فوتبال حبابی | فوتبال بادی حبابی | توپ فوتبال حبابی

  • نویسنده : ادمین بخش فوتبال حبابی
  • جمعه 25 خرداد 1397
  • 7 کامنت

فوتبال حبابی | مسابقات فوتبال حبابی

فوتبال حبابی


به به!
معرفی داریم، اونم چه معرفی!!!
یه بازی باحال؟ ورزش باحال؟ مسابقه باحال؟رویداد فان؟نمیدونم اسمش و چی میشه گذاشت اما هر چی هست خیلی
چیز باحالیه.
فوتبال حبابی!! احتمالا اسمش و تا الان شنیدید و یه آشنایی کوچک باهاش دارید شایدم هیچ چیزی در مورد فوتبال حبابی
نشنیده باشید.
در هر دو صورت خیالتون راحت، توی این مطلب قرار کامل فوتبال حبابی و معرفی کنیم.
پیدایش فوتبال حبابی،فوتبال حبابی چیست؟ قوانین فوتبال حبابی،مسابقات فوتبال حبابی و ... در موردش صحبت
میکنیم.
خلاصش فوتبال حبابی همون فوتبال خودمونه ، که فقط به جز شرت ورزشی و لباس ورزشی، یه حبابم تنمون میکنیم.
اما شاید شما علاقه مند باشید بعد ازینکه این پست درمورد فوتبال حبابی و خوندید و اطلاعات کامل فوتبال حبابی رو
بدست آوردید این ورزش و انجام بدین یا با دوستاتون قرار بزارین که یه روز ایونت فوتبال حبابی داشته باشید و این و
تجربه کنید، یا حتی تو مسابقات فوتبال حبابی  شرکت کنید و رقابت کنید و جایزه هم ببرید!
بازم خیالتون راحت! کلا با ما خیالتون راحت، کلا قرار خوش بگزرونیم.
اگر علاقه مند شدید که تو مسابقات فوتبال حبابی تهران شرکت کنید یا یه روز برای خودتون، دوستاتون و خانوادتون
ایونت و رویداد فوتبال حبابی برگزار کنید کافیه با ما تماس بگیرید و بقیه رو به ما بسپری تا یه روز به یاد ماندنی رو کنار هم
بسازیم!!!
ما هم ایونت فوتبال حبابی برگزار میکنیم،برای شما و خانوادتون،برای شرکت شما و کارمندانتون و یا برای مدرسه شما
و دانش آموزانتون !!!سالن مناسب  فوتبال حبابی و حباب فوتبال حبابی از ما،تفریح و شادی و هیجانش برای شما.

در ادامه موارد زیر را توضیح میدهیم :
سالن مناسب فوتبال حبابی
حباب فوتبال حبابی
ایونت فوتبال حبابی
رویداد فوتبال حبابی
مسابقات فوتبال حبابی
قوانین فوتبال حبابی
فوتبال حبابی چیست

پیدایش فوتبال حبابی


درباره فوتبال حبابی

فوتبال حبابی یک مفهوم جدید در راه بازی ما است و سرگرم کننده بزرگ برای بزرگسالان و بچه ها است.


فوتبال حبابی چیست؟

همچنین به عنوان فوتبال زورب و یا فوتبال حبابی در زورب بدن شناخته شده است. بازی زیبا در یک حباب بادوام! مهارت های فوتبال فانتزی مورد نیاز نیست - برای گرفتن توپ از حریف خود، شما نیاز به بش به آنها، در نتیجه برخی از پرش خنده دار و یک تجربه واقعا به یاد ماندنی.


فوتبال بادی حبابی

فوتبال حبابی یک جایگزین کاملا امن و سرگرم کننده برای فوتبال منظم است که در حباب بازی می کند (همچنین به عنوان زورب شناخته می شود). فوتبال حبابی را می توان در سالن های آرام، آستور تورف یا سالن های داخل سالن استفاده کرد. زورب بدن را مانند یک حباب احاطه کرده و باعث می شود که بسیاری از ریزه ها، سقوط و خنده برای کاربران باشد، در حالی که هیچ تاثیری ندارد. هر توپ با تسمه های ایمنی برای نگه داشتن شما در داخل توپ می آید.


