مسابقات فیفا ۲۱ ps5 | مسابقه فیفا ۲۱ پلی استیشن ۵ پی اس ۵ برای گیمرها

  • نویسنده : مسابقات فیفا ۲۱
  • دو شنبه 5 آبان 1399
  • 3 کامنت

مسابقات فیفا ۲۱ ps5

مسابقات فیفا ۲۱

جهت شرکت در مسابقات فیفا ۲۱ و اطلاع از شرایط ثبت نام و جوایز با شماره ۰۹۳۵۷۱۶۳۰۱۶ تماس حاصل فرمایید


adidas با همکاری EA Sports اولین تورنمنت مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 را در منطقه راه اندازی کرد
صوفیا سرانو
adidas با راه اندازی یک مسابقات مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 بازی را تغییر می دهد که برای اجازه دادن به آماتورها در رقابت با بازیکنان بزرگ و بازیکنان حرفه ای طراحی شده است.
adidas با همکاری EA برای راه اندازی اولین تورنمنت مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 در GCC ، جشن راه اندازی فوتبال جدید X Ghosted را جشن می گیرد. ثبت نام در 18 اکتبر برای عموم آغاز می شود و به بازیکنان جوان آماتور اجازه می دهد تا با بازیکنان حرفه ای رقابت کنند. بازیکنان می توانند برای شرکت در این مسابقات بزرگ چهار هفته ای که 28 اکتبر آغاز می شود ، ثبت نام کنند.

Amrith Gopinath ، مدیر ارشد بازاریابی ، اظهار داشت ، "با ظهور E-Sports در GCC ، ما اولین مسابقات اختصاصی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 را در منطقه ایجاد کرده ایم تا بازیکنان بتوانند چکمه های X-Ghosted را که توسط Mo Salah به تازگی راه اندازی شده است تجربه کنند - در بازی! ما خوشحالیم که به اشتراک می گذاریم که مسابقات قبلی با این مقیاس و قالب قبلاً هرگز انجام نشده است. ما امیدواریم که بتوانیم بستری را برای 5000 بازیکن جوان فراهم کنیم تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و این فرصت را داشته باشند که به عنوان بخشی از نخبگان 32 در برابر بازیکنان بزرگ و بازیکنان حرفه ای بازی کنند! "

این مسابقات شامل شش مسابقه مقدماتی است که به طور همزمان برگزار می شود که در هر مرحله انتخابی حداکثر 1024 بازیکن دارد. چهار بازیکن برتر از هر مرحله مقدماتی به مرحله گروه (32 نخبه برتر) صعود می کنند. پس از صعود 24 بازیکن از مسابقات مقدماتی ، آنها به 6 پیشرو FIFA Youtubers از شورای همکاری خلیج فارس مانند Nsoo7y ، Mr D0ne ، MiRACLE ، Ultimate Games و 2 بازیکن حرفه ای پیوستند تا Elite 32 را تشکیل دهند.

علاوه بر جوایز برای برندگان ، بازیکنان و شرکت کنندگان ثبت نام شده از طریق قرعه کشی زنده این فرصت را دارند که جوایزی به ارزش 15000 دلار برنده شوند. بینندگان همچنین هر هفته فرصت برنده شدن آگهی های تبلیغاتی و جوایز آدیداس را خواهند داشت!

بازیکنان آماتور فیفا می توانند با تأثیرگذاران و بازیکنان حرفه ای رقابت کنند ...
با تماس با تمام بازیکنان اختصاصی فیفا در منطقه GCC ، وقت شما فرا رسیده است. سرانجام می توانید تمام این ساعات طولانی را در بازی ویدیویی فوتبال محبوب جهانی استفاده کنید. آدیداس با همکاری EA Sports اولین مسابقات مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 را در منطقه راه اندازی می کند.

این رقابت چهار هفته ای که از 28 اکتبر آغاز می شود ، به بازیکنان آماتور فیفا این فرصت را می دهد تا با برخی از بازیکنان بزرگ و طرفدار رقابت کنند. برخی از بردهای عظیم نیز باید بدست آید که 25000 دلار (91،825 Dhs) در یک جایزه برای برندگان و بازیکنان ثبت نام شده جایزه دارد.

برای طرفداران بزرگ مو صلاح - که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در جهان شناخته می شود - این بازی بوت تازه راه اندازی شده Adidas X Ghosted را که در هنگام بازی در داخل زمین توسط صلاح پوشیده می شود. ثبت نام در مسابقات از 18 اکتبر آغاز می شود.

EA Sports تمام جزئیات مربوط به فصل رقابتی آینده مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 را اعلام کرده است که قرار است از اواخر ماه نوامبر آغاز شود.

یادداشت های رسمی زمین در تاریخ 29 سپتامبر منتشر شد و جزئیات تغییرات FIFA در سال جاری را بیان می کند.

یکی از اصلی ترین تغییرات البته تغییر در گیم پلی آنلاین به دلیل همه گیری جهانی است.

روشان شکر ، مدیر عملیات لیگ گفت: "اگرچه امسال ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد ، اما هنوز هم این امکان وجود دارد که رقابت در سطح بالا بین بهترین بازیکنان فیفا از سراسر جهان انجام شود."

