• تیم فوتسال علی بابا در جام برندکاپ

معرفی
علی‌بابا نه تنها کامل‌ترین سیستم جستجوی بلیط‌های سیستمی و چارتر است، بلکه امکان رزرو و خرید بلیط را در کمترین زمان ممکن، برای‌تان فراهم می‌کند. داشتن سفری آسان و مطمئن، یکی از آن مواردی است که کیفیت زندگی‌مان را بالا می‌برد و علی‌بابا، همه‌جوره سعی دارد تا هم‌وطن‌هایش بهتر زندگی کنند و از لحظه لحظه‌ی آن، لذت ببرند. حالا، برای اینکه علی‌بابا، حجت را بر مسافرانش تمام کرده باشد، امکان استرداد آنلاین را نیز، به باقی امکاناتش اضافه کرده است تا در هر لحظه از شبانه‌روز که دچار مشکلی شدید و از سفرتان بازماندید، بتوانید بلیط‌تان را کنسل کرده و با کمترین هزینه‌ی جریمه‌ی کنسلی، مبلغ بلیط را در حساب‌تان داشته باشید. سایت علی‌بابا، محصول همکاری نزدیک و دو طرفه‌ی آژانس سفرهای علی‌بابا و شرکت فرانگر است. ما امیدواریم که نوآوری و خلاقیت‌مان در این مسیر طولانی، با استقبال شما همراه بشود. آژانس سفرهای علی بابا در تاریخ 25/10/1390 با شماره ثبت 420571 به ثبت رسیده و متولد شد و دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است. کلیه‌ی حقوق مادی معنوی این سایت متعلق به این شرکت است. ارزش‌های سازمانی همان‌طور که هر جامعه‌ای ارزش‌های خاص خود را دارد، علی‌بابا هم ارزش‌هایی دارد که حفظ و ترویج آن‌ها موجب انسجام و تمایز آن از سایر سازمان‌ها می‌شود. با ملاحظه‌ی فلسفه‌ی فکری مدیران علی‌بابا و همچنین شخصیت کارکنان این سازمان، ایجاد فضایی که در آن، تمامی تفاوت‌ها در کانون رشد و بقای علی‌بابا معنا پیدا کند بسیار حائز اهمیت بوده و بنابراین ما در علی‌بابا، خود را با رعایت ارزش‌هایی که از فرهنگ آن می‌آید، غنی خواهیم کرد. فهرست ارزش‌­های سازمانی تایید شده، مبتنی بر فرهنگ قبیله­‌ای در علی‌بابا به همراه توضیح مفهوم هرکدام از آن‌ها به شرح زیر است: روابط شبکه‌­ای ما، در علی‌بابا به دنبال برقراری روابط میان فردیِ فراتر از سِمَت، سطح و واحد هستیم تا با تجربه‌ها و تخصص یکدیگر آشنا شویم و سرمایه‌ی اجتماعی علی‌بابا را افزایش دهیم. تعهد حرفه‌­ای ما، در علی‌بابا به دنبال ارزیابی تعهد در تمامی ابعاد آن بوده و در پی ارزش افزوده‌ی دو طرفه از سمت سازمان و برای سازمان هستیم. توانمند سازی ما، در علی‌بابا به دنبال ارتقای دائمی دانش و مهارت‌ها در ابعاد رفتاری و شغلی، و بهینه‌سازی توانایی‌ها در راستای خواسته‌های علی‌بابا هستیم. توسعه و تعالی ما، در علی‌بابا به دنبال تسهیل تعالی علی‌بابا هستیم؛ تا جایی که زمینه‌ی تعالی واحدهای سازمانی و خود را فراهم کنیم. تیم‌سازی بهینه ما، در علی‌بابا برای ایده‌ی خود به دنبال تیم هستیم، تیمی که با همراهی آن، ایده را عملی و در نهایت به محصول تبدیل کنیم. کار با حالِ خوش تمامی کارها در علی‌بابا برای لذت بردن از انجام کار و از آن مهم‌تر، برای لذتِ دیدنِ حال خوش علی‌بابایی‌ها انجام می‌شود. حرمتِ کلام ما، در علی‌بابا برای انجام وظایفمان منتظر کلمه‌ها هستیم، نه دستورالعمل و نامه‌ی رسمی؛ درست مثل یک خانواده. حساسیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان و کارکنان همه‌ی علی‌بابایی‌ها، شنونده و بیننده‌ی یکدیگر و مشتریان هستند تا کوچک‌ترین خواسته‌های آن‌ها بی‌جواب نماند. ایده و خلق راهکار ما، در علی‌بابا به دنبال نظرات‌ کسانی هستیم که در مورد آن، تخصص و تجربه دارند و می‌توانند راهی برای رفع مشکلات و یا توسعه‌ی نقاط قوت ارائه کنند. روحیه‌ی پیشرویی ما هیچ‌وقت در علی‌بابا متوقف نخواهیم شد و همه چیزِ همه چیز را می‌خواهیم. رهبری تسهیل‌گرانه رهبران علی‌بابا، مدیران و سرپرستانی هستند که از تجارب و حمایت‌هایشان برای تسهیل و پیشبرد علی‌بابا استفاده می‌کنند. سازمان دوستانه علی‌بابا قبیله‌ای‌ست که اعضای آن در جامعه‌ای کار می‌کنند که ملاحظه‌گر و هواخواه آن‌هاست. عاملیت همه‌ی علی‌بابایی‌ها، خودشان را مسئول انجام دادن و یا انجام ندادن کارهای‌شان می‌دانند و این مسئولیت را در تمام مدت زندگی کاری‌شان پذیرفته‌اند. با هم کار کردن ما، در علی‌بابا کارهایی را که می‌توانیم با هم انجام دهیم، فردی پیش نبرده و از با هم بودن لذت می‌بریم. گفت و شنود ما، در علی‌بابا منتظر نمی‌نشینیم تا مشکلات حاد یا خوبی‌ها خود به خود از بین بروند، بلکه به سرعت پیگیر رفع یا توسعه‌ی آن‌ها خواهیم بود همچنین. گفته‌ها را می‌شنویم و به دنبال تفسیر نیستیم و خود نیز منظورمان را واضح و بدون تفسیر بیان می‌کنیم. مربی‌گری رهبران علی‌بابا اعضای تیم‌های‌شان را برای انجام وظایفشان رشد داده و بستر این رشد را فراهم می‌کنند. هم‌دلی ما، در علی‌بابا با منطق، تحلیل و تصمیم عمل می‌کنیم و آن را با کمک و یاری یکدیگر به ثمر می‌رسانیم.