خرید بلیت جام جهانی قطر | مراحل خرید بلیت جام جهانی 2022

  • نویسنده : بلیت جام جهانی قطر 
  • دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
  • 0 کامنت

راهنمای کامل خرید بلیت جام جهانی قطر ۲۰۲۲

خرید بلیت جام جهانی قطر

آیا قصد خرید بلیت جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از سایت فیفا را دارید؟ مطلب زیر را با دقت مطالعه نمایید (راهنمای کامل ثبت نام در فیفا)

فوتبال یکی از مهم ترین اتفاقات جهان است و همچنین به عنوان پر طرفدار ترین ورزش نیز شناخته می شود. هر بار افراد بسیاری برای خرید بلیت های جام جهانی اقدام می کنند. در سال 2022 نیز، طرفداران فوتبال ایرانی زیادی نسبت به رفتن به ورزشگاه ها برای دیدن بازی های جام جهانی مشتاق هستند. این جام جهانی در قطر برگزار می شود. جالب است بدانید که برای اولین بار می باشد که جام جهانی در یک کشور در خاورمیانه برگزار می گردد. بر اساس قرعه کشی های انجام شده،چیدمان گروه ها مشخص شد و ایران با گروه انگلستان و آمریکا بازی خواهد داشت. همزمان با تلاش تیم ها که با همه ی قوا خودشان را برای بزرگ ترین اتفاق ورزشی فوتبال در جهان آماده می کنند، طرفداران و تماشاچیان نیز در حال تهیه بلیت و آماده سازی شرایط برای رفتن به ورزشگاه ها و دیدن بازی ها می باشند. در این مطلب تمامی مراحلی که باید برای تهیه بلیت انجام دهید و مقررات آن را با شما در میان می گذاریم. با ما همراه باشید.


مراحل خرید بلیت جام جهانی 2022

مراحل خرید بلیت جام جهانی 2022


خوب است بدانید که به دلیل درخواست های زیاد، فروش بلیت با قرعه کشی انجام می شود. در مرحله اول از بین 17 میلیون درخواست، تنها 800 هزار نفر توانستند بلیت ها را تهیه کنند. برای این خرید باید به سایت فیفا درخواست بدهید و مراحل لازم را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود و در مراحل بعد موفق به دریافت آن ها خواهید شد.

قدم اول

خرید مستقیم تیکت جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از سایت فیفا


راهنمای خرید مستقیم تیکت جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از سایت فیفا


برای خرید بلیت باید ابتدا در سایت فیفا عضو شوید. اگر عضو نیستید، باید به آدرس fifa.com مراجعه کنید و در بخش سمت راست آن، مراحل ثبت نام را انجام دهید. برای این کار تنها کافیست چند مرحله را ثبت کنید که شامل نام کاربری، رمز و ایمیل معتبر است. رمز را به یاد داشته باشید یا آن را در جایی یادداشت کنید. بعد از عضویت، یاید وارد سایت شوید. لینک مورد نظر برای خرید بلیط روی صفحه اول درج شده است. روی آن بزنید و قسمت بلیت فروشی را انتخاب کنید. بعد در صفحه International fans وارد شوید. زمانی که وارد بخش فروش بلیت شدید، بین یک ربع تا بیست دقیقه زمان نیاز است تا مراحل اصلی آغاز شوند. ایتدا باید حروق تصویر را وارد کنید و در مرحله بعد، وارد صف می شوید. در پایین صفحه از طریق یک نوار متوجه می شوید روند خرید چظور پیش می رود.