فصل # FGS21 داغ به سراغ شما می آید 🔥 - 3 و 5 اکتبر  مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 مسابقات سازندگان - 8 اکتبر # چالش FIFA21 - 29 اکتبر

برنامه کامل را بررسی کنید 📆

- EA FIFA esports (EAFIFAesports) 29 سپتامبر 2020
بیایید نگاهی دقیق تر به آنچه می توانیم از سری جهانی امسال انتظار داشته باشیم ، بیندازیم:

بازی منطقه ای از خانه
EA Sports اظهار داشت: ”برای حمایت از اکوسیستم آنلاین خود ، بازیکنان را بر اساس کشور محل اقامتشان به مناطق بازی طبقه بندی کرده ایم.

"بازیکنان فقط ممکن است در منطقه ای که با کشور / قلمرو محل سکونت آنها مطابقت دارد بازی کنند و با شروع فصل نمی توانند مناطق را تغییر دهند."

در هر منطقه شش منطقه بازی با چندین کشور وجود خواهد داشت. لیست مناطق و کشورها به شرح زیر است:

اروپا: اتریش ، بلژیک ، بلغارستان ، کرواسی ، چک ، جمهوری ، دانمارک ، استونی ، مصر ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، انگلیس ، یونان ، مجارستان ، ایسلند ، ایرلند ، اسرائیل ، ایتالیا ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، ایرلند شمالی ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، رومانی ، فدراسیون روسیه ، اسلواکی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، ترکیه ، اوکراین ، انگلستان
آمریکای شمالی: کانادا (از جمله کبک) ، مکزیک ، ایالات متحده آمریکا
آمریکای جنوبی: آرژانتین ، بولیوی ، برزیل ، شیلی ، کاستاریکا ، کلمبیا ، اکوادور ، آنتیل هلند ، پاراگوئه ، پرو ، پورتوریکو ، اروگوئه ، ونزوئلا
اقیانوسیه: استرالیا ، نیوزیلند
آسیای شرقی: چین (شامل هنگ کنگ و ماکائو) ، اندونزی ، ژاپن ، مالزی ، فیلیپین ، سنگاپور ، کره جنوبی ، تایوان ، تایلند ، ویتنام
آسیای غربی و آفریقای جنوبی: هند ، کویت ، قطر ، عربستان سعودی ، آفریقای جنوبی ، امارات متحده عربی
آفریقای جنوبی مقدماتی خود را دارد اما برای پلی آف منطقه ای به غرب آسیا می پیوندد. مصر ، اسرائیل و ترکیه به منطقه اروپا خواهند پیوست.

هر منطقه دارای رتبه بندی Xbox و PlayStation خاص خود خواهد بود. رهبران منطقه ای تصمیم می گیرند که کدام تیم ها برای هر مرحله پلی آف منطقه ای انتخاب شوند.

از آنجایی که Xbox Series X و PlayStation 5 تا زمان شروع فصل عرضه نمی شوند ، برای X مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 در Xbox One و PlayStation 4 باقی می مانند.

اقیانوسیه ، آسیای شرقی ، آسیای غربی و آفریقای جنوبی به طور انحصاری در PlayStation 4 بازی خواهند کرد. این به دلیل داشتن PlayStation 4 در طول تاریخ دارای بازیکنان تأیید شده FUT Champions بیشتر است.

قالب های مسابقات سری جهانی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21
همه مقدماتی مسابقات دو حذفی خواهند بود. بازیکنان بر اساس امتیازات سری جهانی خود بذر می شوند. برای اولین تورنمنت این فصل ، برای تعیین بذر از پیروزی های تجمعی لیگ آخر هفته استفاده می شود.


مسابقات فیفا پی اس ۵



EA Sports
راهی جام FIFA eWorld Cup
قالب سنتی سوئیس امسال علی رغم محبوبیت ، از بین می رود. EA Sports گفت: "مهمترین چیز این است که سری جهانی امسال کسب امتیاز بر اساس تعداد مسابقات شما است.

"انتخابی ها رویدادهای منفردی نیستند که به دنبال بهترین بازیکنان بلامنازع برای رفتن به یک رویداد مهم حضوری هستند. در عوض ، امسال سری جهانی در جستجوی عملکرد سازگار در چندین رویداد برای صلاحیت بازیکنان به مرحله پلی آف منطقه ای است. "

EA بر روی این قالب جدید تمرکز کرده است تا به تعیین ثبات در طول فصل کمک کند. همچنین باعث می شود زمان انتظار گسترده بین مسابقات برای بازیکنان ریشه کن شود.

در این فصل در مجموع 3 میلیون دلار جایزه تعلق می گیرد که نسبت به سال گذشته یک میلیون افزایش داشته است.

EA اولین مسابقات جهانی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 را اعلام کرد
پیش از انتشار بازی ها ، EA سری جهانی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 را اعلام کرده است.
جک مارش

10:15 ، 30 سپتامبر 2020
قبل از انتشار بازی ها ، EA اولین مسابقات سری جهانی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 را اعلام کرده است که چندین مرحله به جام جهانی فیفا منتهی می شود.

