خرید راکت پدل | فروشگاه آنلاین خرید راکت پدل + قیمت مناسب

  • نویسنده : خرید راکت پدل
  • شنبه 13 خرداد 1402
  • 0 کامنت

 راکت پدل ویلسون، هد، تکنیفایبر، آدیداس، بابولات، پرینس

خرید راکت پدل

انواع راکت پدل

راکت های پدل مدل های بسیار متنوع با برند های مختلف و مطرحی دارند که در این مطلب شما را با تک تک ویژگی های یک راکت پدل با کیفیت و راهنمای خرید راکت پدل آشنا خواهیم کرد.

تا آخر مطلب ما را دنبال کنید ، همچنین به زودی راکت های این صفحه کامل تر میشوند و کاملا بروز میباشد.


راکت های پارویی به طور کلی دارای 3 شکل مختلف هستند. هر کدام از آنها رفتار متفاوتی در پیست دارند. بنابراین، تیغه های گرد، الماسی یا قطره ای داریم

از زمانی که اولین مجموعه پدل ما منتشر شد، ما توانستیم تمام دانش خود را به محصولات خود منتقل کنیم. تجربه ای که در طول هفتاد سال به دست آورده ایم، به عنوان یکی از بازیگران اصلی در توسعه ورزش، این امکان را به ما داده است که بهترین راکت ها را برای ورزش پادل طراحی کنیم.

راکت های پدل کنترلی: به دلیل شکلی که دارند به راکت های گرد نیز می گویند. اگر می‌خواهید کنترل، مدیریت و دقت بیشتری داشته باشید، عالی هستند و اگر به دنبال یک بازی استراتژیک و دفاعی هستید، این راکت شماست.
       تیغه های پارویی: تیغه های الماسی نیز نامیده می شود. برخلاف راکت های قبلی، چیزی که این راکت ها به دنبال آن هستند قدرت است. با داشتن ساختار مقاوم تر و محکم تر، آنها برای یک بازی کاملاً تهاجمی عالی هستند. اگر می خواهید بازی هوایی خود را تقویت کنید و به حمله خود امتیاز بدهید، این راکت را انتخاب کنید.
       تیغه های همه کاره: آنها تعادل کاملی بین دو نوع قبلی هستند. آنها به شکل اشک هستند، از این رو نام دیگر آنها، تیغه های اشکی است. اگر به دنبال تعادل بین کنترل و قدرت، بین بازی دفاعی و تهاجمی هستید، آنها ایده آل هستند. اگر یک بازیکن هیبریدی هستید، در تهیه این راکت تردید نکنید.
بهترین راکت پادل 2022
هر سال در ابتدای فصل، برندها مدل‌های جدید راکت‌ها را عرضه می‌کنند و گاهی اوقات به سختی می‌توان با همه اخبار همراهی کرد. ما خلاصه ای از بهترین مارک های راکت تنیس پارویی را برای سال 2022 تهیه می کنیم.

در فروشگاه آنلاین پادل ما می توانید بهترین راکت های پادل موجود در بازار را پیدا کنید. آخرین اخبار راکت پادل را کشف کنید. در کاتالوگ گسترده ما بیل ایده آل شما وجود دارد. ما طیف گسترده ای از مارک ها، مدل ها و محدوده ها را داریم. مهم نیست که چه سطحی دارید، در Padel Padel Pro Shop می توانید محصولات مناسب برای سطح بازی خود را با بهترین قیمت بازار تهیه کنید.


راکت پدل آدیداس
راکت پادل آدیداس همیشه مترادف با نوآوری بوده است. آدیداس برندی است که چندین دهه پیشرو بازار در بسیاری از ورزش ها بوده است. به همین دلیل بهترین مواد و فناوری ها را در اختیار دارند و این بدان معناست که عرضه هر ساله تیغه های آن ها باعث می شود تا انتظار زیادی داشته باشیم زیرا یکی از پرتقاضاترین ها در بازار هستند. در میان سایر موارد، می‌توانیم Adidas Metalbone 3.1 Shovel توسط Ale Galán برای سال 2022 را برجسته کنیم، یک راکت برقی با سیستم سفارشی‌سازی وزن جدید، یا Adipower CTRL Lite 2022 که تعادل کاملی بین کنترل و قدرت ارائه می‌دهد.