قدم دوم


بعد از پنج دقیقه وارد صفحه می شوید، تا نوار پر نشده است از صفحه خارج نشوید و بارگزاری مجدد نیز انجام ندهید. این کار باعث می شود نوبتتان را از دست بدهید. بعد از چند دقیقه با شمارش معکوس به پرتال خرید هدایت می شوید. بعد باید روی دکمه اینتر بزنید. قوانین به صورت کام لنوشته شده اند و بهتر است با صلاح دید خودتان این بخش را به صورت کامل نخوانید و بعد از خرید بلیت این کار را انجام دهید. دکمه بنقش را بزنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.
اگر پیش از انجام این مراحل عضو سایت فیفا شده باشید، در این مرحله به راحتی با وارد کردن ایمیل و رمز عبور، کارتان را پیش می برید. بعد باید قوانینی که مشخص شده اند را تایید کنید و بعد دکمه بنقش را بزنید. حالا از شما درخواست می شود تا اطلاعاتی را درج کنید. این بخش را با حوصله و دقت کافی انجام دهید. این اطلاعات شامل جنسیت، نام و نام خانوادگی، اطلاعات پاسپورت و ملیت می شوند. بعد از آن شما می توانید اطلاعات بلیت ها را برای خرید دریافت کنید. شما باید آدرس، شماره را بدون 0 و دیگر موارد را حتما به دقت وارد کنید. حتما از شماره اصلی خود استفاده کنید تا بعد از قرعه کشی اگر موفق به دریافت بلیت شدید، به راحتی به شما اطلاع بدهند.

قدم سوم


اگر اطلاعات را کامل وارد کنید، به مرحله بعد می روید. در این بخش باید مشخص کنید طرفدار چه تیمی هستید. باید تیمی را مد نظر قرار دهید که می خواهید بلیت بازی هایش را تهیه کنید. بعد از چک کردن صحت اطلاعاتی که وارد کرده اید، مراحل را ثبت کنید. بعد سه گزینه رو به روی شما قرار می گیرند که برای بازی های تیم ملی باید روی گزینه نارنجی کلیک کنید. حالا بازی ها دسته بندی شده اند. اولی را انتخاب کنید. برای خرید بلیت برای افراد معلول، باید روی گزینه سمت چپ در پایین صفحه بزنید. بر اساس جایگاهی که خرید بلیت برای آن معین می شود، بها می تواند تغییر کند. به طور مثال دسته اول شامل صندلی های زرد هستند که دید خوبی به بازی دارند.


مرحله آخر

قیمت بلیت جام جهانی قطر ۲۰۲۲
سپس جدولی را می بینید که می توانید قیمت بلیط ها را به صورت دقیق روی آن بررسی کنید و هرکدام را که قصد دارید، انتخاب نمایید. اگر می خواهید هر سه بلیت را تهیه کنید، باید روی دکمه سمت راست کلیک کنید. سپس خرید نهایی را با انتخاب گزینه سمت چپ انجام دهید. در این مراحل پولی از کسی گرفته نمی شود و اگر در قرعه کشی برنده شوید، می توانید با پرداخت، جایگاه را خریداری کنید و برای تماشای مسابقات فوتبال به ورزشگاه بروید. در آخر یک کد برای شما نشان داده می شود که باید آن را نگهدارید.
 
جمع بندی


جام جهانی فوتبال بزرگ ترین رویداد ورزشی در زمینه فوتبال در سطح جهان است. تمامی تیم ها خودشان را آماده می کنند تا بهترین خودشان را نشان دهند و بازی ها را با جذابیت بیشتری همراه کنند. علاوه بر بازیکنان، یکی از ارکان مهم هر بازی به ویژه در فوتبال، تماشاچیان هستند. مردم ایران نیز دوست دارند در بازی های جام جهانی حضور پیدا کنند و تیم شان را تشویق نمایند. به همین دلیل افراد زیادی به تهیه بلیط می پردازند تا بتوانند از دیدن بازی ها لذت ببرند. با این حال فیفا از بین درخواست ها قرعه کشی می کند و تعداد محدودی را برای خرید این بلیط ها انتخاب می نماید. برای ثبت نام باید مراحلی را در سایت فیفا انجام دهید که در این مقاله به طور کامل به آن ها اشاره کرده ایم.