همانطور که بازیکنان مشتاقانه منتظر انتشار مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 هستند ، با بیات شدن قسمت فعلی ، EA اشتهای بهترین بازیکنان جهان را برای ادامه کار در لیگ آخر هفته خیس کرده است. با توجه به اینکه مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 قرار است در تاریخ 6 اکتبر منتشر شود ، هر کسی که بخواهد نامی برای خود ایجاد کند ، می تواند پس از این اعلامیه این کار را انجام دهد.

سری جهانی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 قرار است از نوامبر تا آگوست برگزار شود و یک سری مسابقات و لیگ ها برای پیشرفت بازیکنان برگزار می شود. با شروع پنج لیگ در هر یک از مناطق مهم (اروپا ، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی) و سه لیگ در مناطق جزئی (آسیای شرقی ، آسیای غربی و اقیانوسیه) ، بهترین بهترین ها در هر منطقه پس از آن پیشرفت می کنند به یک لیگ برتر در آنجا ، بازیکنان برتر هر لیگ جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنند.

قالب سری جهانی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21
لیگ های اول در ماه نوامبر آغاز می شوند ، تنها یک ماه پس از انتشار بازی.

تا آن زمان ، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که با مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 Global Series Preseason Invitations ، انگشتان خود را نگه دارند. در یک ویدئو کوتاه شامل افسانه های بازی مانند رونالدینیو و گرت بیل ، EA نشان داد که Twitch Rivals Preseason Invitation در تاریخ 3-5 اکتبر برگزار می شود.

مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 با سرعت بخشیدن به گیم پلی ، حالت شغلی ، نفس تازه می کند

مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 دستاوردهای قابل توجهی در گیم پلی دارد که باعث می شود شما در تمام طول فصل و در تمام طول سال بازی کنید. با مجوز از EA Sports
با نزدیک شدن سریع فصل زمستان ، این روزها هیچ کمبودی از فوتبال در تلویزیون وجود ندارد ، اما جمعه رویداد قابل توجه دیگری را در تقویم فوتبال رقم می زند: انتشار مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 در سراسر جهان ، آخرین تکرار حق رای دادن از بازی های ویدیویی پرفروش از EA Sports.


چگونه بازی می شود ، امسال چه خبر جدید است و چگونه رتبه بندی بازیکنان جمع می شود؟ همه اینها را داریم ، و یک کلمه از مفسر جدید بازی ، آن را پوشش داده است.

پرش به: گیم پلی | حالت شغلی | حالت های دیگر | ابر خویشاوندی | کلمه ای از درک را | حکم

یک بازی خیلی نرم و سریع تر
فوتبال در زندگی واقعی هرج و مرج و روان است ، اما نسخه های قبلی بازی FIFA در برخی مواقع به طور اجتناب ناپذیری و حرکت آهسته را با مقایسه احساس کرده اند. تکل ها برخوردهای سنگینی بین پیکسل های ریزه کاری شده ریز ، پاس ها می لغزند و در اطراف زمین اوج می گیرند ، اگرچه هرگز از هدف مورد نظر شما خیلی دور نیستند. سربرگ ها در مقابل فیزیک تمسخر می کنند.

انتخاب سر دبیر

نقل و انتقالات ویژه منچستر یونایتد: سولسکایر 'ناامید' شد. دورتموند "گیج" شد

بایرن مونیخ با بودجه ای بازسازی می کند زیرا بوندس لیگا بیشتر به دنبال وام است

منچستر یونایتد ، من سیتی ، بایرن و لیورپول همگی آسیب پذیر به نظر می رسند. غول ها چه مشکلی دارند؟
بازی امسال در هنگام تسخیر ابریشمی و جریانی این ورزش مانند یک ارتقا massive عظیم احساس می شود. تکل ها با عواقب همراه است. اندام و حرکت بازیکن بسیار حساس تر و واقعی تر از زندگی است ، به طوری که تصمیمات ضعیف در ثانیه ثانیه در مورد برداشتن یک قدم اضافی یا تلاش برای تغییر جهت منجر به از دست دادن توپ می شود. پاسهایی که بازیکن در حالت تعادل نیست یا روی پای ضعیف ترش قرار دارد ، آنطور که باید رفتار می کند. نتیجه نهایی یک تجربه بسیار هیجان انگیز و هیجان انگیز است.

به همان اندازه ، سرعت در حمله قابل توجه است - همه چیز در مورد گیم پلی در دستیابی به اهداف ، اهداف و اهداف بیشتر افزایش می یابد - وقتی که صحبت از ساخت وسط از میانه زمین یا تغییر توپ از یک جناح به جناح دیگر می شود تا موقعیت های گلزنی را باز کند. در سمت دفاع توپ ، اثر قابل توجه است. چالش های ضعیف زمان بندی شده منجر به خطا ، رزرو ، کارت قرمز و به طور کلی بازی بی نظم می شود ، مواردی که از آن زمان در لیگ برتر شاهد نبودیم ... منچستر یونایتد و تاتنهام در اولدترافورد و استون ویلا مقابل لیورپول در ویلا پارک . (متاسفم ، هواداران من یونایتد و لیورپول. متاسفم.)