فوتبال فانتزی حبابی

فوتبال حبابی آخرین جنون در بوداپست است! این بازی شامل دو تیم می شود که به حباب های قابل انعطاف به اندازه انسان و بازی فوتبال بازی می کنند، به جز این که گسل ها، کارت های زرد و مجازات ها وجود نداشته باشد! هر کاری که در توان خود انجام میدهید، توپ را به دست آورید و تیم مقابلتان را از گلزنی بردارید: مسابقه، بدن اسلم، رول زدن - شما آن را نام میبرید، حبابها آن را سرگرم کننده و امن نگه می دارند. علاقه مند به دانستن تاریخچه فوتبال حبابی؟ اطلاعات بیشتر در مورد فوتبال حبابی بیشتر بدانید.


فوتبال حبابی و یا فوتبال حباب تفریحی ورزش فوتبال بازی است، در حالی که در یک تورنفره متلاشی شده است، مانند زورب که قسمت بالای بدن و سر بازیکن را پوشش میدهد. این بازی به طور معمول در تیم ها در فضاهای بزرگ در فضای باز یا زمینه های در فضای باز اجرا می شود. فوتبال حبابی به دنبال اهداف مشابه و قوانین کلی به عنوان فوتبال منظم (به عنوان مثال، تیم رقابت برای ضربه زدن به توپ در هدف تیم مخالف) با شرایط اضافی که هر بازیکن باید یک حباب بادوام، شبیه به یک توپ آب، در اطراف بالا تاب گشت. محبوبیت ورزش هنوز هم افزایش می یابد، با بازیکنان از سراسر جهان است. فوتبال حباب اغلب در روزهای ساخت تیم گروهی، احزاب استقلال، احزاب کارشناسی و جشن تولد بازی می شود. همچنین تغییرات زیادی در فوتبال حباب وجود دارد، مانند بولینگ حباب یا سومو حباب. برخی از شرکت ها وجود دارند که به سازماندهی رویدادهای فوتبال حبابی و اجاره زمین های بازی کمک می کنند.


آیا می خواهید آن را امتحان کنید؟ فوتبال حبابی بوداپست شما پوشش داده شده است! با بازی های سازمان یافته ما، همه چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که به ما یک تاریخ و تعداد بازیکنان بدهید، ما بقیه را برای شما مرتب می کنیم. خدمات ما شامل اجاره حباب های بادکنکی، اجاره زمین فوتبال و حمل و نقل برای تیم و تجهیزات خود را به محل بازی!


اگر چه ما به عنوان فوتبال حبابی مایو نامیده می شود، ما در دسترس است برای سفر به مناطق و مناطق اطراف آن لطفا لطفا دریغ نکنید با ما تماس بگیرید با نیازهای شما. ما رویدادهایی را در داریم.

ورزش فوتبال حبابی

فوتبال حبابی مناسب برای تمام مواردی مانند استج و شراب حزب، تولدها، روز های ورزشی، رویدادهای شرکت، جمع آوری کمک های مالی، جشنواره ها، روزهای سرگرمی مدرسه، همکاری، کارکنان و بیشتر.


اگر می خواهید ببینید که سرگرم کننده فوتبال حباب سرگرم کننده است، لطفا بخش ویدئوی ما را ببینید!


اگر سوالی دارید یا مایل به ترتیب رزرو هستید، لطفا از فرم تماس به سمت راست استفاده کنید. لطفا برای اطلاعات بیشتر به سؤالات متداول مراجعه کنید.


علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟

  لیست سالن فوتبال حبابی ، شما عزیزان می توانید برای برگزاری مسابقات فوتبال حبابی و یا رزرو سالن با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند

سوالات متداول

1. کجا قرار دارید؟

    ما در نزدیکی فوتبال حبابی تهران مستقر هستیم، اما ما محل خودمان را نداریم. ما به شما سفر می کنیم! هر جا که بخواهید فوتبال حباب را بازی کنید، ما در آنجا سفر خواهیم کرد.