راکت های هد پدل
هد برندی با سابقه قابل توجه در تنیس است و همچنین سال ها یکی از برندهای مرجع در پادل بوده است. به دلیل طراحی های منحصر به فرد و استفاده از بهترین فناوری ها در بازار شناخته شده است. از این رو، در این فصل بسیاری از حرفه ای ها این برند را انتخاب کرده اند، مانند آری سانچز با راکت Head Alpha Motion یا Arturo Coello، یکی از برجسته ترین وعده های دنیای پادل.

راکت پدل بولپدل
Bullpadel یکی از شناخته شده ترین برندها و با برجستگی بیشتر در بازار پارو می باشد. دارای تیغه های معتبر و نمادین در کاتالوگ خود است. به عنوان یک برند خاص برای این ورزش، 100٪ از منابع خود را در نوآوری و توسعه فناوری های جدید قرار می دهد که پادل را به سطح بعدی می برد. این رهبر واقعی بازار است. آنها طیف گسترده ای از راکت ها برای سطوح و انواع بازی های مختلف دارند. بسیاری از حرفه ای ها Bullpadel را به عنوان برند تجهیزات خود انتخاب می کنند. این مورد پاکیتو ناوارو، مارتین دی ننو، تلو، چینگوتو، جما تریای یا آلخاندرا سالازار است.

در میان راکت های آن، Vertex و Hack نمادین برجسته است.

چه یک بازیکن رقابتی، یک بازیکن معمولی یا یک بازیکن تفریحی باشید، راکت پادل مورد نیاز خود را در Tennis pro پیدا خواهید کرد. شناخته شده ترین مارک های تنیس نیز راکت های پادل را برای تمام سطوح ارائه می دهند. برخی از این برندها Babolat، Head، Wilson و Dunlop هستند. با این حال، می توانید مارک هایی مانند Bullpadel، Nox، Starvie و Royal Padel را نیز کشف کنید که در اسپانیا بسیار محبوب هستند.
راکت های پدل مورد استفاده بزرگترین بازیکنان در تور جهانی پادل در وب سایت ما، پدل در دسترس هستند. بازیکنان معروفی که در وب سایت ما از راکت استفاده می کنند عبارتند از سانیو گوتیرز، ماکسی سانچز، میگل لامپرتی، آگوستین تاپیا، پاکیتو ناوارو، پابلو لیما و فرناندو بلاستگوین!

ویژگی های راکت پادل
در  ما به شما اجازه می‌دهیم راکت‌های پادل را بر اساس سطح بازی و فرکانس بازی خود کشف کنید. در واقع طیف گسترده ای از راکت ها وجود دارد تا به شما این امکان را می دهد که راکتی را انتخاب کنید که مناسب شماست. اگر بازیکنی هستید که به زمین پادل عادت کرده اید، می توانید راکت خود را بر اساس ترجیحات و نیازهای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید بین راکت های قدرتمند، همه کاره و دقیق یکی را انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر فقط به صورت گهگاهی بازی کنید، می توانید شادی خود را در میان راکت های پادل تفریحی ما بیابید. در نهایت، جوانان همچنین می توانند راکت صحیح را پیدا کنند زیرا راکت های پادل جونیور در وب سایت ما وجود دارد.

راکت پادل را به راحتی برای خود پیدا کنید
از میان مجموعه عظیمی از راکت‌های پادل از بزرگترین برندها، مانند Babolat، Head، Bullpadel، Nox و بسیاری دیگر، راکت‌های پادل را انتخاب کنید.
ما همچنین راکت‌های پادل دست دوم را با هدف ارائه راکت‌هایی با کیفیت بالا می‌فروشیم که کم یا زیاد استفاده شده‌اند، اما می‌توانند با قیمت ارزان‌تر مال شما باشند. علاوه بر این، اگر به دنبال برندها و مدل های منحصر به فرد هستید، برندهای آدیداس، آسیکس و کلمه را فراموش نکنید.
بله خرید راکت پدل شما را برای راکت پادل بعدی خود تحت پوشش قرار داده است. بخش padel را در سمت راست بالای تمام صفحات وب در فروشگاه راکت پدل کشف کنید. شما همچنین می توانید راکت پادل خود را بر اساس شکل دلخواه خود پیدا کنید. به عنوان مثال، برخی از راکت‌های پادل شکلی گرد ارائه می‌کنند تا کنترل بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند. در همین حال، راکت‌های دیگر دارای شکل قطره آب (یا پارگی) هستند که هدف آنها تطبیق پذیری بیشتر است. در نهایت، شکل الماس برای بازیکنان سطح خبره که در جستجوی قدرت هستند، ساخته شده است.
 

سوالات متداول در مورد راکت پدل
چگونه راکت پارویی انتخاب کنیم؟
عوامل زیادی می توانند تعیین کنند که یک راکت بخریم یا دیگری. اما برای اینکه انتخاب راحت‌تری داشته باشیم، روی سه مورد مهم تمرکز می‌کنیم: سطح، نوع بازی و قیمت. در زیر هر یک از عوامل را به تفصیل توضیح می دهیم.

سطح بازی:
در بازار، ما راکت هایی داریم که مخصوص سطوح مختلف بازیکن طراحی شده اند. بنابراین ما راکت هایی برای سطح مبتدی یا متوسط، راکت های سطح پیشرفته و راکت های حرفه ای داریم.

راکت‌های مبتدی اغلب راکت‌های کنترلی هستند، زیرا وقتی ماجراجویی خود را با تنیس پارویی شروع می‌کنیم، تکنیک کافی نداریم و به ابزاری نیاز داریم که به ما کمک کند توپ را بدون مشکل برگردانیم. آنها راکت های پادل راحت تر هستند که امنیت را منتقل می کنند و وسیع ترین نقطه شیرین را دارند. در مورد مواد، آنها معمولاً فایبرگلاس هستند.

اگر مدت زیادی است که بازی می کنیم و تکنیک ما توسعه یافته تر است، می توانیم راکت های پیشرفته را انتخاب کنیم. آنها به ما اجازه می دهند یک بازی تهاجمی تر داشته باشیم زیرا قدرت و ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند.

در نهایت، راکت‌های حرفه‌ای سفت‌تر هستند، از مواد مقاوم‌تری مانند کربن ساخته می‌شوند و وزن بیشتری دارند. استفاده از این تیغه ها و توسعه کامل تکنیک به ما کمک می کند تا در طول بازی توپ را دقیقاً در جایی که می خواهیم رها کنیم. اما، خروجی توپ بسیار کمتر است، بنابراین در صورت نداشتن سطح مناسب، استفاده از این راکت ها را توصیه نمی کنیم.

سبک بازی:
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بسته به نوع بازی، باید یک نوع راکت تنیس پارویی یا دیگری را انتخاب کنیم. بنابراین، اگر بیشتر دفاعی بازی کنیم، دور اول را انتخاب می کنیم. اگر بازی تهاجمی را بیشتر ترجیح دهیم، راکت الماس را انتخاب می کنیم و اگر بخواهیم بین دو سبک تعادل برقرار کنیم، راکت اشکی را انتخاب می کنیم.

قیمت راکت پدل

بالاخره باید تصمیم بگیریم که چقدر حاضریم بپردازیم. اگرچه، این موضوع اصلی نیست