گیم پلی بازی در مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 بسیار روان ، سریع و سرگرم کننده است. اگر یک مدافع باشید ، مطمئناً شما را در مورد تکل های زمانی آزمایش می کند. با مجوز از EA Sports
واضح است که توسعه دهندگان وقتی صحبت از 21 بازیکنی می شود که شما در هر زمان یک بازی را کنترل نمی کنید ، درخواست هواداران برای بهبود هوش مصنوعی را شنیده اند. تصمیم گیری هم تیمی ها و حریفان بسیار پیشرفت کرده و باعث می شود گیم پلی سرگرم کننده تری داشته باشید: همانطور که از میانه میدان با توپ شارژ می کنید و به دنبال گزینه های پاس هستید ، هم تیمی های شما اجرای بسیار هوشمندانه و تیزتری دارند. آنها سریعاً دوره های خود را تصحیح می کنند تا در کنار هم بمانند. حتی گزینه هایی برای شما وجود دارد که با یک ضربه از سپر کنترل به آنها بگویید دقیقاً کجا را اجرا کنند.

زنده در ESPN + (بازی های انتخاب شده)

بازی های زنده آینده در ESPN + (ایالات متحده):
دوشنبه ، اکتبر 26
• لورکوزن - آگسبورگ (3.20 بعد از ظهر ET)
• AC Milan v AS Roma (3.35 بعد از ظهر ET)
سه شنبه ، اکتبر 27
• Wycombe v Watford (3.40 بعد از ظهر ET)
• مونترال و نشویل (7.00 بعدازظهر ET)
• ونکوور - سیاتل (10.00 بعد از ظهر ET)

(اتفاقاً بهترین آرزو است: هر وقت سعی کردم ترکیب حفظ توپ ، زدن دکمه سمت راست برای بازی پاس و ضربه زدن به هم تیمی ام در مسیر درست ، در زمان مناسب ، برای دریافت آن را مدیریت کنم) ، من در نهایت توپ را به سکوها می کشیدم یا در فاصله 25 متری از دروازه ملایم تسلیم می شدم.)

هوش مصنوعی در حمله نیز تیزتر نیست. وقتی صحبت از دفاع می شود ، هم تیمی ها از خطوط عبور بسیار آگاه هستند و احتمال پر شدن آنها بسیار بیشتر است. مدافعان کم پشت سر هم بسیار کم می توانند از میدان خارج شوند و اقیانوس ها را مجالی برای بهره برداری قرار دهند. وینگرها به جای کمین در جایی که کمکی به آنها نیست ، پشت توپ برمی گردند.

- رتبه بندی بازیکنان مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21: لوکاکو ، اوبامیانگ ، لاپورت خوشحال نیستند
- آکینفنوا ، قوی ترین بازیکن فیفا 21 ، رویای WWE را فاش کرد

رتبه بندی ها نیز در گیم پلی تقویت شده بیشتر نتیجه می گیرد: بازیکنی که ویژگی های حمله بهتری دارد ، اجرای بهتر و دقیق تری را انجام می دهد. کسانی که ویژگی های ضعیف تری دارند ، احتمالاً آفساید گرفتار می شوند یا در موقعیت های غیرموثر قرار می گیرند ، یا دوندگی خود را اشتباه می گیرند یا توپ را کاملا از دست می دهند.


به طور کلی ، کنترل ها با ظرافت بیشتری انجام می شوند ، دریبل روی توپ نسبت به فشاری که به کنترل کننده وارد می کنید بسیار حساس و "لمس" است و شدت رقابت نسبت به نسخه های گذشته بیشتر مهار کننده و جذب کننده است.


حالت VOLTA همانند FIFA 20 با سرگرمی های عالی در سرتاسر

EA Sports از بازسازی سری جهانی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 خبر می دهد
توسط توماس لس -
29 سپتامبر 2020
EA Sports آخرین نسخه مدار حرفه ای خود را که با انتشار سالانه امتیاز FIFA خود مرتبط است اعلام کرد.

سری جهانی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 دارای یک ساختار منطقه ای مبتنی بر FIFA eWorld Cup و پیش فصل است که شامل حضور حرفه ای ها ، تأثیرگذاران ، تولیدکنندگان محتوا و فوتبالیست های حرفه ای FIFA است.

سری جهانی FIFA 2021
اعتبار: فیفا
مرتبط: در استراتژی اولین ورزشهای سرگرمی محور EA

پیش فصل گسترده و متمرکز بر سرگرمی در ماه اکتبر برگزار می شود. Preseason با یک مسابقه Twitch Rivals Preseason Invitation دو روزه در تاریخ 3 تا 5 اکتبر برگزار می شود که در آن فوتبالیست های حرفه ای ، از جمله سرجیو آگرو ، مهاجم منچسترسیتی ، در تیم های تعاونی FIFA Ultimate Team (FUT) و بازی های فردی شرکت می کنند.

این رویداد در 6 اکتبر با یک رویداد All-Star eLaLiga دنبال خواهد شد که بهترین موارد فیفا در لیگ اسپانیا را نشان می دهد. 8 اکتبر تأثیرگذاران و ایجادکنندگان محتوا در YouTube Gaming Creators Cup را در برابر یکدیگر از جمله شخصیت هایی مانند StandartSkill و Two Players One Console مشاهده خواهید کرد.

یک رویداد پیش فصل نهایی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 Global Series: مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 Challenge در تاریخ 29 اکتبر برگزار می شود ، تیم هایی متشکل از فوتبالیست ها و طرفداران FIFA برای ادعای آخرین حقوق لاف زدن در برابر یکدیگر رقابت می کنند.

مرتبط: NEO نایک و Outfitter را به عنوان شرکای لباس اضافه می کند



جایگزین Primis Player



ساختار جدید رقابتی برای سری جهانی مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 شاهد مجموعه گسترده ای از کشورهای واجد شرایط برای رقابت از طریق یک ساختار آنلاین و تقسیم شده برای بازیکنان در سراسر جهان است. از ماه نوامبر ، شش دور برای شرکت کنندگان تأیید شده FUT در اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، آسیای غربی ، آسیای شرقی و مناطق تعیین شده در اقیانوسیه باز می شود و این فرصت را برای بازیکنان فراهم می کند تا در 30 تورنمنت بعلاوه برای صعود به FIFA eWorld Cup شرکت کنند. .

رقبایی که در کشور اصلی لیگ خود اقامت دارند این فرصت را دارند که از طریق سری جهانی EA SPORTS مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 نماینده باشگاه مورد علاقه خود باشند.

برنت کونینگ ، کمیساریای بازی های رقابتی فیفا در EA ، با ادامه تلاش های سال گذشته و آنچه ساختار جدید رقابت و سرگرمی به دنبال دارد ، هیجان زده است و خاطرنشان کرد که "FIFA 20 Stay and Play Cup پر ستاره ما پاسخ جهانی و جریان اصلی بیشتری را دریافت کرد از آنچه انتظار داشتیم

"با پخش بیش از 100 کشور جهان ، این رویداد به عنوان نقطه شروع جدیدی برای تیم بود زیرا ما شروع به نوآوری و هیجان بیشتر در اکوسیستم رقابتی خود کردیم. امسال ما از طریق قالب های منحصر به فرد رقابتی سرگرمی بیشتری را به همراه بزرگترین لیگ ها ، مارک ها و نام های فوتبال روی کره زمین به ارمغان می آوریم. ما نمی توانیم منتظر بمانیم که جذاب ترین ، در دسترس ترین و پر استعدادترین فصل FIFA تاریخ را ارائه دهیم. "

Esports Insider می گوید: این خبر بزرگی برای کسانی است که در صحنه حرفه ای فیفا شرکت کرده یا سرمایه گذاری کرده اند. سرمایه گذاری سنگین EA در یک فصل مقدماتی مبتنی بر سرگرمی منعکس کننده رویکرد گسترده تر آن در ورزشها است که به موقعیت خود ادامه می دهد یا سرگرمی افراد مشهور را با سمت رقابتی بازی های خود ترکیب می کند.

تاریخ انتشار و قیمت مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21
چیه؟ محبوب ترین شبیه ساز فوتبال جهان
تاریخ انتشار؟ 9 اکتبر
با چه چیزی می توانم آن را بازی کنم؟ PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series X ، Nintendo Switch ، PC
قیمت: نسخه استاندارد 49.99 پوند / 59.99 دلار است
آکورد زدن


مسابقات fifa 21 در تهران



(اعتبار تصویر: EA)
اعتصاب سرگرم کننده و پاداش آور است
کراس ها از وینگرهای راست کشنده هستند
دفاع و تغییر بازیکن همچنان متناقض و ناامید کننده است
برای کسی که FIFA را صرفاً برای بازی در مقابل جفت خود خریداری می کند ، این یک ورود خوب است. فقط در صورت صرف وقت زیاد با بازی ، به ویژه آنلاین ، می توانید شکاف ها را مشاهده کنید.

فیلم های پیشنهادی برای شما ...
بستن
همان نوع خطاهای دفاعی را که به طور مکرر اتفاق می افتند و همچنین عدم پاسخگویی در ورودی هایی مانند حرکت مهارت را مشاهده خواهید کرد. اگر اتصال اینترنت شما کامل نباشد ، شما باید یک بازی فوتبال پیش بینی را انجام دهید ، امیدوار باشید که چالشی که ایجاد کردید وقتی به بازی برسد ، واقعاً متصل شود.

مسئله این است که ، فیفا نمی تواند تصمیم بگیرد که آیا می خواهد یک بازی برای بازیکن هاردکور Ultimate Team eSports باشد یا دوستان روی نیمکت که چند بازی بعد از میخانه انجام می دهند. این در برزخ از بین رفتن سیستم های قدیمی گیر کرده و در صورت ترکیب با سیستم های جدید مشکلاتی را ایجاد می کند. انیمیشن های خراب وجود دارد که نیمی از دهه گذشته در بازی وجود داشته است. بازیکنانی که از مکانیک خراب استفاده می کنند مانع بازی های آنلاین می شوند.

مهاجمان با وجود حفظ یک چهار نفری از مدافعان برای از بین بردن توپ ، توپ را در اختیار داشتند. پاس ها صرف نظر از اینکه کمک های درون بازی را خاموش کنید ، به سادگی از رفتن به مسیر مورد نظر امتناع می کنند. جابجایی به یک بازیکن خاص ، قرعه کشی یک چوب درست است و امیدواریم که این بازی به شما امکان کنترل هافبک میانی مرکزی شما را ندهد ، در حالی که مهاجم سرخپوش حریف شما یک تپه گرد و غبار به شکل بازیکن در لبه جعبه شما می گذارد.


هنوز هم به طور قطع برخی پیشرفت ها صورت گرفته است. عنصر مورد علاقه ما در فیفا امسال با اختلاف زیاد تیراندازی است که تغییرات محسوسی داشته است. هر زاویه ای به عنوان یک وسیله حمله مناسب احساس می شود و این امکان را برای تلاش های انفرادی تماشایی یا لحظات ظریف بازی تیمی فراهم می کند. بودن در حمله بیشتر از سالها سرگرم کننده است.

کراسینگ همچنین با یک کراس شلاق جدید به سبک ترنت الکساندر-آرنولد به زرادخانه بهترین وینگرهای جهان افزوده شده است. تلفیق یکی از اینها با یک بازیکن با استعداد طبیعی عنوان کشنده است. در حالی که مطمئناً در زمان خود با مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 چندین گل باورنکردنی به ثمر رسانده ایم ، اما حریفان اغلب به نوعی به آنها پاسخ می دهند ، علی رغم تمام تلاش های شما ، دفاع سرنخ شما را سردرگم می کنند.

بازی Ultimate Team


(اعتبار تصویر: EA)
تمرکز بیش از حد بر معاملات خرد
تیم Ultimate بیشترین توجه را دارد
حالت تعاونی جدید ، از دست دادن کودکان 12 ساله را به یک ورزش تیمی تبدیل می کند
تیم Ultimate تمرکز اصلی هر یک از بازی های FIFA را دارد و امسال فرقی نمی کند. شبیه ساز کتاب برچسب های گرسنه معامله ، با تم فوتبال ، با توانایی بازی در Division Rivals ، Squad Battles و Friendlies در همکاری ، با بزرگترین تغییر در سالهای گذشته روبرو شده است.

اگرچه این ممکن است یک چیز خوب به نظر برسد ، اما از آنجا که ناامیدی مداوم FUT با یک دوست قابل تحمل تر است ، عدم ورود آن به حالت رقابتی FUT Champions یک فرصت از دست رفته است. خارج از آن ، حالت هنوز کاملاً روی باز کردن بسته های موارد مجازی متمرکز است. به این ترتیب بازیکنان اعضای جدید تیم رویایی خود را استخدام می کنند و اقلام مصرفی را به دست می آورند که هر دو با سکه ، ارز مجازی بازار نقل و انتقالات درون بازی قابل فروش هستند.

از نظر فنی ، برای بازی Ultimate Team خارج از قیمت بازی ، مجبور نیستید یک پنی هم هزینه کنید. با این اوصاف ، بازیکنی که هیچ پولی خرج نمی کند در مقایسه با کسانی که مایلند صدها پوند برای بسته ها خرج کنند ، در نقطه ضعف است ، تا حدی که اساساً احساس غیرقابل عبور بودن می کند. حتی برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری بیش از دو برابر قیمت بازی هستند ، دسترسی به بالاترین کارت و محبوب ترین بازیکنان جهان کاملاً توسط شانس تعیین می شود.

این حالت نباید در سال 2020 جایی در بازی داشته باشد - حداقل نه به این شکل. روش های به مراتب بهتر و ناامیدکننده تری برای کسب درآمد از بازی های تمام قیمت وجود دارد ، و این هنوز هم یک پیشنهاد مهم برای توصیه فیفا است.
فیفا 21
از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد
برای جستجو به ناوبری بروید
فیفا 21
مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 نسخه استاندارد Cover.jpg
هنر جلد استاندارد با کیلیان امباپه
توسعه دهنده (ها) EA Vancouver
EA رومانی
ناشر (ها) EA Sports
سری فیفا
بستر، زمینه)
ویندوز مایکروسافت
PS4
ایکس باکس وان
نینتندو سوییچ
Google Stadia
پلی استیشن 5
Xbox Series X / S
رهایی
Microsoft Windows ، Nintendo Switch ، PS4 ، Xbox One
9 اکتبر 2020
PS5 ، Xbox Series X / S ، Stadia
TBA
ژانر (ها) ورزشی
حالت (ها) تک نفره ، چند نفره
مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 یک بازی ویدیویی شبیه سازی فوتبال است که توسط Electronic Arts به عنوان بخشی از سری FIFA منتشر شده است. [1] این بیست و هشتمین قسمت از سری FIFA است و در 9 اکتبر 2020 برای مایکروسافت ویندوز ، نینتندو سوییچ ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. نسخه های پیشرفته PS5 و Xbox Series X و Series S علاوه بر نسخه Stadia ، در سال 2021 در دسترس خواهند بود.


فهرست
1 ویژگی
1.1 تیم نهایی
1.2 حالت شغلی
1.3 VOLTA Football 21
1.4 مجوز
2 رها کنید
2.1 پوشش و سفیران
3 پذیرایی
4 منبع
5 لینک خارجی
امکانات
تیم نهایی
تیم Ultimate از 100 بازیکن آیکون ، از جمله 11 نام جدید برخوردار است. اریک کانتونا ، پترچ ، اشلی کول ، ساموئل اتوئو ، فیلیپ لام ، فرنس پوشکاس ، باستین شواین اشتایگر ، داور شوکر ، فرناندو تورس ، نمانیا ویدیچ و ژاوی همگی برای اولین بار به عنوان نماد ظاهر می شوند. [2] [3] جنس لمان در FUT 21 نمادی نخواهد بود.

تیم Ultimate شاهد اضافه شدن ویژگی های گیم پلی Co-op در قالب Division Rivals ، Squad Battles و Friendlies با یک دوست بصورت آنلاین برای باز کردن اهداف و جوایز خواهید بود. FUT به دلیل طبقه بندی شدن به عنوان "جعبه غنیمت" و منبع قمار آنلاین ، مورد جنجال قرار گرفت. امتیازات فیفا قبلاً در بلژیک ممنوع شده بود و به زودی می توانست در سراسر جهان ممنوع شود. [4] بازیکنان می توانند با رشد کلوپ FUT ، استادیوم FUT خود را با tifos ، مواد شیمیایی ، تروفی ، موسیقی ، تندیس و استند سفارشی کنند. اکنون می توان آمار درون بازی را به صورت جداگانه برای کارت های ویژه ارتقا داد (مثالی که ارائه می شود این است که اگر ترنت الکساندر-آرنولد یک ضربه آزاد برای یک کالای فرم TOTW به ثمر رساند ، دقت ضربه آزاد می تواند بسیار بالاتر از فرم دیگر او باشد موارد). بازی های دوستانه Live FUT قوانین خانه را با قوانین تیم ترکیب می کند تا انواع مختلف مسابقه را ایجاد کند که در طول سال تغییر می کند. منوهای طراحی مجدد اجازه دسترسی مستقیم به تیم و استادیوم آنها را از هرجای منوی اصلی می دهد. در رویدادهای جدید FUT ، بازیکنان می توانند برای انتخاب قفل بسته ها ، سکه ها ، اقلام باشگاهی یا بازیکنان در اهداف رویداد تیمی ، طرفین خود را انتخاب کرده و با جامعه FUT رقابت کنند. بازیکنان می توانند با کل جامعه کار کنند و با تکمیل اهداف بصورت جمعی جوایز مشترکی کسب کنند.

100 نفر برتر در FUT Champions به 200 برتر تبدیل می شوند. 30 مسابقه در Division Rivals به رتبه بندی هفتگی آنها کمک می کند. آنها می توانند مسابقات بیشتری را برای امتیازات مهارت و امتیازات FUT Champions انجام دهند اما رتبه خود را افزایش نمی دهند. بازیکنان وقتی برای اولین بار در Division Rivals به یک بخش جدید صعود می کنند ، می توانند پاداش اضافی سکه بدهند. از Squad Battles می توان برای تعیین تقسیم رقبا در آغاز FUT 21 استفاده کرد.

موارد مصرفی مربوط به تناسب اندام و تمرینات از بازی حذف شده است. [5] بازیکنان هنوز در طول مسابقه تناسب اندام و استقامت خود را از دست می دهند ، اما بازی بعدی خود را با آمادگی کامل شروع می کنند. اقلام شفابخشی فقط به طلای معمولی و نادر تبدیل شده اند. [6]

باشگاه بازیکن را می توان از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 و از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری X و سری S منتقل کرد ، اما نه از پلی استیشن به ایکس باکس یا بالعکس.

در 9 سپتامبر 2020 ، EA رتبه بندی Ultimate Team در میان 100 بازیکن برتر را منتشر کرد. لیونل مسی ، مهاجم بارسلونا با رتبه 93 در رده نخست ، کریستیانو رونالدو ، مهاجم یوونتوس با 92 ، و جان اوبلاک ، دروازه بان اتلتیکو مادرید ، نیمار ، مهاجم پاری سن ژرمن ، کوین دی بروین ، هافبک منچسترسیتی و رابرت مهاجم بایرن مونیخ قرار دارند. لواندوفسکی همه با 91.

حالت شغلی
بعد از سال ها انتقاد از جامعه - عمدتا به حالت مدیر ، حالت شغلی شاهد موارد جدیدی خواهد بود. [7] [8] اضافات جدید شامل یک حالت شبیه سازی بازی تعاملی اصلاح شده ، که به بازیکنان امکان می دهد علاوه بر تغییر برنامه های بازی در زمان واقعی ، فوراً به داخل بازی ها بروند و از آنها خارج شوند. یک سیستم تمرینی جدید و پیشرفته که به شما امکان می دهد برنامه های تمرینی هفتگی و توانایی آموزش بازیکنان برای بازی در موقعیت های مختلف ، آمار جدید مانند آمادگی جسمانی و رشد ، سیستم آکادمی جوانان ، گزینه های انتقال بیشتر مانند وام برای خرید معاملات ، و افزایش AI مخالفت. [7]

VOLTA Football 21
حالت FIFA Volta در FIFA 20 معرفی شد و همچنین بخشی از مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 خواهد بود. طبق گفته سازندگان ، ولتا 21 بهبودهای گیم پلی را خواهد داشت و حالت های جدید بازی مانند The Debut ، عاقبت حالت داستان سال گذشته ، با حضور زین الدین زیدان ، تیری هانری ، کاکا و فرانک لمپارد را مشاهده خواهد کرد. Volta Squads ، یک حالت آنلاین که افراد می توانند با دوستان خود بازی کنند. و حالت Feature Battles. همچنین پنج مکان جدید (سائو پائولو ، پاریس ، سید) وجود خواهد داشت