2. روش رزرو کردن بازی فوتبال حبابی چیست؟

    ما رزرو را از طریق شماره تلفن ما، وب سایت ما با استفاده از فرم تماس و یا از طریق صفحه فیس بوک ما. ما از شما می خواهیم اطلاعاتی را از جمله مواردی که از آن به دست می آید، تعداد کمی از مردم (در صورت امکان) و مکان مورد نظرتان برای بازی در حباب فوتبال در اختیار ما قرار دهید. به یاد داشته باشید ما می توانیم به هر جا که بخواهید بازی کنید ما از سپرده درخواست می کنیم تا مکان خود را رزرو کرده و پس از ورود به فرم اخطار را امضا کنیم.


3. چه سطحی می تواند فوتبال را حباب بازی کند؟

    حباب فوتبال را می توان در چمن، AstroTurf یا سالن های داخل سالن بازی کرد.


4. آیا فوتبال حبابی امن است؟

   فوتبال حبابی به عنوان بدن شما توسط حباب احاطه شده است، بنابراین هر گونه ضربه به سختی احساس می شود. حباب کوسن خود را سقوط می کند، و در داخل توپ وجود دارد که اطمینان حاصل شود که شما نمی افتد. ما فقط از شما می خواهیم به مربیان خود گوش کنید که حضور خواهند داشت تا اطمینان یابید که یک بازی امن برای همه وجود دارد. این یک ورزش ارتباطی است، البته خطر صدمات وجود دارد. با این حال، هنگامی که دستورالعمل های ما دنبال می شود، هیچ مشکلی بی پروا وجود دارد و هیچ شرایط پزشکی موجود، پس از آن آسیب ها بیشتر از سایر ورزش ها نیست.


5. آیا این نظارت وجود دارد؟

   بله، هر بازی حباب فوتبال بدون توجه به نوع رویداد آن نظارت می شود. این که آیا در خانه شما بازی می شود، یک روز ورزشی یا رویداد شرکتی، همیشه کسی وجود دارد که بتواند نظارت کند.


6. چه کسی می تواند فوتبال حبابی بازی کند؟

    حباب فوتبال را می توان با کودکان و بزرگسالان بازی کرد. ما از 60 سالگی به عنوان فرزند 7/8 ساله و بالغ شده ایم. ما توصیه نمی کنیم فوتبال حباب را با هر گونه آسیب یا مشکلات بهداشتی یا حامله ای پیشنهاد کنیم.


7. پس از اینکه از دست دادی، ساده ترین راه بازگرداندن آن چیست؟

    ساده ترین روش برای بازگشت به بالا این است که روی صورت را پایین بیاورید و از زانوی خود استفاده کنید تا یک گام در یک زمان بمانید.


8. چند حباب ارائه شده است؟

    ما تا 10 حباب ارائه می دهیم و توصیه می کنیم که حداقل 8 شرکت کننده داشته باشیم. هنگامی که بیش از 10 بازیکن وجود دارد، شرکت کنندگان اضافی می توانند بازی کنند. معمولا، بازیکنان هر 15/20 دقیقه را خرد می کنند یا این که از آن لذت می برند که در یک حباب غوطه ور هستند!


9. هنگام شرکت در فوتبال حباب چه لباس هایی باید بپوشید؟

    ما توصیه می کنیم ورزش / ورزش لباس و مربیان. شیشه ها و جواهرات باید برای جلوگیری از آسیب دیدن بازیکن و خسارت به حباب برداشته شود.

مسابقات فوتبال حبابی

مناطق :
فوتبال حبابی ولنجک

فوتبال حبابی شمال تهران

فوتبال حبابی فرمانیه

فوتبال حبابی تجریش

فوتبال حبابی جردن

فوتبال حبابی غرب صادقیه

فوتبال حبابی ولیعصر

فوتبال حبابی اقدسیه

فوتبال حبابی بام لند

فوتبال حبابی برج میلاد

فوتبال حبابی باشگاه انقلاب

فوتبال حبابی در مجموعه انقلاب در سالن فوتسال و چمن مصنوعی برای توپ های حباب مناسب است برای اطلاعات بیشتر در باشگاه انقلاب با ما در تماس باشید

فوتبال حبابی دریاچه چیتگر باملند

فوتبال حبابی باملند واقع در دریاچه چیتگر در فضایی کاملا مناسب برای این کار و چمن مصنوعی ساخته شده فوتبال حبابی و فوت دارت قابل برگزاری برای عموم و  برای  مدارس اطلاعات بیشتر درباره شهر بادی ها و حباب های بادی و قیمت ها های حباب و فوتبال حبابی تماس بگیرید

