا دقیقه ای که در آن قرار گرفته است قرار گیرد.

چرا باید از ما سفارش ندهد و در رابطه با ما چه چیزی را دنبال می کنیم؟ اعم از اندازه های مختلف، قیمت، تخفیف و کمک و یا پشتیبانی از پلت فرم.

مورد: 16.4 'H جدید طراحی جرثقیل پا بادی قابل حمل برای فروش، جک های فوتبال بادی

اندازه: 5mHx5.5mW یا می توان آن را سفارشی کرد

ماده: تیرانداز PVC یا آکسفورد

استحکام کششی: بیش از 2000 نان / 50 میلی متر

استحکام کششی: بیش از 200n / 50mm

مقاومت در برابر خوردگی: بیش از 80n / 50mm

بسته بندی: تورم بسته بندی شده در کیسه های tampulin قوی قوی، بادکنک بسته بندی شده در کارتن

گارانتی: بیش از 3 سال

بررسی اجمالی شوت دارت

جزئیات سریع

نوع:

اسلاید

مواد:

پی وی سی

محل منبع:

شاندونگ، چین (سرزمین اصلی)

نام تجاری:

HI بادوام

شماره مدل:

Hi-dart-jane-278

نام:

ورزش فوتبال دارتی

اندازه:

لباس

رنگ:

لباس

گواهی:

EN71 / SGS / CE / UL / سرب

شرایط پرداخت:

40٪ سپرده

راه حمل و نقل:

توسط اکسپرس

استفاده:

زمین بازی در فضای باز

چاپ:

پرینت دیجیتال

دمنده:

CE 220v-240v / UL 110v-120v

MOQ:

1 کامپیوتر

قابلیت ارائه

قابلیت ارائه:

1000 قطعه / قطعه در هر ماه ورزش فوتبال بافندگی تیراندازی دارت هیئت مدیره

بسته بندی و تحویل

جزئیات بسته بندی

90 * 80 * 90 سانتی متر

بندر

چینگدائو

طراحی محبوب بافندگی فوتبال دارت هیئت مدیره، غول پا دارت برای فروش

1. مواد: تی شرت pvc

3. اندازه: سفارشی

4. ظاهر بی نظیر

5. با کیفیت بالا

راهنمای کامل در مورد نحوه بازی کردن فوت دارت با دوستان

بازی footDarts پای یک رویکرد بسیار جذاب است که با همراهان بزرگ یا افرادی که اخیرا با آنها ملاقات کرده اید خسته شوید. از عالقه مندی به چهره ی درخشان، جراح پا یک جلسه ی شجاعت است که می تواند هر کسی را در هر زمانی خوشحال کند. برای یادگیری نحوه بازی کردن دورتموند با دوستان، به ادامه مطلب بروید.

آموزش فوت دارت

این اساسا ترکیبی از فوتبال و دارت است. ایده این است که شما یک توپ فوتبال محافظ ضد ضربه را در برابر یک توربو با توربو 23 پیک بالا برده اید. همانطور که در یک جلسه منظم از دارت، تشخیص اینکه توپ شما در حال بازدید است تصمیم می گیرد مقدار تمرکز شما را دریافت کنید. شما حتی می توانید از مرحله برداشته شدن نیز بزنید اگر دچار مشکل می شوید تا عمودی بیشتری داشته باشید. به نظر می رسد که یک سرگرمی بزرگ و یک رویکرد مناسب برای تکرار هدف مورد نظر شما باشد.

دارت با پا به هر کسی و هر کسی که از وب استفاده می کند و به آنها اجازه می دهد تا با خانواده و متحدان خود بازی کنند. دارت فوتبال می تواند به شدت با همتایان بازی کند که می توانند به یک مخالفت مانند ساختار یا چارچوب همسایگی که می تواند به طور عملی به عنوان یک ضربه به بازی انجام شود، پیوست شوند.

بازی کردن دزدان غول پیکر غیر قابل انکار است، به طوری که ممکن است بخش بزرگی از همه چیز، در مورد داشتن مقدار زیادی از سرگرم کننده است. این یک انحراف واقعا بی عیب و نقص و تحریک کننده برای بازی است و یکی از آن ها به طور مداوم به جلو توجه می کند. با کمک آن شما فرصتی برای کار کردن پیدا می کنید، با این حال شما همچنین می توانید بخشی از یک نمونه شگفت انگیز دیگر باشید.

چیز فوق العاده ای در مورد این است که هر کسی می تواند آن را بازی کند، سن از نقطه دور ترین وجود ندارد و شما می توانید با توجه به شرکای خود بازی کنید اگر شما به آن نیاز دارید. در صورتی که شما باید دقت لگد زدن خود را بهبود ببخشید، این به همان شیوه یک ورزش ذهنی است.

نکات در مورد چگونگی توسعه سبک خود را در بازی فوت دارت

1. موقعیت پاهای شما

همانطور که دندانه دار میشوید، همان پا را جلو ببرید. اگر دست راست دارید، پای راست خود را به سمت راست قرار دهید. زاویه پای جلو شما بر اساس اولویت است. بعضی از افراد با پا به طور مستقیم در هیئت مدیره بازی می کنند. بعضی ترجیح می دهند پای خود را به صورت موازی با هیئت مدیره دارت، و بقیه مردم در هر زاویه بین آنها قرار بگیرند. نحوه هدایت یک دندانه، جایی است که باید پای پای خود را قرار دهید. اگر داری را در مقابل چشم خود پرتاب کنید، خواهید دید که مچ پا شما با چشم گاو هماهنگ است. اگر دندانه را از طرف سرتان پرتابید، کمی مچ پا را به سمت داخل چشم گاو یا هدف مورد نظر خواهید گرفت.