نی ، دبی و میلان) با افزودن استادیوم VOLTA. [9] [10]

مجوزها
این بازی دارای بیش از 30 لیگ رسمی ، بیش از 700 باشگاه و بیش از 17000 بازیکن است. [11] در آگوست سال 2020 ، EA Sports یک همکاری چند ساله انحصاری با آث میلان و اینترمیلان را اعلام کرد. [12]

یوونتوس ، رم ، ریور پلاته ، بوکاجونیورس و کورینتیانس در مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 حضور نخواهند داشت و در عوض به ترتیب با نام های Piemonte Calcio ، Roma FC ، Nuñez ، Buenos Aires و Oceânico FC شناخته می شوند. این بازی شبیه بازیکنان را حفظ خواهد کرد (به استثنای Oceânico FC) ، اما نشان رسمی ، کیت ها و استادیوم ها در دسترس نخواهند بود و در عوض از طرح های سفارشی و استادیوم های عمومی تولید شده توسط EA Sports استفاده می شود. بایرن مونیخ همچنین در این بازی با بازیکنان و کیت های مجاز حضور دارد اما مجوز ورزشگاه خود را ندارد و در یک استادیوم عمومی بازی خواهد کرد. [13]

رهایی
مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 در تاریخ 9 اکتبر 2020 در سراسر جهان برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد. [14] [15] [16] نسخه سوییچ یک نسخه "Legacy Edition" است ، با کیت های به روز شده ، لیست ها و به روزرسانی های جزئی ، اما شامل "حالت های بازی جدید یا نوآوری های گیم پلی" نیست. [16] این بازی دارای سه نسخه رسمی است: Ultimate ، Champions و Standard. نسخه های Ultimate و Champions در 6 اکتبر پیش از انتشار نسخه استاندارد در 9 اکتبر منتشر شد. [14] مشترکان EA Play در 1 اکتبر توانستند 10 ساعت آزمایش دسترسی زودهنگام مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 را دریافت کنند. [15] این بازی همچنین در PlayStation 5 ، Xbox Series X / S و Google Stadia در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد. [14]

پوشش و سفیران
در ژوئیه سال 2020 ، کیلیان امباپه ، مهاجم پاری سن ژرمن به عنوان ستاره جلد هر سه نسخه اعلام شد. [17] [18] Erling Haaland ، Trent Alexander-Arnold ، João Félix ، Sam Kerr ، Wu Lei ، Javier Hernández و Carlos Vela به عنوان سفیران رسمی بازی اعلام شدند. [19] [20]

سفیران FIFA Next ، لیستی متشکل از استعدادهای در حال ظهور که مفهوم "Win as One" را در خود جای داده اند ، میسون مونت ، جورجیا استن وی ، فیل فودن ، مالوری پوگ ، استیون برگویان ، تئو هرناندز ، رودریگو ، سرجیو دست ، جیووانی رینا ، برونو گویمارس ، هوانگ هی چان و آرون کانلی. [20] [21] [
قدیمی آشنا
حالت های قدیمی نیاز به توجه بیشتری دارند.
تغییرات جزئی بیش از مشکلات یک دهه گذشته نیست.
ولتا جادوی خیابان فیفا را به تصویر نمی کشد.
حالت هایی مانند Career و Pro Club ها بسیار جزئی ارتقا یافته اند. پیشرفت بازیکنان از طریق آموزش و توسعه این بار تا حدودی عمیق تر است ، اما بدیهی است که فاقد ریز مدیریتی است که سری Football Manager از آن برتر است.

احترام ضعیف فیفا به خیابان FIFA ، ولتا ، برمی گردد. این حالت سعی دارد با بازی های کوچکتر 3v3 ، 4v4 و 5v5 برای مخاطبان گاه به گاه (بیشتر) بازی کند. در حالی که برخی از قوانین متفاوت هستند ، مانند آنچه که به عنوان یک ترفند خوب به حساب می آید و چه چیزی به حمله فیزیکی نزدیکتر است ، اما این تفاوت آنقدر کافی نیست که بتواند خود را از بازی اصلی فوتبال متمایز کند.

همچنین کاملاً کم است

نوازنده بازی های FIFA Street - این رنگ مطابق با استانداردهای سال 2020 سخت است ، اما به آن بازی ها عطر و طعم خاص خود را می بخشد ، که ولتا واقعاً ندارد.

حالت داستانی ولتا از نظر مهربانی کوتاه و بسیار آزار دهنده تر از تلاش سال گذشته است. این فرضیه مشابهی دارد: شخصیت شما در سراسر جهان سفر می کند تا با یکی از افسانه های زنده فوتبال یک لگد بزنید.

باشگاه های حرفه ای توانایی شخصی سازی کیت های تیمی را در مسابقات فیفا ۲۱ FIFA 21 نیز دریافت کرده اند ، بنابراین اکنون شما و دوستانتان می توانید روش های جدید و هوشمندانه ای برای عبور از فیلترهای زبان توهین آمیز EA به شکل لباس پیدا کنید. این حالت همچنان به شدت رعایت نمی شود وفاداران آن هر ساله حفظ می شوند و بعد از نیم دهه رفتار مشابه ، احساس می شود عنصری از بازی است که EA تقریباً فراموش کرده است.