در فعالیت مسابقات فوتبال حبابی اتفاق می افتد؟
تصور کنید مدرسان ابتدا یک مقدمه ایمنی ارائه می دهند، منجر به گرم کردن و توضیح دادن نحوه استفاده از حباب ها می شوند. سپس ما با یک بازی از حباب فوتبال شروع می کنیم. درست مثل فوتبال، اما حباب است. پس از این، مربی تصور کنید بسیاری از بازی های سرگرم کننده دیگر بدون فوتبال را هدایت خواهد کرد تا هر کس سرگرم کننده تر باشد. این بازی ها شامل مسابقات، تندرستی، نورد و سر و صدا به همدیگر می شوند. ما لیستی طولانی از بازی ها داریم، بنابراین با توجه به گروه شما، مربی بازی های سرگرم کننده را در آن زمان انتخاب خواهد کرد. زمان فعالیت معمولا حدود 2 ساعت است. ما می توانیم بسیاری از تمرین خنده، سرگرم کننده و عالی را تضمین کنیم!
چه کسی می تواند بازی کند؟
کودکان و بزرگسالان بین قد 115-190 سانتی متر. این حدود 7 ساله است. همه شرکت کنندگان باید با سلامتی کامل با شرایط فیزیکی خوب، بدون مفاصل ضعیف، مشکلات تنفسی، مشکلات قلبی و غیره باشند. ایده آل، شرکت کنندگان باید نسبتا ورزشی باشند.
آیا ایمن است؟
سطح خطر تقریبا همان زمانی است که شما در حال بازی فوتبال یا بسکتبال هستید. مربیان ما برای به حداقل رساندن خطر با هدایت گرما، توضیح قوانین ایمنی و اقدامات احتیاطی دیگر آموزش داده شده اند. با این حال، تصادفات می تواند در هر ورزش اتفاق می افتد، پس لطفا مراقب باشید و انتظار نداشته باشید که آن 100٪ بدون ریسک باشد.
چند شرکت کننده؟
ما گروه های خصوصی را به اندازه 6 و به اندازه 110 به ارمغان آورده ایم. از سوی دیگر، ما نیز با هزاران نفر از شرکت کنندگان در نمایشگاه های مدرسه فعالیت کردیم. در هر بازی حباب، حداکثر 10 می تواند در یک زمان بازی کند. بنابراین اگر گروه شما بزرگتر از 10 است، به عنوان مثال با 20 نفر، شما می توانید آن را در چرخش، متناوب بازی و استراحت. این کار به خوبی انجام می شود، به هر حال شما باید از آن استفاده کنید. با گروه های بسیار زیادی، ما دیگر ایستگاه های فعالیت، مانند بازی های تیم سازی، و گروه ها بین فوتبال حباب و فعالیت های دیگر اضافه می کنیم. در حوادث بزرگ و نمایشگاه های مدرسه، مردم به سادگی می توانند بروند و راه بروند.
جایی که؟
ما تجهیزات و مربی را برای دیدار با شما در مکان مورد نظر خود انتخاب می کنیم. ما برخی از مکان های توصیه شده را انتخاب می کنیم، لطفا در صورت عدم اطمینان لطفا در مورد آن تحقیق کنید. همچنین شما می توانید خودتان را نیز ارائه دهید. اگر خودتان را ارائه دهید، مکان ایدهآل یک زمین فوتبال کوچک (یا چمن مصنوعی) است، در فضای باز یا داخلی. اندازه دقیق بسیار مهم نیست. دیگر سطوح نرم مانند شن و ماسه نیز می توانند کار کنند. به جای آن، یک دادگاه یا ورزشگاه بسکتبال در محیط داخلی می تواند تا زمانی که زمین به صورت چوبی یا پلاستیکی است، بتن نداشته باشد.

جهت مشاهده صفحه فوتبال حبابی مدارس و یا رویداد مدارس به لینک مراجعه کنید

02126764698 : برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ارائه فوتبال حبابی و یا مسابقات فوتبال حبابی یا رویداد فوتبال حبابی به مدرسه همراه با قیمت گذاری لطفا با ما تماس بگیرید