2. فاصله پای خود را

فاصله پای خود را باید تقریبا یک مرحله قدم زدن طبیعی باشد، زیرا شما می خواهید بدن خود را تا حد ممکن متعادل و راحت نگه دارد. توزیع وزن بر اساس اولویت است. بعضی افراد بیشتر وزن خود را روی پای جلوی خود قرار می دهند، در حالی که دیگران سعی می کنند وزن خود را یکنواختتر کنند. هنگام پرش دادن دندانه، پشت پا را از زمین بلند نکنید، زیرا این اختلال را از بین می برد.

3. موقعیت شانه های شما

شانه های خود را باید با موادی که در آن قرار دارند، موازی داشته باشید و شما باید حداقل ممکن باشد. شما نیاز دارید که پشت خود را به همان اندازه که ممکن است، اما راحت باشید. بهترین حالت یک موقعیت راحت است. اگر ناراحت هستید، به راحتی می توانید خسته شوید.

امکانات

• فوتبال مضمون تورم با اهداف در هر دو طرف!

• شامل توپ های فوتبال استریو است که به اهداف متصل می شوند.

• فعالیت بسیار محبوب برای تمام سنین، از جمله بزرگسالان!

شرح

دارت فوتبال، جدیدترین اختراع ورزشی که توجه ملی را جذب می کند، سرگرم کننده بزرگ برای همه است! این چیست؟ این به معنای واقعی کلمه هدف گنبد چشم ساخته شده از velcro است که در آن بازیکنان قدم زدن یک توپ تحت پوشش نوار نقره ای به جمع آوری امتیاز. این دارت است که می توانید با پای خود بازی کنید. عالیه Darts Soccer inflatable بسیار محبوب است، بنابراین مطمئن باشید که رزرو آن را امروز!

پاکت پی سی دایره پاکت پی پی

چطوری بازی فوتبال دارتی ؟

شوت دارت یک ورزش جدید است که ترکیبی از بازی دارت با فوتبال است. بازیکنان هدف و پا زدن دارت (توپ فوتبال) در هیئت مدیره بادبادک بادی قابل انعطاف است. توپ ها به طوری که بازیکنان می توانند نمرات خود را در مجموع و ببینید که چه کسی قهرمان است. توپ ها را پس از هر دور بردارید و دوباره ببرید.

پا در دار یک ورزش عالی برای تمام سنین و حوادث است:

- تولدها - احزاب - رویدادها - نمایشگاه ها - جشنواره ها - نمایشگاه های پیکنیک - کلیساها -

تیم خیابانی ما همه چیز را به محل شما تحویل خواهد داد.

اجاره و بازی فوت دارت و شوت دارت

بازی دارت با توپ با پا، و یا فوت دارت بازی خود را تشکیل می دهند.

بسته شامل:

- غواص بادی قابل اعتماد KB پا داری هیئت مدیره

- فوت دارت (توپ فوتبال)

- تحویل و راه اندازی

اضافه کردن پاکت دارت به Soccer Bubble Knockerball یا اجرایی تیراندازی تیراندازی با تیراندازی!

مزایای فوت دارت و رزرو آن

1. کیفیت برتر و قیمت رقابتی

2. طراحی عالی

3. راحتی نصب

4. ظاهر بی نظیر

مشخصات فنی

ماده

PVC coated

MOQ

1 قطعه / قطعه

اندازه

سفارشی

نصب شده

در دسترس

قدرت چراغ

100v-240v

راه های تحویل

توسط هوا یا دریا و دیگران

تجهیزات جانبی

همه چیز مجانی

دمنده

کیسه های بسته بندی

کیت تعمیر

و غیره.

زمان تحویل

(نمونه)

3-7 روز کاری

بسته بندی

حباب بسته شدن داخل

کیسه پارچه در داخل

و کارتن خارج

شرایط پرداخت

T / T، Western unin، paypal

برای استفاده:

تبلیغات، تبلیغات، رویداد، مربع، عملکرد، پارک تفریحی، کسب و کار اجاره ای

خرید و سفارش و اجاره شوت دارت یا فوت دارت

سفارش و خرید فوت دارت چقدر موثر است:

لوگو چاپ 1. دیجیتال به عنوان مورد نیاز مشتری

سرمایه گذاری 2.Small، بالا آمده است

چرا ما را انتخاب کن

1. در این زمینه برای 18 سال.

محصولات 2.Our شامل بیش از 100 نوع از موارد تورم است.

سفارشات 3.OEM بسیار خوش آمدید.

مفهوم 4.Innovation منبع توسعه ما است.


قیمت فوت دارت :

قیمت فوت دارت نسبت به ابعاد و مدل های آن تعریف می شود و از حدود ۳ میلیون شروع و در حدود ۱۱ میلیون مدل دو طرفه جنس خوب فوت دارت با ۱۰ عدد توپ و پمپ بادی می باشد


تصاویر فوت دارت:

شوت دارت در تهران برای رزرو و اجاره


ویدیو فوت دارت: